Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä hommissa saa hyvää palkkaa perus rennolla duunilla?

Vierailija
16.08.2017 |

Kertokaas.

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varastossa. Tienasin varastolla ilman koulutusta PALJON enemmän kuin nykyisessä työssäni johon vuosien koulutus!

Vierailija
2/38 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahtaajana tienaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varastolla yövuorossa. Varmaan rekkakuskitkin saa ihan hyvin?

Vierailija
4/38 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Forex-treidaus. Kymmenisen tuntia viikossa duunia, vaikka kalsarisillaan omalla sohvalla aamukahvia hörppien. 3-4% kuukaudessa tuottoa fiksusti treidaamalla. Elämä on valintoja täynnä.

Vierailija
5/38 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka paljon palkka? Itse vihasin työharjoittelua cittarin varastossa. Olin aivan puhki ja mielenterveys meinasi mennä siinä yksitoikkoisuudessa ja yksinäisyydessä.

Vierailija
6/38 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonkohan ne eri mestojen ''vartijat'' tienaa, jotka istuu siellä kopissa koko vuoronsa? :D

Vierailija
7/38 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Forex-treidaus. Kymmenisen tuntia viikossa duunia, vaikka kalsarisillaan omalla sohvalla aamukahvia hörppien. 3-4% kuukaudessa tuottoa fiksusti treidaamalla. Elämä on valintoja täynnä.

Avaa aihetta vähän lisää ja millasilla summilla itse treidaat?

Vierailija
8/38 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

http://fx-trading.fi/

Tuolta voi lukea kaiken aloittelijalle oleellisen helposti omaksuttavassa muodossa. (ei ole mikään mainossivu)

Kyse ei siis ole mistään uhkapelistä tai "kuukaudessa miljonääriksi"-skenaariosta. Vaatii pitkäjänteistä toimintaa, jatkuvaa opiskelua, kylmiä hermoja, kuria, itsehillintää, ja tietynlaista välinpitämättömyyttä rahaa kohtaan.

Pääomaa tällä hetkellä tilillä 91k€, 2% tuosta treidaan per toimeksianto.

Vierailija
9/38 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaanhoitaja, istuskelua ja juoruilua kansliassa, joskus jos oikein ahkeroiduttaa , voi ehkä vastata potilaan soittokelloon. Pillerin kiikutusta.

Vierailija
10/38 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuolta voi lukea kaiken aloittelijalle oleellisen helposti omaksuttavassa muodossa. (ei ole mikään mainossivu)

Kyse ei siis ole mistään uhkapelistä tai "kuukaudessa miljonääriksi"-skenaariosta. Vaatii pitkäjänteistä toimintaa, jatkuvaa opiskelua, kylmiä hermoja, kuria, itsehillintää, ja tietynlaista välinpitämättömyyttä rahaa kohtaan.

Itsekin olen lueskellut tuota suomenkielistä fx-trading.fi sivustoa ja harjoitellut (toistaiseksi) demolla. Tili on viime viikkoina "tuottanut" säännöllisesti; pitänee siirtyä pienellä summalla live-tilille ja koittaa pitää hermot kurissa. On tosiaan perusteellista ja selkeää tekstiä tuolla, mutta homma vaatii aikaa ja kovasti järjestelmällisyyttä, ei niinkään laskupäätä taikka taloustietämystä.

Vierailija
11/38 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sairaanhoitaja, istuskelua ja juoruilua kansliassa, joskus jos oikein ahkeroiduttaa , voi ehkä vastata potilaan soittokelloon. Pillerin kiikutusta.

Olisikin noin leppoisaa, niin en olisi itsekään miettimässä vakavasti alanvaihdosta!

Vierailija
12/38 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka paljon palkka? Itse vihasin työharjoittelua cittarin varastossa. Olin aivan puhki ja mielenterveys meinasi mennä siinä yksitoikkoisuudessa ja yksinäisyydessä.

Mikäs sen parempaa kun saa tehdä hommia yksin, ei tarvitse kuunnella jonkun työkaverin kälätystä koko ajan. Ja ei jaksais istua koko päivää jossain työpöydän ääressä, olis selkä kipee ja niska jumissa.

Vierailija
13/38 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ahtaajana tienaa.

Ööh, tässä oli nyt perus rennosta duunista kyse. Et taida tuntea yhtään "satama-apinaa", jos ahtaajan hommia rennoiksi luulet.

Vierailija
14/38 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varastotyö on parhaimmillaan rentoa ja hyväpalkkaista jso on hyvä työehtosopimus, koneilla tehtävä työ ja kohtuulliset suoritteet, mutta joku jauhosäkkien käsin lemppaaminen tai ulkolastaus/-purku käsin tammikuisena yönä on kaukana perusrennosta duunista. 

Vierailija
15/38 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olis kirjanpitäjän taustaa ja muutenkin olen hyvä lukujen ja rahojen kanssa, niin ajattelin alkaa treidaamaan harrastukseksi, näin alkuun. Kerrotko vielä, minkä tyyppisellä strategialla teet tuota hyvää tulosta? Perinteinen tekninen analyysi, jota toi fx-trading.fi opettaa, vaiko jotkut erikoiset indikaattorit tms? Kauanko muuten kesti löytää oma treidaustyyli ja alkaa tekemään säännöllistä tuottoa?

Vierailija
16/38 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Daytraderinä, ja hyvät liksat tiedossa!

Vierailija
17/38 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljonkohan ne eri mestojen ''vartijat'' tienaa, jotka istuu siellä kopissa koko vuoronsa? :D

10-11e tunti ja iltalisä 1e. Sinne vaan "tienaamaan" :D jos haluat saada palkkaa jolla oikeasti selviää hengissä joudut tekemään kaikki viikonloput, juhlapyhät ja maksimi ylityöt. Yksikään firma ei maksa yli tessin minimin koska tulijoita on.

Vierailija
18/38 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen teollisuudessa ihan perusduunarina ja tienaan n.3000e kuussa. Kolmivuorotyö, mitään pohjakoulutusta ei ole. Olin ennen erikoisliikkeen myyjänä. Tässä joutuu kyllä oikeasti töihin, mutta edelliseen rentoon työhön verrattuna en todellakaan vaihtaisi takaisin. Raha ratkaisee.

Vierailija
19/38 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

10-11e tunti ja iltalisä 1e. Sinne vaan "tienaamaan" :D jos haluat saada palkkaa jolla oikeasti selviää hengissä joudut tekemään kaikki viikonloput, juhlapyhät ja maksimi ylityöt. Yksikään firma ei maksa yli tessin minimin koska tulijoita on.

Mahdollisimman paljon kannattaa tehdä iltoja ja öitä (pitkiä vuororoja mielellään) ja viikonloppuja ja juhlapyhiä ihan erityisesti. Ylitöitä vielä mahdollisimman paljon jos vain saa tehdä. Ei mitään huippupalkkaa mutta jossain paikoissa hyvinkin rentoa työtä ja säästäväisenä varmasti pärjää ihan hyvin. Tein noita hommia aikoinaan kesätyönä ja olin ihan tyytyväinen, en koskaan ollut missään autopiireissä, ne saattavat olla hyvinkin rasittavia paikkoja. Olin aina jossain pääkonttoreissa ja vastaavissa paikoissa. Kerran 3 viikossa oli aina pitkä vapaa.

Muistan että yksi Securitaksen vartija olisi säästänyt markka-aikana miljoonan verran työtuloistaan.

Vierailija
20/38 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kansanedustaja, voi olla aina poissa istunnoista. 6000 e kk tekemättä mitään

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän neljä