Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisköhän sitä alkaa paiskimaan varastohommia?

Vierailija
15.08.2017 |

Varastossa on yleensä hyväksyttävää olla ihan millainen ihminen tahansa. Sinne sopii niin sosiaaliset ku hiljasetki tyypit. Voi näyttää ihan miltä huvittaa siellä hyllyjen välissä, ketään ei kiinnosta. Palkka on ihan hyvä ja työpäivinä saa kivasti liikuntaa. Ketään ei tarvi mielistellä eikä palvella, senkus tekee duuninsa ei väliä onko pska päivä vai ei siellä hyllyjen välissä!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa duunia osa-aikasesti, mutta kokoaikasena ihan karmeeta!!!!

Vierailija
2/8 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varastohommat on parasta ikinä. Paljon mieluummin oon varastolla ku kaupan kassalla..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahtavaa duunia osa-aikasesti, mutta kokoaikasena ihan karmeeta!!!!

Vierailija
4/8 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelijana olin neljällä eri varastolla. Muistelen lämmöllä :D

Onhan se hemmetin kuluttavaa duunia, puuduttavaa, liukuhihnamaista... mutta on siinä puolensa ehdottomasti!!

Vierailija
5/8 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten silmissä varastomies on sama kuin työtön. Ei ne arvosta yhtään. Edes kaupan kassalle ei varastomies kelpaa. T. Ex varastomies

Vierailija
6/8 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan varastosta. Kokemusta on seitsemästä eri varastosta, ja joihinkin niistä olisi sopinut hiljainen tyyppi, joihinkin ei. Lattiavarastoissa ei edes ole mitään hyllyjä, ja suurimmassa osassa varastoista olen joutunut palvelemaan asiakkaita (noutoasiakkaat, rekkakuskit jne.). Ja palkka riippuu paljolti noudatettavasta työehtosopimuksesta. Esim. PAMin ja AKT:n  valillä on n. 500 €:n ero kuukausipalkassa, vaikka työ olisi täysin samaa (meillä vaihtui TES, vaikka toimenkuva ei muuttunut ollenkaan).

Vierailija
7/8 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosi hommissa ja vuosi maailmaa kiertämässä

Vierailija
8/8 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen naisena rakennuttanut omakotitalon ja teettänyt remontteja sijoitusasutoihin. Muistelen hyvällä niitä rautakaupan varastomiehiä, jotka olivat mukavia ja avuliaita, kun peräkärrykuormia kasattiin Sain todella hyvää palvelua. Vielä viidentoista vuoden jälkeenkin tervehditään kylillä.

Rautakauppiaskin  mainitsi, että varastomieskin pitää osata valita, ei kannata valita henkilöä, joka heti hommat opittuaan tahtoo edetä urallaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kahdeksan