Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka poistaa kommenttini TOISTUVASTI!!??

19.08.2017 |

Olen nyt lisännyt saman kommentin keskusteluun:"tapasin ihanan miehen.." ainakin kolme kertaa ja se on poistetu minuutin kuluessa sieltä kolme kertaa. Kommenttini menee näin:
"AP:lle : tapasin melkein samanlaisen- tosin vanhemman- miehen kolme vuotta sitten. Kämppä oli kuin kaatopaikka, keittiö paksun rasvan pinnoittama, kylppärin lattia niin paskainen että tuskin lattianväriä näki, paksua, rasvaista pölyä yltympäriinsä ja juuri tuota saakelin sälää kämppä täynnä. Ajattelin ensin, että joo, tyypillinen poikamiesboksi, että ei ole viitsinyt mitään kun asuu siinä yksin. Muutettiin sitten yhteen - VIRHE!!!!! Mies osoittautui väkivaltaiseksi narsistiksi joka pahoinpiteli minua ja tuhosi asuntoani. Tuomittiin käräjäoikeudessa ja hommasi sitten oman kämpän. Ja ullatuuuus....aivan hetken päästä tämä kämppä oli vieläkin pahempi kuin alkuperäinen kämppänsä! Se tavarakaaos!!!! Mies haali tavaraa kämppäänsä jopa kierrätyksestä, kunhan sitä vain sai. Siellä se nyt asuu läävässään. En tajua miten kukaan nainen sitä tulee huolimaan jos vaan kämpän näkee.
Itse opin kyllä, että millainen koti, sellainen ihminen. Kun koti on pelkkää kaaosta, on miehen mielikin samanlainen. USKO MINUA! JUOKSE!!!!!!!!!"

Voisitte arvon YLLÄPITO selittää minulle, mikä kommentissa on SÄÄNTÖJEN VASTAISTA? Kommentti on AITO. Se on oman elämäni kokemus, siinä ei kiroilla, loukata ketään tietttyä henkilöä tai kansanryhmää eikä se sisällä alastomuutta tai väkivaltaa (muuta kuin että on taivahan tosi että minut on usein pahoinpidelty).

Odotan selitystänne!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
19.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku tekee sinulle kiusaa. Täältä lähtee mikä tahansa keskustelu, kun joku ilmoittaa sen asiattomaksi.

2/11 |
19.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ylläpito, odotan vastaustanne!?!?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/11 |
19.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan naurettava ajatus, että kanssa keskustelijoilla olisi tuollaista valtaa annettu.

Bugi.

4/11 |
19.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisätty nyt neljännen kerran!

5/11 |
19.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla että joku näkee tossa yhdessä sanassa ylimääräistä sisältöä. Arvaatko mikä sana? No kerron: se on toi "ullatuuuus". Kokeile kirjoittaa niin että kirjoitat sen sijaan "yllätys". Sen luulisi vaikuttavan.

The day of the Mullet is near

6/11 |
19.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näit ekan kämpän. Otit omaasi asumaan. Mistä sä tiedät minkälainen se seuraava kämppä oli?

7/11 |
19.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietäjäinen kirjoitti:

Näit ekan kämpän. Otit omaasi asumaan. Mistä sä tiedät minkälainen se seuraava kämppä oli?

Varmaan käynyt katsomassa, ihme kommentti. Ap:lle luin kommenttisi siinä alkuperäisessä keskustelussa enkä ymmärrä miksi se on poistettu. Täytyy olla joku lukija, joka on ilmoittanut asiattomaksi jostain syystä. Tai sitten tuo yksi kirjoitusvirhe mutta täällä niitä vilisee niin paljon, etten oikein siihen usko. Kokemuksesi olisi sille edelliselle ap:lle varmasti tärkeä.

8/11 |
19.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä6827 kirjoitti:

Tietäjäinen kirjoitti:

Varmaan käynyt katsomassa, ihme kommentti. Ap:lle luin kommenttisi siinä alkuperäisessä keskustelussa enkä ymmärrä miksi se on poistettu. Täytyy olla joku lukija, joka on ilmoittanut asiattomaksi jostain syystä. Tai sitten tuo yksi kirjoitusvirhe mutta täällä niitä vilisee niin paljon, etten oikein siihen usko. Kokemuksesi olisi sille edelliselle ap:lle varmasti tärkeä.

Ap halusi avat keskustelun. Mä keskustelen. Kysyin mistä tiesi eli kövikö miehen asunnossa sen jälkeen kun mies oli saanut tuomion.

Mun mielestä asiallinen kysymys.

9/11 |
19.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin.

10/11 |
19.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyttäjä-7925 kirjoitti:

Joku tekee sinulle kiusaa. Täältä lähtee mikä tahansa keskustelu, kun joku ilmoittaa sen asiattomaksi.

Testasin teoriaasi, mut yhä sun kommentti on näkyvillä.

Vierailija
11/11 |
19.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyttäjä-7925 kirjoitti:

Niitä poistajia pitää sitten olla kaikissa leireissä, tai yksi joka poistaa kaikkea vain poistamisen ilosta, koska viestejä lähtee ihan kakenlaisia, riippumatta siitä onko ne puolesta vai vastaan jotain ryhmää tms.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kolme