Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita joilla ei ole tiettyä päivää jolloin aloititte seurustelun, vaan "se vaan tapahtui" ?

Vierailija
17.08.2017 |

Minulla ei ole miehen kanssa olemassakaan päivämäärää jolloin seurustelu virallisesti alkoi. Sulauduimme yhteen noin niinkuin pikkuhiljaa. Kaikilla muilla tuntuu olevan kuukausi/puolivuotis/vuosipäiviä. Onko kaltaisiamme muita? Haittaako näiden "merkki" päivien puute? Itse en ainakaan osaa niitä kaivata.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole meilläkään. Oltiin jo sovittu naimisiin menostakin jo eikä muistettu missään vaiheessa sopia seurustelusta. Jossain kohtaa tajuttiin että kai se pitää Facebookiin pistää näkyviin.. mut joo, ei oo seukkausvuosipäivää :)

Vierailija
2/8 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Lasketaan tapaamispäivä, vuosipäiväksi. Oltiin heti kuin paita ja peppu, ja nopeasti sulauduttiin yhteen.. Kaikki mennyt niin luonnollisesti, eikä tarvinnut mitään erikseen sopia. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meilläkään ole mitään seurustelun alkupäivää. Yhtä on pidetty enemmän tai vähemmän ensitapaamisesta asti, ja jos joku sattuu kysymään kuinka kauan ollaan miehen kanssa oltu yhdessä kerron suurpiirteisesti ajankohdan koska on tavattu.

Nykyään muistetaan ja juhlistetaan lähinnä hääpäivänä, silloinkaan ei mitenkään erityisemmin.

Vierailija
4/8 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä myös näin. Ollaan oltu vuosia naimisissa.

Vierailija
5/8 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä kumpikaan kysynyt "alax oleen." Pidetään vuosipäivänä sitä päivää, kun kysyin, että onks tää meidän juttu nyt sellasella tasolla, että ei saa muita paneksia. Tavattiin kyllä noin 6kk ennen tätä, mutta jotenkin tuntuisi hassulta pitää ensitapaamista vuosipäivänä kun sen jälkeen kuitenkin deittailin ja paneskelin muitakin.

Vierailija
6/8 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ja kumppanillakaan ei ole. Olen mettinyt pitäisikö jostain kalenterin historiasta kaivella jotain tapaamisia ja päättää niistä joku päivä milloin ollaan oltu jo läheisempiä. Meillä oli epävarma alku ja minä olin se, joka lämpeni hitaasti toiselle. En osannut ajatella seurustelua, vaikka ei me toisiakaan nähty. Tavallaan oltiin jo yhdessä. Ei varmaan kumpikaan muista mistä se sitten alkoi kun oli niin epämääräistä.

Vierailija
7/8 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kuvitellut ettei aikuisilla ole näitä seurustelun vuosipäiviä..

Vierailija
8/8 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vietetä vuosipäivää, mutta kun joku kysyy kauanko niin lasken ensitapaamisesta.

Tosiasiassa eka tapaamisesta meni 4kk siihen että kiinnostus heräsi. Siitä 1 kk julkiseen perheneuvotteluun parhaaseen biletysaikaan...siis riideltiin kännipäissä kaupungilla. Siitä vielä pari viikkoa siihen että kumpikaan myönsi ääneen että tässä mitään tunteita olisi pelissä.

Sittenkin vielä takaovi auki, kun miehellä loppui työsopimus pari kk myöhemmin ja oli hakenut uusia töitä kotiseudultaan 600km päästä.

No tänne se sitten kuitenkin jäi 17v 7kk ja 3vko sitten tai 17v ja 2 päivää siitä kun työsuhde päättyi ja mies teki valintansa jäädä, mutta oltiin oltu yksiavioisia jo 7 viikkoa.