Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kukaan saanut koskaan tahtoaan läpi pihtaamalla?

Vierailija
17.08.2017 |

Oliko sen arvoista? Onko tehokkaampaa sanoa ääneen, että pihtaa kuin että antaa toisen huomata asia ajan kuluessa?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai tällä palstalla ole pihtareita tai muita kyseenalaista moraalia noudattavia naisia ja miehiä.

Vierailija
2/11 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerämpää tapaa "saada tahtonsa läpi" kuin pihtaus on vaikea kuvitella. Sen vastakohta voisi pikemminkin toimia oikein hyvin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tavallaan olen. Mies alkoi nöyrästi ryömimään edessäni, kun pihtasin. Tarttui muutaman kerran imuriin ja järjesti minulle omaa aikaa ja yritti esittää unelmamiestä. Mutta toisaalta, en pihdannut saadakseni miehen tarttumaan imuriin, vaan ihan vain silkasta v*tutuksesta. Enkä kyllä lopettanut pihtaamista, vaikka mies ihan selkeästi sen takia käytöstään yrittikin muuttaa. Tuli tämä herääminen vähän liian myöhään, ettei enää kiinnostanut pätkääkään koko mies. 

Vierailija
4/11 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saanut tahtoani läpi, eli että mies olisi mitenkään osallistunut arjen hoitamiseen. Hän mieluummin haukkui minua pihtariksi kuin olisi tehnyt edes murto-osaa omasta osuudestaan. 

Vierailija
5/11 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö olisi kannattanut avata suu aikaisemmin?

Vierailija
6/11 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tavallaan olen. Mies alkoi nöyrästi ryömimään edessäni, kun pihtasin. Tarttui muutaman kerran imuriin ja järjesti minulle omaa aikaa ja yritti esittää unelmamiestä. Mutta toisaalta, en pihdannut saadakseni miehen tarttumaan imuriin, vaan ihan vain silkasta v*tutuksesta. Enkä kyllä lopettanut pihtaamista, vaikka mies ihan selkeästi sen takia käytöstään yrittikin muuttaa. Tuli tämä herääminen vähän liian myöhään, ettei enää kiinnostanut pätkääkään koko mies. 

Suosittelet siis pihtaamista?

Vierailija
7/11 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis tuohon kysymykseen, oliko tehokkaampaa. Oli se ilmeisesti tehokkaampaa, koska sanominen ei koskaan johtanyt yhtään mihinkään. 

3

Vierailija
8/11 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan joo. Seksi ei maittanut, kun oli kestoketutus päällä kotitöistä. Koko huushollin kotityöt olivat minun harteillani. Lopulta mies tuli järkiinsä, ja alkoi saamaan edes likaiset astiansa pesukoneeseen. Nyt osallistuu jo ihan riittävästi, osaa jopa napsauttaa astianpesukoneen tarvittaessa käyntiin ja seksiä on ymmärtääkseni ihan riittävästi molempien tarpeisiin.

Vierailija
9/11 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suosittelet siis pihtaamista?

No todellakin suosittelen, jos seksi ei ihan oikeasti kiinnosta ja koko ukko vain v*tuttaa. Mitä ihmeen hyötyä olisi ollut harrastaa seksiä, vaikkei yhtään huvita? Ihan vain veemäisen  miehen iloksi, niinkö? 

Vierailija
10/11 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihtaaminen taitaa naisilla olla loppujen lopuksi aika harvinaista. Siis se, että seksiin olisi kiinnostusta mutta pidättäytyy siitä puolisoa kouluttaakseen tai ärsyttääkseen. Paljon yleisempää on että nainen on uupunut, masentunut ja haluton puolison huonon käytöksen vuoksi tai vaikka siksi että joutuu itse hoitamaan kaikki kotityöt ja/tai lapset.

Vierailija
11/11 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole pihdannut ilman oikeaa syytä (väsymys, kivut jne), mutta huomannut, että kun pidemmän aikaa on torjunut seksiehdotukset, niin sitten kun sitä seksiä yhtäkkiä antaakin, niin toinen lupaa siinä lakanoissa kuun ja tähdet. Siinä on oikea hetki pyytää, mitä haluaa, jos haluaa käyttää toisen herkkää hetkeä itsekkäisiin tarkoitusperiin.