Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuin moni teistä käynyt shoppailemassa Louis Vuittonilla Pariisissa?

Vierailija
03.04.2006 |

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja onhan noita kaikenlaisia oppaita, älä nyt ole noin avuton! Tai jos olet, niin kannattaa jättää kokonaan menemättä.

14 joka ei ole stella

Vierailija
22/53 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan yleistä netissä kysellä vinkkejä matkalle, sitä varten on olemassa jopa ihan omia keskustelupalstoja. Moni haluaa säästää aikaa ja vaivaa, ja parhaat vinkit hyvistä shoppailu- yms. paikoista tulevat juuri niiltä, jotka ovat ko. paikassa paljon käyneet. Ei ole todellakaan sama asia etsiä netistä liikkeiden osoitteita, oletko ihan tyhmä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin taisi käydä silloin Lontoonkin kanssa... ;D

Vierailija
24/53 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googleta Paris+shopping, sieltä löytyy jotain : DD

Vierailija
25/53 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tovin myös Chmps-Elyséellä. Ihanan väljää tehdä tuliaisostoksia noissa liikkeissä, kun ei kaikki ryysi siellä. Shoppailua inhoava miehenikin viihtyy noissa liikkeissä.

Vierailija
26/53 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

tovin myös Chmps-Elyséellä. Ihanan väljää tehdä tuliaisostoksia noissa liikkeissä, kun ei kaikki ryysi siellä. Shoppailua inhoava miehenikin viihtyy noissa liikkeissä.

Vierailija
27/53 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta " sisäänheittäjä-vartijan" ilmeestä pystyi lukemaan, että kahden lapsen ja etenkään rattaiden kanssa seurueemme ei ollut tervetullut...

Eikä mulla kyllä oikeesti ollut aikomustakaan ostoksia tehdä, mutta olisimpahan katellut.... Lafayette ja Printemps olivat paremmin, ei parhaiten nekään, mutta paremmin kuitenkin kukkarolle sopivia!

Vierailija
28/53 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota metro nro 4 Port de Clingancourtiin viikonloppuna ja suuntaa kirpparille! Koko päiväksi ohjelmaa.

Vierailija
29/53 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellisestä käynnistä on jo yli 15v aikaa... Tällä kerralla tekisi mieli käydä noissa luksusputiikeissakin, silloin aikoinaan 17-vuotiaana ei varmaan olisi edes päästetty niihin sisään :))

T. Pariisiin menijä

Vierailija:

Ota metro nro 4 Port de Clingancourtiin viikonloppuna ja suuntaa kirpparille! Koko päiväksi ohjelmaa.

Vierailija
30/53 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stella ostaa 2-6 farkut/kk, Stellan mies pistää paremmaksi 5-10 farkuilla kuukaudessa. Lapsillekin ostetaan tasapuolisuuden nimissä 3-8 farkut joka kuukausi.

Lisää? ;D

Vierailija
31/53 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvä tavaton mikä threadi. Käyn paljon muotitalojen liikkeissä, joita ei todellakaan Suomessa ole, esim Chanel jne mitä joku mainitsi. Mielestäni Gucci, Dior yms ovat luksusta :)

Onko täällä joku vainoharhainen? Minä olen tähän ketjuun vastannut viesteihin 3 ja 6. En muihin, tai ainakaan en niistä nimeäni löydä.

En ole koko aikaa täällä palstailemassa, vaan olin lasten kanssa muutaman tunnin ulkoilemassa.

Tietoa on Pariisin kaupoista ja muustakin, koska Pariisi on lemppari kaupunki Euroopassa ollut jo vuosia ja siellä paljon ystäviäkin asuu.

Mutta, koska täällä ihmiset ovat näin ilkeitä, niin eipä tulisi mieleenkään kertoa hyviä vinkkejä yms mitä on vuosien varrella hoksannut.

Kuten joku minulle ehdotti googlettamista, niin googlatkaa itse. Varmaan löydätte vinkkejä myös naisten lehdistä esim Gloria, kuten matkaoppaista. Viihtyisiä lukemishetkiä :)

Vierailija
32/53 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

stella80:

Vierailija:

Voisitko antaa muitakin shoppailuvinkkejä Pariisiin menijälle? :)

Minkalaisia? Itse kun Pariisissa shoppailen lähinnä noissa " luksuskaupoissa" , mitä ei Suomessa ole. :)

Vierailija
33/53 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

stella80:

Mutta, koska täällä ihmiset ovat näin ilkeitä, niin eipä tulisi mieleenkään kertoa hyviä vinkkejä yms mitä on vuosien varrella hoksannut.

:D :D Melko ontuva selitys :D

Tajuatko Stella-pieni, että tässä jos missä olisi hyvä tilaisuus todistaa, että puhut TOTTA. Ei kai sua ota enää kukaan tosissaan. Mä osasin jo lapsenakin valehdella paremmin.

Provo mikä provo. Säälittää vaan, että miten jollain on aikaa ja energiaa luoda kokonainen provo-hahmo. Eikö ole muuta elämää? Ei miestä? Ei lapsia eikä muutakaan perhettä? Ei ilmeisesti juuri ystäviäkään, kun täällä pitää valehdella ja koittaa saada edes vähän hyväksyntää :(

Koita hommata netin ulkopuolisia harrastuksia. Niissä tapaa uusia ihmisiä! Mene vaikka kiipeilykurssille tai opettelemaan ranskaa kansanopistoon. Ilman ystäviä elämä on ikävää. Niinkuin tässä tuli todistettua.

Vierailija
34/53 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:Saako noista kaupoista sitä teidän luksustuotetta, Heinzin ketsuppia?

Vierailija
35/53 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamusta iltaan... Tälleen just samoin kävi sen Lontoo-ketjun kanssa :D

Vierailija
36/53 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinkas sattuikaan että Espanjassakin on sukua ja ystäviä : )

Mikä toi ketsuppijuttu on? Kertokaa tuoreemmalle palstailijalle

Vierailija
37/53 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ketsuppijuttu liittyy tuohon luomu/reilukauppa vs. Lidlin vehnäjauhot ja Euroshopperin mainiot jäätelöt ym kauppojen halpistuotesarjat... Eli selviävät kuulemma miehensä+3 lapsen kanssa 150e ruokamenoilla kuukaudessa (pitävät tälläisiä köyhäilykuukausia ihan vaan huvikseen) mutta silloinkin pidetään muutamista luksustuotteista kiinni, kuten Heinzin ketsupista. Ja 150e kuukausina ostetaan myös pelkkää luomua ja reilua kauppaa. Eihän näissä Stellan jutissa ole mitään logiikkaa...

Uskoo ken tahtoo :D

Vierailija:

kuinkas sattuikaan että Espanjassakin on sukua ja ystäviä : )

Mikä toi ketsuppijuttu on? Kertokaa tuoreemmalle palstailijalle

Vierailija
38/53 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ole mitään käsitystä ruuan hinnasta, siitä mitä mikäkin maksaa ja mikä on halpaa.

Vierailija
39/53 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta, mitä sinä onneton teet laitat tuollaisen tökerön seli seli viestin, jossa ei ole yhtään lausetta tukemaan sitä väitettä, että sinä olisit ikinä etes Pariisissa käynyt. Typerää sinulta..

Samoin on käynyt, kun sinulta on kysytty lukemattomia kertoja niinkin yksinkertaisia asioita, kun että millä alueella Lontoossa ja Tukholmassa asuit. Et ole osannut vastata.

Tähän asti olenollut valmis sinuun vielä jollain hämärällä tavalla uskomaan vaan en enää. Olet huono provo.

Vierailija
40/53 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta itse reilu 10v. ulkomailla asuneena EN milloinkaan alkaisi tänne luettelemaan, missä kaupungissa ja kaupunginosassa olen asunut!