Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikähän olemuksessani hämää?

Oikeasti olen kylmäarvoinen ja itsekäs nainen (47v)
17.08.2017 |

Päätinpä nyt purkautua asiasta täällä kun tama ihmetyttää jälleen kerran. Mikähän on vikana kun ventovieraat tuntuvat näköhavainnon perusteella pitävän minua empaattisena, ystävällisenä, luotettavana, harmittomana jne. Tämä on jatkunut koko ikäni ja käynyt ilmi esim. seuraavilla tavoilla; sekä suomalaiset, että ulkomailla paikalliset vanhukset kysyvät ruokakaupassa neuvoa milloin mistäkin asiasta (?!), turistinaiset selvästi valitsevat väkijoukosta minut kysyäkseen tietä, miehet olettavat minun ensimmäisenä arvauksenaan olevan hoitoalalla ja yrittävät ensitöikseen alistaa/käskyttää jne. Viimeisimmät pisarat alkavat nyt olla, että berliiniläisen hotellin aulassa tummaihoinen mies valitsi n. 30 muun henkilön joukosta minut kysyäkseen apua prepaid-liittymän asennuksessa kun ei saanut palvelua hotellin respasta ja se, että itseäni reilusti nuorempi, ulkomaalainen mies tuli tarjoamaan seksipalveluja suomalaisessa baarissa (siis mitä..ttua?!)

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle käy samaa noiden avunpyyntöjen kanssa. Lähes joka kauppareissulla joku tulee kysymään jeesiä johonkin. Olen neuvonut sopivan hoitoaineen löytämisessä, kertonut missä on mausteet yms. Reittejäkin saan neuvoa usein ja kaikkea muuta. En tiedä miksi juuri mä, en edes ole erityisen kivan ja harmittoman näköinen. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme