Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mielestäsi ok, että raskaana oleva viettää sairaslomapäivän kotona yksin ja esikoinen tarhassa???

Vierailija
03.04.2006 |

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse jos olisin jäänyt kuopukselta sairaslomalle, olisin varmaankin vienyt silloin tällöin esikon hoitoon. Kun sitten jäin äitiyslomalle, esikko jäi tottakai kanssani kotiin. Mutta saikulla en välttämättä olisi pitänyt kotona. Oma ja vauvan jaksaminen/terveys tulee siinä kohtaa ensin.

Vierailija
2/8 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ihan oikeasti huilin tarpeessa, niin ei siitä petipotilaasta esikoiselle paljon iloa ole, saati sitten hoitajaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloo hei, raskaana sairaslomalle laitetaan nimenomaan sen takia, että silloin PITÄÄ levätä ja pysyä paikallaan. Tottakai silloin lapsi tarhaan, eihän se lapsi sairaslomalla ole. Jos ei lapsi olisi hoidossa, niin sitten pitäisi mahdollisuuksien mukaan hankkia hoitoapua kotiin. Esim. orastavan raskausmyrkytyksen kanssa ei pelleillä!

Vierailija
4/8 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää levätä ja koittaa parantua!

Itse olin raskausaikana pari vkoa selän takia saikulla ja esikoinen oli päiväkodissa. Ei siitä saikusta olisi ollut mitään hyötyä, jos olisin ollut esikoisen kanssa!

Vierailija
5/8 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta odota vain hiukan, ennen pitkää tänne tulee useitakin fanaatikkomammoja keuhkoamaan, että EI EI EI EI, äidin pitää jaksaa sairaanakin ja että olet PETO jos viet lapsesi päiväkotiin vaikka itse olet laiskana KOTONA. Siis ihan sama, vaikka olisit pää kainalossa...

Annan vinkin: Fanaatikkomammat aloittavat vastauksensa näin:

" No sehän on jokaisen oma valinta, itse kuitenkin.... ja blaa blaa blaa..."

Vierailija
6/8 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa mukava maata sängyssä ja yrittää nukkua jos kolmevuotias touhuaa vieressä...

Vierailija
7/8 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuopusta odottaessani jouduin saikulle ja lääkäri sanoi, että muistanhan sitten viedä isommat päiväkotiin.

Ketä se hyödyttää, että äiti ei saisi levätä ja parantua??

Vierailija
8/8 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli just tuo raskausmyrkytysvaara, eli kiihkoilijoiden kauhuksi makoilin kotona sohvalla koko loppuraskauden enkä tehnyt oikein mitään. Voin vakuuttaa, että kivaa ei ollut mutta siinä tilanteessa ei tosiaankaan pelleillä! Esikoista odottaessa verenpaine alkoi nousta just samoilla viikoilla, tuossa rv 28 kieppeillä, olin töissä normaalisti ja raskausmyrkytyksen takia päädyttiin hätäsektioon rv 35. Joten kakkosen kanssa otin todella, todella rauhallisesti. Vaikka verenpaine nousi lukemiin 140/105 loppuraskaudessa, päästiin ihan laskettuun aikaan tällä kertaa ja kaikki meni ihan hyvin. Onneksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kaksi