Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako ekoilla treffeillä mennä sänkyyn?

Vierailija
17.08.2017 |

Mitä mieltä olette?

Varsinkin naisesta, onko täysi lumppu samantien?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa mennä, ainoastaan sohvalle vahingossa.

Vierailija
22/31 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä että kertoo kyllä ihmisestä jos menee ekoilla treffeillä sänkyyn. Kertoo sen että sen henkilön tekee mieli seksiä ja on löytänyt siihen sopivan ihmisen eikä jaksa piitata vuosisatoja vanhoista asenteista.

Ekan mieheni kanssa seksiä oli vasta n kuukauden päästä tapaamisesta. Toisen kanssa heti sänkyyn ekana iltana. Tämän toisen kanssa elän siis edelleen, hyvässä suhteessa. Mun tilaston mukaan niin siis jos pihtaa tulee ero myöhemmin 😂

Jos natsaa ja siltä tuntuu niin asiat saa edetä. Jos sellaisen takia mies pitäisi lumppuna niin en menettäisi kyllä yhtään mitään jos suhde jäisi siihen.

Mieluummin heti kunnon kipinää ja intohimoa kuin joltain lähes kaveripohjalta lähtenyttä lämmittelyä tai ihme laskelmointia mitä nyt täytyy esittää että toiselle kelpaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuiset ihmiset tehköön mitä haluaa. Niin mekin teimme.

Olin ennestään tutun miehen kanssa 1.treffeillä ja ihan samaan sänkyyn päädyttiin ja se tuntui ihan luonnolliselta. 3 viikon päästä jo asuimme yhdessä.

Mentiin naimisiin ja saatiin 2 lasta. Yhteisiä vuosia jo 27. Pitää vaan uskaltaa elää. 

Vierailija
24/31 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekin päädyimme sänkyyn ekana iltana, tosin mitään parisuhdetta ei kumpikaan oltu siinä vaiheessa etsimässä. Mutta niin hyvin vaan natsas, ettei seuraavana päivänä meinattu malttaa erota ollenkaan, ja yhteenhän siitä nopsaan päädyttiin. Enkä ole katunut, yhdessä ollaan oltu jo yli 20 vuotta.

Vierailija
25/31 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai jos siltä tuntuu. Miksi nainen olisi sen lumpumpi kuin se mies joka on myös ensitreffeillä.

Niinpä niin. Eihän maalivahtikaan ole yhtään sen huonompi pelaaja kuin pallon hänen maaliinsa tykittänyt hyökkääjä, vai mitä? Jalkapalloahan siinä kumpikin pelaa, eikös juu?

Sääliksi käy jokaista naista, jotka erehtyvät kanssasi suhteeseen. Vinkkinä, hyvän miehen kanssa nainen saa yleensä useammin kuin mies.

Niinhän naiset varmasti haluaisivat miestenkin ajattelevan, että mies on hyvä vain jos antaa naiselle enemmän kuin itse saa. Mutta kyllä se on kuule tasa-arvo tässäkin oltava. Sulle, mulle.

Oikeastaan jokainen hoitaa oman tonttinsa. Jos et saa seksin aikana, etkä osaa miestä opastaa toimimaan niin, että saisit, niin kyllä se on kuule sun oma ongelmasi, ei miehen.

Vierailija
26/31 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa, VAAN PITÄÄ MENNÄ SÄNKYYN!!!

Muuten treffit ainakin TOSIMIEHEN mielestä ovat epäonnistuneet!

Jos ei nyt "fjörttaa" anna, niin ainakin "suikki" olisi paikallaan, jotta voi miettiä menevänsä uudestaan saman naisen kanssa treffeille.

Vierailija
27/31 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai jos siltä tuntuu. Miksi nainen olisi sen lumpumpi kuin se mies joka on myös ensitreffeillä.

Niinpä niin. Eihän maalivahtikaan ole yhtään sen huonompi pelaaja kuin pallon hänen maaliinsa tykittänyt hyökkääjä, vai mitä? Jalkapalloahan siinä kumpikin pelaa, eikös juu?

Sääliksi käy jokaista naista, jotka erehtyvät kanssasi suhteeseen. Vinkkinä, hyvän miehen kanssa nainen saa yleensä useammin kuin mies.

Niinhän naiset varmasti haluaisivat miestenkin ajattelevan, että mies on hyvä vain jos antaa naiselle enemmän kuin itse saa. Mutta kyllä se on kuule tasa-arvo tässäkin oltava. Sulle, mulle.

Oikeastaan jokainen hoitaa oman tonttinsa. Jos et saa seksin aikana, etkä osaa miestä opastaa toimimaan niin, että saisit, niin kyllä se on kuule sun oma ongelmasi, ei miehen.

