Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Deittisivulla on mies, joka on huijari

Vierailija
17.08.2017 |

Varasti rahaa ja lääkkeitä > ilmoitin poliisille.

Huomasin, että on edelleen hakemassa seuraa. Jokainen toki valikoi itse kenen kanssa deittailee, mutta olisi saanut tuo jäädä kokematta. Kertoo profiilissaan olevansa luotettava. Toki niin varmasti moni muukin tekee, osa on sitä kyllä.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja varattuja miehiä vaikka kuinka paljon. Yksikin paikkakuntalainen mies haki kuvan kanssa salaista seuraa. 

Vierailija
2/3 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ylipäätään päästään tuntemattoman ihmisen kanssa sellaiseen tilanteeseen, että hänellä on mahdollisuus varastaa lääkkeitä ja rahaa? Jos joku käsilaukkuni pohjalta saa treffien aikana napattua ne pari buranaa ja pari kolikkoa, niin en minä edes huomaisi sitä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja varattuja miehiä vaikka kuinka paljon. Yksikin paikkakuntalainen mies haki kuvan kanssa salaista seuraa. 

Mitähän näidenkin idioottien päässä liikkuu? Minäkin olen törmännyt tinderissä pariin tuttuun mieheen ja olen hämmästellyt, kun olen luullut näiden olevan parisuhteessa. Toisaalta en ole ihan varma heidän parisuhteistaan, niin enpä asiaa sen kummemmin miettinyt, mutta jo siellä olisi joku sellainen, jonka tietäisin olevan parisuhteessa ja tuntisin, niin varmasti käräyttäisin tällaisen.