Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pienin/mitättömin asia josta tunsit lapsena huonoa omaatuntoa?

Vierailija
17.08.2017 |

Tällainen ketju oli täällä aiemmin mutta se on kai poistettu tai jotakin.

Itse varastin 6-vuotiaana naapurin pihalta kuulapyssyn kuulan. Kuumotteli niin että minun oli pakko käydä illalla palauttamassa kuula samaan paikkaan.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin "hitto" uskovaisen 7-vuotiaan serkkuni kuullen. Häpesin niin paljon.

Vierailija
2/5 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitin mustaviinimarjalla naapurin koiraa. Koiraan en etes osunut, mutta huono omatunto soimasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli huono omatunto ja syyllisyys ihan kaikesta. Olin ei-toivottu ja se myös minulle kerrottiin. Yritin jatkuvasti "ostaa" lupaa olla, eri tavoilla hyvittelemãllä äitiäni. Myöhemmin opin antamaan p-skat hänelle ja aloin elãã omaa elämâäni ja menestyã piruuttanikin! Sen tuo aiheutti etten luota tippaakaan kehenkään

Vierailija
4/5 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koin syyllisyyttä siitä että oli hyvä koulussa ja aiheutin näin pahaa mieltä sekä luokkatovereille että näiden vanhemmille. Olin varmaan jo lähemmäs 30 v kun tajusin ettei minulla ole mitään velvollisuutta pyydellä anteeksi sitä että olin ns kympin tyttö.

Vierailija
5/5 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varastin kaveriltani sellaisen ison pehmotarran. Ei se kaveri edes huomannut sen puuttumista. Kuitenkin oli aina kauhea kuumotus kun se kaveri tuli meille että mihin piilotan tarran. Yleensä vein sen leikkimökkiin irtonaisen lattialaudan alle ja valehtelin että leikkimökissä on hometta eikä sinne saa mennä. Olin kamala lapsi : (