Uusi tukka... sopiikohan?
Mulla on nyt pitkät hiukset tonne lapaluun kohdille. Hiukan pätkittyä sieltä täältä. Tummat ovat ja kasvot pitkähköt. Mua on alkanut kyllästyttämään tää ainainen sama hiirenhäntä. Töissä on pidettävä hiukset kiinni ja sielläpä se tukkasitten roikkuu mitäänsanomattoman näköisenä ponnarrilla. Toisaalta haluaisin pitää pitkät hiukseni, koska ne ovat naiselliset. Pidän kiharoista jotka aina silloin tällöin piippailen tukkaan tai käytän lämpörullia. Haluaisin kuitenkin husten olevan suht helppohoitoiset ja ne on jotenkin saatava vielä kiinni.
Mulle sopii otsatukka kyllä ja mietin tässä, että mitä jos leikkauttaisi ainakin sellasen pitkän otsiksen jota pitäisi hiukan kasvojen sivulla sillai pehmeesti. Muuten pitäisi pitkät hiukset ja vuolisi niitä vähän villimmiksi?? Vai leikkauttaisiko radikaalisti lyhyemmän? Uskaltaako luottaa parturin suosituksiin??
Ei toisaalta uskalla mitään kovin radikaalia, mutta toisaalta tekis mieli antaa vapaat kädet.. Meneekö tukka silloin ihan " pilalle" ?
MITÄ TE SUOSITTELISITTE? Mikä on nyt muotia?
Kommentit (5)
Kukaan ei ole vielä leikannut mulle sellasta tukkaa mistä tykkäisin ihan hirveesti. Mistä löytää hyvän kampaajan?Voiko kuhtuullisen hintainen olla hyvä?
Voi että tää on vaikeeta :D
ap
sellaisen voi löytää ihan kohtuuhinnallakin, jopa täältä helsingistä (oma kampaajani veloittaa 100¿ pesusta, väristä, malliin leikkauksesta ja viimeistelystä).
en tekisi itse mitään radikaalia ennenkuin oma kampaajani sitä ehdottaisi!
Ei löydy muutakun kokeilemalla. Olin tosi onnellinen kun löysin vihdoinkin yhden kampaajan joka tajusi mitä tarkoitin ja jolla oli itsellään samanlainen hiuslaatu kuin minulla, ymmärsi hankaluudet sen kanssa. MUTTA, sitten se meni ja muutti toiselle paikkakunnalle ja taas alko meikäläisellä uuden kampaajan etsiminen.
Ja on hirveän vaikeaa, näin näkemättä ihmistä, suositella mitään kampausta. Luota vaan itseesi ja kyllä ne hiukset siitä taas liiankin nopeasti kasvaa jos et ole tyytyväinen.
onko sinulla vakituinen kampaaja? itse olin ihan samassa tilanteessa pari vuotta sitten. olin etsimässä kampaajaa jonka taitoihin voisin luottaa riittävästi..
löysin sellaisen kampaajan joka tuntee nyt tyylini ja ammattini vaatimukset. hän osaa leikata hiukseni aina hyvin, annan vain hänelle suuntaviivat jos sitäkään. tukkani ei todellakaan ole trendikäs enkä sellaista edes haluaisi. halusin hiukset jotka ovat ammattiini sopivat, suhteellisen helppohoitoiset ja, mikä tärkeintä, luonnonkiharalle hiuslaadulle sopivat!
tsemppiä!