Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suosittele (uudehkoa) sarjaa Netflixissä!! :)

Vierailija
16.08.2017 |

Suosittelen ensin itse muille :

- Atypical (ihana ihana ihana!!! <3 )

"Sam, an 18-year-old on the autism spectrum, decides it's time to find a girlfriend, a journey that sets Sam's mom on her own life-changing path as her son seeks more independence."

- Ozark (ajattelin ensin että tää on typerää pyssy-huume juttua mutta tää on niin paljon kaikkea muutakin, ihan huippu!!!!

"The Byrdes and their teenage kids, Charlotte and Jonah, are, for all intents and purposes, an ordinary family with ordinary lives. Except for the job of Marty, a Chicago financial advisor who also serves as the top money launderer for the second largest drug cartel in Mexico. When things go awry, Marty must uproot his family from the skyscrapers of Chicago and relocate to the lazy lake region of the Missouri Ozarks."

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Wet hot american summer

(Se ten years later on jatko-osa joten kannattaa katsoa ensin 1. kausi) ihan viihdyttävää komediaa :)

- tykästyin kovasti sellaiseen kuin Friends from College myös, ihmissuhdedraamaa, kaveriporukka jne. mutta oikein viihdyttävä

Wet hot american summer oli ihan hirveää kuraa! Yllätyin miten niin luokaton siitä onkaan saatu. :D

Se oli niin huono että se oli hyvä. Mä jotenkin vaan tajusin sitä :D

Vierailija
22/24 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahmin kaikki Good Wifen 7 kautta ja viimeinen jakso oli kamala pettymys. Nyt elämässäni on iso aukko ja minulla ikävä Jeffrey Dean Morgania <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Crazy ex - girlfriend

Toivottavasti saa jatkoa, ihan hauska ja huippu!

Vierailija
24/24 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

The OA

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yksi