Muita jotka sitä mieltä ettei sektio ole synnytys?
Kommentit (18)
miksi ihmeessä joku miettii tällaisia asioita, mutta nyt ajan kuluessa olen päätynyt siihen tulokseen, että sektio EI OLE synnytys :)
Se on leikkaus jonka avulla sain elossa olevan lapsen. Alatiesynnytyksellä en olisi saanut.
Se, millä tavalla lapsi sitten maailmaan pääsee, on minusta aivan merkityksetöntä. Ponnistamalla tai leikkaamalla, aivan sama, kunhan kaikki menee hyvin.
Sitten mä olen synnyttänyt ainakin miljoona paskaa!
Repikää siitä! :D
Toiset vetoaa siihen että jotenkinhan se lapsi on sieltä ulos tullut, mutta lapsen ulostulo ei välttämättä tarkoitakaan synnytystä vaan syntymää. terv. alan ammattilainen
mukanaan ja se leikattiin, niin mitä sitten hakiko se sen postista no vittu ei ku se synnytti sen....TAUNOT!!!!!!!!!!!!!!
Eikös tuo ole ihan yks ja sama? Jos joku halúaa käsittää sen synnytyksenä, niin siitä vaan. Ei se minua häiritse. Miksi ihmeessä tämä näyttää joillekin olevan niin vakava juttu?
Niin missä se muuten on määritelty, että synnyttäminen tarkoittaa juuri sitä, että lapsi tulee vaginan kautta? Uuden elämän synnyttäminen on jotain ihan muuta!
Ei synnyttäminen ja vauvan ulos ponnistaminen voi olla synonyymejä!
käytöstä synnytystapa arvio, jossa saatetaan päättää synnytystavaksi sektio. Ja neuvolakorteissakin on paha virhe, siellä lukee synnytysten määrä ja minulla on 1, vaikka en ole ikinä alakautta synnyttänyt:)
Vierailija:
Mun mielestä se ei ole synnytys, vaan leikkaus, jolla lapsi syntyy.
Se, millä tavalla lapsi sitten maailmaan pääsee, on minusta aivan merkityksetöntä. Ponnistamalla tai leikkaamalla, aivan sama, kunhan kaikki menee hyvin.
käynnistetty synnytys, supistelut kesti 23 tuntia, ponnistusvaihe 2,5 tuntia, välilihan leikkaus, 2 imukuppi yritystä, 2 metallikuppi yritystä, jonka jälkeen hätäsektio. ?
Vierailija:
Se on leikkaus jonka avulla sain elossa olevan lapsen. Alatiesynnytyksellä en olisi saanut.
Sama homma meillä! Ilman hätäsektiota ei olisi lasta enää. Olen ikuisesti kiitollinen leikkauspäätöksen tehneelle lääkärille. Onnea sinullekin kymppi!
EI OLE MIKÄÄN SYNNYTS!!! USKOKAA PÖNTÖT JO!!!
raskaus venyttää alapäätä, ei tietenkään yhtä paljon kuin alateitse synnyttäneillä. Mutta, alapään saa useimmiten treenattua. Minulla tiukempi kuin ennen synnytystä! Ahkera treenaus tehnyt tuloksia.
joka jaksaa tästä aiheesta saada riidan.
leikkaushan se on