Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mielipiteenne perheestä, jossa on

20.08.2017 |

11v7kk, 9v11kk, 8v6v, 5v9v, 3v4kk ja 1v4kk vanhat lapset ja johon syntyy (todennäköisesti) kuopus helmikuun alkupuolella ensi vuonna? Jo syntyneistä lapsista on 4 tyttöä ja 2 poikaa ja ei, perheessä ei ole näin montaa lastaa siksi, että perhe olisi Jehovan todistajia tai minkään muunkaan uskonnollisen syyn vuoksi, vaan lähinnä siksi, että kumpikin vanhemmista on omien vanhempiensa ainoat lapset ja ovat aina unelmoineet suuresta perheestä. Perheen isä on 37v ja äiti ehtii täyttää myös 37v ennen kuopuksen syntymää. Näillä näkymiin syntymätön lapsi tulee olemaan kuopus, mutta aivan 100% varmaa se ei vielä ole.

Kommentit (6)

1/6 |
20.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kysyt? Pitäisikö kauhistella tai ihastella? Ei kuulu muille, jos pystyvät lapsensa hoitamaan. On ollut enempi normaalia tuon kokoiset perheet ennen nykyaikaa. Vaikka täällä alkaa olla jo täyttä, niin Suomeen kyllä vielä mahtuu.

Vierailija
2/6 |
20.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassu tapa ilmoittaa ikä kuukausineen.

Tuomitsijoita varmasti löytyy, itse en sellaiseen alennu. Mutta kunhan resursseja löytyy jokaisen lapsen tasavertaiseen huomioimiseen. Muiden lasten ei tule kärsiä vanhempien halusta useampaan muksuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/6 |
20.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoitit tuolla, että ei ole Jehovan todistaja?

4/6 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen tehköön niin paljon lapsia kuin pystyvät elättämään.

Minäkin olen ainokainen ja halunnut aina ison perheen. Lapsia sain 4.

Vierailija
5/6 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten jehovantodistajuus liittyy isoon perheeseen. Meillä on suvussa jehovan todistajia ja vähemmän noiden perheissä on lapsia kuin esimerkiksi minulla, joka en mitään lahkoa edusta.

Vierailija
6/6 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kaksi