Voisitteko tarjota minulle vertaistukea??
...En tosin halua kertoa mihin. Se on yksityisasiani!
Onko muilla vastaavia kokemuksia? Auttakaa :(
Kommentit (6)
Joo, se on kyllä kamalaa. Tsemppiä.
Mulla on kanssa ollut vähän sama tilanne, mut siihen liitty vielä yksi toinen juttu. Rankkaa kuitenkin.
Voimia teille <3
Vierailija kirjoitti:
Olen kokenut aivan saman. Ei siihen mikään auttanut. Oletko sinä kokeillut vielä jotakin mitä minä en?
Olen kokeillut montaakin ratkaisua. Mutta en halua kertoa mitä ne olivat. Ei auttanut :( Voitko antaa vinkkejä mitä muuta voisi vielä kokeilla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kokenut aivan saman. Ei siihen mikään auttanut. Oletko sinä kokeillut vielä jotakin mitä minä en?
Olen kokeillut montaakin ratkaisua. Mutta en halua kertoa mitä ne olivat. Ei auttanut :( Voitko antaa vinkkejä mitä muuta voisi vielä kokeilla?
No voisihan ajatella, että se keino, jota emme ole kumpikaan kokeillut, auttaisi. En tiedä, mitä miehesi tykkäisi. Itse en viitsi edes kertoa, onko minulla perhettä, mutta kaipa ymmärrät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No voisihan ajatella, että se keino, jota emme ole kumpikaan kokeillut, auttaisi. En tiedä, mitä miehesi tykkäisi. Itse en viitsi edes kertoa, onko minulla perhettä, mutta kaipa ymmärrät.
Ymmärrän hyvin! On kuitenkin kyse toistenkin ihmisten yksityisasioista.
Miksi aloitus sai alapeukun? Kerroin kaiken oleellisen.