Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä kertoo se, kun tuntematon mies viheltelee aina sinun läsnäollessasi?

Vierailija
18.08.2017 |

Olen huomannut, että eräs mies viheltelee aina kun olemme jossain kahden. Vaikuttaa hermostuneelta. Miksi? Emme tunne toisiamme.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut nyt vaan on sellasia epävarmoja pihisijöitä. Ole onnellinen ettei tule toisesta päästä.

Vierailija
2/16 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haet varmaan tätä: on ihastunut sinuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hae kyllä yhtään mitään, vaan ihmettelen mistä johtuu. Aiemmin luulin sen vain olevan lähinnä sattumaa, mutta nyt huomannut, että tyyppi tosiaankin viheltelee aina ja vaikuttaa todella hermostuneelta.

Ap

Vierailija
4/16 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viheltely on stressin merkki ja monille tietty ihan tapa. Jos kerran on tuntematon tyyppi niin saattaapa vihellellä koko ajan?

Vierailija
5/16 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh. On vain musikaalinen.

6/16 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan hermostunut ja epävarma itsestään. Viheltely ylipäänsä on vähän sellainen moukkamainen tapa, hankkijalippismiehet heinänkorsi suussa jne. Koulutetut kaupunkilaiset harvemmin harrastavat. Syljeskely on myös yksi tapa, johon aika harvoin esim. Helsingin keskustassa törmää, mutta Kehä III:n ulkopuolella yllättävän usein.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
7/16 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseinen henkilö on kyllä ihan kiinnostava ja komea, ei siinä mitään, mutta en nyt varsinaisesti oleta, että olisi välttämättä ihastunut minuun. :D

Ap

Vierailija
8/16 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muhun ihastunu mies oli just tommonen! Aina mun seurassa tosi hermostunu ja heti jos oltiin jossain kahden, aloitti sen viheltelynsä!! 

Vierailija
9/16 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin kyllä hyvinkin ryhtyä tapailemaan miestä, tai siis ainakin tutustua häneen. En tiedä hänen luonteestaan yhtään mitään, joten se täytyisi toki ensin tarkastaa. En vaan viitsi tehdä mitään, jos hän ei olekaan ihastunut :'D

Ap

Vierailija
10/16 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, meillä oli täällä kanssa yksi ihana työmies, joka vihelteli usein kun oltiin tekemisissä. Tosin se kyllä tuli aina reippaasti myös hyvin lähelle, tuijotti silmiin ja lateli kohteliaisuuksia. Olin imarreltu, harmi ettei siitä mitään sen kummempaa syntynyt:(

Vierailija
11/16 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla varsinainen viheltelijä. Ehkäpä hän viheltelee aina, myös silloin kun sinä et ole paikalla? Vai mitä haluat tuon viheltelyn viestittävän? Kiinnostusta?

Vierailija
12/16 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä mies vaikuttaa jotenkin... ujolta? En oikein ota mitään selkoa hänestä. En uskalla lähestyä, koska on hän on niin ''epäselkeä'' :D

Ap

Vierailija
13/16 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Vierailija
14/16 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffepulla kirjoitti:

Varmaan hermostunut ja epävarma itsestään. Viheltely ylipäänsä on vähän sellainen moukkamainen tapa, hankkijalippismiehet heinänkorsi suussa jne. Koulutetut kaupunkilaiset harvemmin harrastavat. Syljeskely on myös yksi tapa, johon aika harvoin esim. Helsingin keskustassa törmää, mutta Kehä III:n ulkopuolella yllättävän usein.

Minä viheltelen toisinaan suihkussa ja kun olen harrastanut seksiä ja kävelin kotiini. Tuskin kovin stressaantunut olen noissa tilanteissa, vaan ennemminkin olo on raukea. 

Mitä tuohon syljeskelyyn tulee, niin onhan maalla vähän tyylikkäämpää sylkäistä johonkin pusikkoon kuin Helsingin keskustan kivetykselle. Tuskin huvikseen syljeskelyä harrastaa muuta kuin teinit. Sen sijaan kun limaa tulee kurkkuun, niin itse ainakin sen ulos sylkäisen jos on edes jotakuinkin tyylikäs paikka niin tehdä. 

Vierailija
15/16 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffepulla kirjoitti:

Aikamoinen kommentti. Viljelet stereotypioita asuinpaikan perusteella. Mutu tuntumalla.

Vierailija
16/16 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho! Kommenttini Kaffepullalle hävisi, kun sanoin että hän viljelee mutu tuntumalla stereotypioita asuinpaikan perusteella. Mitä sensuroitavaa siinä oli?

Mun mielestä se Kaffepullan viesti olis se missä on kyseenalaista tekstiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi