Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen niin ihastunut varattuun naiseen! Kohta pää hajoaa!

Vierailija
15.08.2017 |

Olen ollut kaksi vuotta ihastunut varattuun naiseen. Nainen vaikuttaa aivan sielunkumppaniltani. Ollaan tosi samanlaisia ja selvästi jotain outoa meidän välillä. Nainenkin saattaa tykätä minusta kun käyttäytyy poikkeavasti minua kohtaan.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se ikinä torjunu sua

Vierailija
2/17 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitä tarkoittaa poikkeavasti 😊

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No täällä voit purkaa päätäsi. Kuulostat suloisen hämmentyneeltä ja nuorehkolta. Oletko?

Vierailija
4/17 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaista on naisen poikkeava käytös? Entä minkälaista sinun käytöksesi on tätä naista kohtaan? Kuinka vanhoja olette?

Vierailija
5/17 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen käyttäytyy sua kohtaan selvästi poikkeavasti ja oot ok-näkönen ni sulla voi olla syy hymyyn!

Vierailija
6/17 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sai ihastumaan?

Vierailija
7/17 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta kuin ehdotat jotain. :)

Vierailija
8/17 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tilanne oli itselläni aikoinaan. Naispuolinen työkaveri oli niin hyvää pataa kaikkien työpaikan miespuolisten kanssa, paitsi minun. Minulle ei puhunut juurikaan koskaan, ei tervehtinyt tai katsonut silmiin koskaan. Sain vasta myöhemmin tietää, että tämä nainen oli ollut ihastunut minuun kokoajan.

Vierailija
9/17 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei muuta kuin ehdotat jotain. :)

Niin, onko teillä hyvä puheyhteys? Voisitko kuvitella keskustelevasi aiheesta naisen kanssa? Luulisi hänen olevan imarreltu.

Vierailija
10/17 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä varattu nainen olen kohta kaksi vuotta ollut ihastunut nuorempaan mieheen. Joku yhteys meillä on. Toivon, että se tekisi jonkinlaisen aloitteen. Pitäis vaikka tekstarin tai jotain.

Vierailija
11/17 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varattu nainen ja käyttäydyn juuri noin ihastustani kohtaan. Toisaalta käyttäydyn välinpitämättömästi myös ihmisiä kohtaan, joista en pidä. Eli loppupeleissä käyttäydyn samalla tavalla ihastusta ja inhostusta kohtaan :DD

Vierailija
12/17 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen varattu nainen ja käyttäydyn juuri noin ihastustani kohtaan. Toisaalta käyttäydyn välinpitämättömästi myös ihmisiä kohtaan, joista en pidä. Eli loppupeleissä käyttäydyn samalla tavalla ihastusta ja inhostusta kohtaan :DD

Paitsi että ihastusta tulee vilkuiltua salaa. Ja tarkkaavainen sen kyllä huomaa.

Vierailija
13/17 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paitsi että ihastusta tulee vilkuiltua salaa. Ja tarkkaavainen sen kyllä huomaa.

Just näin eli katseista kyllä erottaa onko ihastusta vai vihastusta. Jos toinen välttelee kaikin tavoin eikä katsele sinua ikinä on kiusaantunut ihailustasi. Erikoinen käytös ei ole aina ihastumisen merkki!!

Vierailija
14/17 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin varattu nainen ja ihastunut toiseen mieheen. Vaikuttaa myös sielunkumppaniltani ja sellaiselta mieheltä mitä olen aina etsinyt. Uskon että tämä mies tuntee myös minua kohtaan jotain, sen verran meillä katseita on ollut jo kahden vuoden ajan.. Mihin tämä aloitus menee?

Vierailija
15/17 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just näin eli katseista kyllä erottaa onko ihastusta vai vihastusta. Jos toinen välttelee kaikin tavoin eikä katsele sinua ikinä on kiusaantunut ihailustasi. Erikoinen käytös ei ole aina ihastumisen merkki!!

Vilkuilla voi ilman ihastumisen tunnettakin, vilkuilen ohimeneviä työkavereita miehiä ja naisia enkä ole ihastunut heihin kehenkään, turha hakea mitään suurempaa merkitystä vilkuilusta.

Vierailija
16/17 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin oliain pari vutta sitten voinut kirjoittaa tuollasen tekstin. Kumpikin varattuja ollaa. Nyt 4v ensimmäisestä kohtaamisesta enkä enää jaksa ymmärtää miksi niin kovasti haikailin hänen perään. Joskus kun viikko oli näkemisten välissä niin kamala ikävä. Nyt kuukausi väliä ollut eikä vieläkään ikävä. Mutta ystävänä olis ihana..

Vierailija
17/17 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen tekemä aloitus taas. Vai että "sielun kumppani".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kahdeksan