Mikä saa ihmisen ostamaan uuden älyluurin tai taulutelkkarin tai merkkilaukun?
Kommentit (14)
En tiiä, kun en ole koskaan moisia ostanut.Mulla on sellanen veivattava puhelin, höyrytv ja isotädin virkkaama kassi.
Vierailija kirjoitti:
En tiiä, kun en ole koskaan moisia ostanut.Mulla on sellanen veivattava puhelin, höyrytv ja isotädin virkkaama kassi.
Aaahhhaaahhaaaaa!!! :D
🇺🇦🇮🇱
Sisällöltään tyhjä elämä. Vain materia merkitsee kun ei paremmasta tiedä...
Esim akku voi olla parempi uudessa puhelimessa, tarve suuremmalle/pienemmälle laukulle tms. Itse päivitän kaikkia näitä vain silloin, kun tulee jonkinlainen tarve. En siis osta koskaan puhelinta vain siksi, että olisi kivaa omistaa se uusin malli. Yleensä vaihdan koneita, kun edelliset menee rikki. Viimeinen läppäri repesi, koska se ei suostunut tekemään jotain. Yhtäkkiä vaan repesi...
Monelle varmaan syynä ihan itsensä hemmottelu. Jotkut nauttii juuri tuollaisesta. Mulle se paras hemmottelu liittyy sitten kauniiseen kotiin, ruokaan ja hemmotteluhoitoihin. Elämäni ei mielestäni ole tyhjä, vaikka nautinkin jostain muusta kuin hengittämisestä ja lasten silittelystä, mutta saa sitä olla eri mieltä.
Kyllä mä katson leffaa mieluummin isosta 4k telkusta kuin pienestä tuhnusta, tykkään että kännykkä on nopea, akku kestää, hyvä näyttö, ja laukuistakin tykkään ja ihan ilokseni joskus ostan uuden. Miksipä ei.
Kaffepulla kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aaahhhaaahhaaaaa!!! :D
Ja ihan oikeasti en ole koskaan omistanut älyluuria, en katso töllöä ja vanhin edelleen käytössä oleva (perintö)laukku on 40v vanha.
Mikä saa ihmisen ostamaan sähkövalon, kun näettävät asiat voi katella päivänäöllä?
Vierailija kirjoitti:
Sisällöltään tyhjä elämä. Vain materia merkitsee kun ei paremmasta tiedä...
Poissulkeeko tällainen itsensä hemmottelu muun elämän? Aika jännä, mulla ei poissulje esim se hyvä ruoka sisältöä elämästä. :o
Mitä se ap:kin nettiin kirjottaa, kun voi kirjottaa asiansa muille sulkakynällä papyrukselle, ja viedä sen sitten kirkon seinään näytille? Ihan humpuukia höynähtää jostain moternista keskustelupalstasta.
Kännykän ostan uuden aina kun vanha alkaa hyytymään. Samsungin joutui uusimaan kerran vuodessa, nyt huawei kolmatta vuotta käytössä. Mies haluaisi uuden ja isomman telkkarin. Vanhasta saisi nyt 50€, hajonneena ei mitään. Mulla on tällä hetkellä kolme käsilaukkua, kaikki aktiivisesti käytössä, uutena joskus ostettu.
Minulla on varaa ostaa, joten miksi en ostaisi?
No minäkin osta sitten kun on rikki, tai tarvitsen sellaisia ominaisuuksia joita vanha ei enää tue.