Voi kuule, ei todellakaan ole minun ongelmani, minulla on hyvä mies. Taitaa olla enemmän niiden sinun naistesi ongelma.

Vierailija
28/31 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on täysin itsestä kiinni, mikä on fiilis. Jos tunnelma on hyvä ja molemmilla on "sellainen" fiilis toisesta, niin miksipä ei. Sitten pitää vaan elää seurausten kanssa eli seksi voi olla todella nautinnollista molemmille ja se pitkälti vie suhdetta pidemmälle, mitä oli ehkä itse ajatellut (kaverin naaman ekan kerran nähdessään). Tilanne voi mennä myös toisinpäin eli seksi ei luista, homma tuntuu väkinäiseltä ja mahdollinen hyvä suhde tyrehtyy siihen. Tiedän, vastaus ei paljoa lohduta, mutta asia pitää vain käsitellä tapauskohtaisesti. Joskus seksi ekoilla treffeillä toimii, joskus ei.

Itse päädyin pitkän kuivan kauden jälkeen treffikumppanin jälkeen samaan sänkyyn, mies ei ollut ihan täysin makuuni (siis ulkoisesti huom.). Ajattelin, että jos tästä nyt edes jotain jää käteen, niin seksiä, koska olen niiiin sitä vailla. No seksi oli sairaan ihanaa, squirttasin ensimmäistä kertaa elämässäni! ja tällä tiellä ollaan yhä kuukausien jälkeen. Seksi toimii, rakastan tuota miestä, hän rakastaa palavasti minua ja olen onnellinen. Eli kuten sanoin, joskus se riski kannattaa ja joskus ei, mutta jos seksi ei toimi (tärkeä liima parisuhteessa), niin ei se toimi jatkossakaan...parempi samoin tein vaihtaa maisemaa : )

Vierailija
29/31 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ekoilla treffeillä on jotenkin korrektimpaa ottaa vain suihin. Siinä jää miehellekin jotakin kivaa koettavaa vielä seuraavaksikin kerraksi. Hyvä suihinotto ilmiselvästi motivoi miehiä tapaamaan uudelleen.

On siinä lisäksi sekin hyvä puoli, et näkee kullin ikäänkuin livenä ennen kuin antautuu ihan oikeesti pantavaksi. Jos kulli ei oikein miellytäkään, niin voi sit jättää treffailuun siihen.

Vierailija
30/31 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen, joka ajattelee naisen olevan jotenkin halpa ja lunttumainen, ylläpitää yhteiskunnan patriarkaarisia rakenteita. Minä olen nainen ja nykyisen mieheni kanssa menin sänkyyn ekana iltana, koska halusin. Aiemmin en ole mennyt, koska silloin taas ei tuntunut siltä. Kaikenlaiset "haluaisin, mutta en mene sänkyyn ennen kolmansia treffejä, koska NIIN SE VAAN ON TAPANA" tai "ensitreffit oli kivat ja haluaisin laittaa miehelle viestin perään, mutta väkisin pidättäydyn laittamasta, koska EI NAINEN SAA LAITTAA EIKÄ AINAKAAN ENNEN KUIN ON KULUNUT 24 TUNTIA" -

tyypit ovat yhteiskunnan orjia, jotka ihan omalla käytöksellään ylläpitävät tätä asenneilmapiiriä. Aidosti vapaa ja omilla aivoillaan ajatteleva laittaa viestin tai sekstailee silloin kun haluaa eikä noudata pelkästä velvollisuudentunteesta jotain keinotekoisia sääntöjä, minkä ajan kuluttua saa tehdä mitäkin olematta "lunttumainen". Jokainen nainen, joka julistaa toisten naisten olevan lunttumaisia, halpoja, helppoja tmv. vain siksi, että nämä eivät noudata toisten mieliksi jotain aikarajoja, ovat syyllisiä siihen, miksi maailma ei ole vieläkään seksuaalisesti tasa-arvoinen. Jos ei kunnioita naisten itsemääräämisoikeutta tällä tasolla, ei voi olettaa, että itsekään sitä saisi. N27

Vierailija
31/31 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuo ekoilla treffeillä sänkyyn meneminen tuntuu myytiltä.

Itse olen käynyt nyt 34 kertaa treffeillä ja kertaakaan ei ole 1.treffeillä ollut sellaista että sänkyyn menemine olisi lähelläkään, ei oikeastaan edes 2. tai 3. treffeilläkään. Tuntuu usein, että naiset tuntee mua kohtaan vain kaveruutta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä