Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko parisuhteen löytäminen nykyään vaikeampaa?

Vierailija
16.08.2017 |

Vai onko vika nyt minussa? Olen 28v nainen, työelämässä, ihan nätti, harrastan liikuntaa jne. Olen tapaillut miehiä ja kaikki tuntuvat päättyvän siihen, että miestä ei kiinnosta tarpeeksi. Taidan luovuttaa, kun ei mun itsetunto kestä enää näitä pakkeja. Onko muilla samaa ongelmaa vai pitäisikö mun nyt vaan katsoa peiliin? Tapailemani miehet ovat olleet ihan tavallisia ja järkevän oloisia, ei mitään jänniksiä.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa tutustua normaaleihin miehiin, eikä mihinkään pelimiehiin.

Vierailija
2/17 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytää muka jotain sopivampaa. Vanhempana tajuaa että on sopivia ihmisiä ja jonkun kanssa pitää hoitaa suhdetta, ei vaihtaa uuteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo vaikeeta on. Hyvät miehet on suhteissa tässä iässä.

Vierailija
4/17 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan paljon helpompaa. Vielä 10 vuotta sitten olisi ollut paljon vaikeampaa löytää nainen, joka ei halua lapsia. Nyt nettideittailun ollessa tavallista siihen on paljon paremmat mahdollisuudet.

Vierailija
5/17 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisten ihmissuhdetaidot ovat valitettavasti huonontuneet. Onneksi nuoret näyttävät tässä esimerkkiä. Myös mies/naisroolit ovat sekoittuneet. Todellista tasa-arvoa on se, että ihminen saa olla just sellanen kuin on. Nyt hämmentävän monet kuvittelevat sen olevan sitä, että kaikkien pitää olla saamaa aikaa sekä mies, nainen, että sukupuoleton. 

Vierailija
6/17 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa tutustua normaaleihin miehiin, eikä mihinkään pelimiehiin.

Luepa aloitus uudestaan.

Vierailija
7/17 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vaikeampaa. Itsellä useampikin naispuolinen kaveri, jotka haluaisivat parisuhteen, mutta jo pidempään tapailemansa miehet haluavat edelleen "vain tapailla". Olen ihmetellyt että onko tämä nyt joku muoti-ilmiö että vain tapaillaan, kukaan ei halua enää mitään vakavaa / kunnon suhdetta / minkään asteen sitoutumista? Harmi jos näin, sillä sitoutumishaluisia naisia kyllä on.

Vierailija
8/17 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä vaikeampi, kun sinkkumiehien määrä lisääntynyt kymmenillä tuhansilla viime vuosina.

Vierailija
9/17 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitsetko komeita miehiä? Paras strategia on iskeä rumia miehiä. Siis sellaisia, jotka ovat rumia naaman, lyhyyden tms. ominaisuuden takia, ei mitään syömishäiriöisiä sairaalloisen lihavia/laihoja tai alkkiksia. Ruma, koulutettu mies, jolla on työpaikka ja elämänhallinta kunnossa. Toimii hyvin suurella todennäköisyydellä

Vierailija
10/17 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En valitse komeita miehiä vaan kasvoista tavallisia. Saa ola lievää ylipainoa tai muuta ns. vikaa. Siltikin tuntuu, että kukaan ei halua sitoutua. Tapailla kyllä, mutta siitä en koskaan pääse sille parisuhdeasteelle. Taidan vaan luovuttaa. 

Vierailija
11/17 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En valitse komeita miehiä vaan kasvoista tavallisia. Saa ola lievää ylipainoa tai muuta ns. vikaa. Siltikin tuntuu, että kukaan ei halua sitoutua. Tapailla kyllä, mutta siitä en koskaan pääse sille parisuhdeasteelle. Taidan vaan luovuttaa. 

Joko sulla on huonoa tuuria tai sitten sun naama-arviointi on pielessä. Epäilen jälkimmäistä. Kokeile rehellisesti rumia ja katso saatko erilaisen vasteen

Vierailija
12/17 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On juuri näin! Varsinkin Helsingissä riittää naisia niin paljon, että heitä voi tapailla vaikka joka päivä (siis uusia) ja on muutenkin hektinen deittikulttuuri. Täällä Tampereella miehet alkavat helpommin pitää yhteyksiä ja pyörittävät vähemmän naisia, mutta tasokin on sitten aika lailla huonompi. Paitsi jos tykkää jostain ylöjärvellä asuvasta autorassarista :)

Vierailija
13/17 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On juuri näin! Varsinkin Helsingissä riittää naisia niin paljon, että heitä voi tapailla vaikka joka päivä (siis uusia) ja on muutenkin hektinen deittikulttuuri. Täällä Tampereella miehet alkavat helpommin pitää yhteyksiä ja pyörittävät vähemmän naisia, mutta tasokin on sitten aika lailla huonompi. Paitsi jos tykkää jostain ylöjärvellä asuvasta autorassarista :)

Minä en edes asu Helsingissä. Miten siellä Tampereella muka niin huono tarjonta on? Eikö ole töitä korkeakoulutetulle?

Vierailija
14/17 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä aito sitoutuminen ja hyvä parisuhde kivan naisen kanssa kiinnosta valtavasti. Sellainen sydämen haave. Mistä löytää samanlaisista asioista pitävä vapaa nainen rakastettavaksi?

Mies

Vierailija
15/17 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon riippuu itsestään. Ei etsi vaan elää niin löytää aina jonkun jonka kädestä pitää kiinni ehkäpä ihan pidempi aikaisen kumppaninkin. Auttaa niitä jotka tarvitsevat apua. Huomioi toiset ja antaa edes hymyn niin tulee huomatuksi. 

Vierailija
16/17 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei tunnu olevan sitoutumismielellä liikenteessä...

Vierailija
17/17 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä aito sitoutuminen ja hyvä parisuhde kivan naisen kanssa kiinnosta valtavasti. Sellainen sydämen haave. Mistä löytää samanlaisista asioista pitävä vapaa nainen rakastettavaksi?

Mies

Mä olen Tinderissä, koska en tapaa livenä miehiä. En tiedä millaisista naisista sinä tykkäisit. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi viisi