Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En viihdy meidän uudessa kodissa.

Vierailija
15.08.2017 |

Muutettiin kaksi kuukautta sitten. Kaikki ärsyttää tässä kämpässä. Osoittautui että säilytystilat todella epäkäytännölliset. Kuuma kuin saunassa ja ilkunoita sekä ovia ei voi pitää auki kun täällä tuulee aina ja sälekaihtimet menee ihan solmuun. Jos ne vetää ylös niin aurinko porottaa sisään ja kämppä lämpenee entisestään. Lampunpaikat ihan väärissä paikoissa. Katkaisijat epäloogisissa paikoissa ja järjestyksessä.
Kaikki ärsyttää tässä kämpässä.
Miksi ostitte?! Jaa-a siinäpä hyvä kysymys. Kun käytiin katsomassa kaikki vaikutti järkevältä ja loogiselta, mutta eipä olekaan.
Naapurit ärsyttää.
Meneekö tämä tunne ikinä ohi ja alkaako tämä joskus tuntua kodilta?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikesta sitä löytääkin valituksen aihetta.

Vierailija
2/17 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet paikkoihin kiintyvä ihminen ja teet pesäeroa entiseen asuntoon? Prosessi kesken.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet paikkoihin kiintyvä ihminen ja teet pesäeroa entiseen asuntoon? Prosessi kesken.

Eipä ollut tätä ongelmaa kun muutettiin edelliseen asuntoon. Kotiuduin parissa kolmessa viikossa.

Ap

Vierailija
4/17 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeasti ihminen. Mieti näitä aikoja ja lue aloituksesi uudelleen. Helposti korjattavissa olevia asioita. Ja mikä niissä naapureissa niin ärsyttää? Ärsyttääköö ihmiset vai kaikki ylipäätään sälekaihtimista planeettoihin.

Vierailija
5/17 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myy pois ja osta mieluisampi ja ennen ostoa harkitset tarkemmin?

Vierailija
6/17 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kävi samoin. Mä ostin asunnon johon piti noin puolen vuoden kuluttua siitä päästä asumaan. Asuin sen puoli vuotta väliaikaisessa vuokra-asunnossa mistä kovasti pidin, ja lopulta tykästyin erityisesti. Muutin kuitenkin suunnitelman mukaan ostamaani asuntoon ( se oli siis uudiskohde!) mutta lopulta en pitänytkään siitä. Asuin sen 2 vuotta siinä ja nyt asun asunnossa mikä välittömästi tuntui minun kodilta!

Vierailija
7/17 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei mennyt ohi. Seitsemän vuotta siinä kärvisteltiin. Nykyisessä viihdyn. Osin varmasti koska olen tajunnut, että jokaisesta asunnosta paljastuu ne huonot puolensa vaikka miten täydellisen kuvitteli löytäneensä.

Vierailija
8/17 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikös omassa asunnossa ole se hyvä puoli että siitä voi tehdä omanlaisensa, remontoida jne

Vierailija
9/17 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan oikeasti ihminen. Mieti näitä aikoja ja lue aloituksesi uudelleen. Helposti korjattavissa olevia asioita. Ja mikä niissä naapureissa niin ärsyttää? Ärsyttääköö ihmiset vai kaikki ylipäätään sälekaihtimista planeettoihin.

Minun ex-naapurit tupakoi jatkuvasti parvekkeella. Jo se ärsytti kun en voinut lainkaan pitää parvekkeen ovea auki, saati olla siellä. Kauniit maisemat! Joten kyllä ne naapurit voi todella ärsyttää!! En ole ap

Vierailija
10/17 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy ap hermosavuilla parvekkeella, se rauhoittaa.

Vierailija
11/17 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua pelottaa just toi. Siis se että uusi asunto onkin ihan p*rseestä. Asutaan vuokralla ja pitäisi ostaa oma. Mut jumitetaan tässä, kun pelottaa sitoutua omaan asuntoon... Ollaan jumitettu jo kohta 10 vuotta, v*tuttaa kyllä tämäkin. :-D Meillä on varmaan kaksi A4-sivua pitkä kriteerilista omalle asunnolle... Ihan sairasta. Mies jo ehdottelee, että ostetaan vaan asuntolinja-auto... :-D

Vierailija
12/17 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne pikku asiatkin voi ärsyttää kun on velkaa (oletettavasti) sadan ja kahden sadantuhannen välillä. Omasta kun ei ihan noin vaan pois lähdetä. Asunnon myynti on usein melko iso juttu, etenkin kun toiveissa on saada omat pois.

Asunnon kuumuus on todellakin ikävä asia ja vaikuttaa viihtyisyyteen paljonkin. Toivottavasti on vain kesän ongelma ja hellittää syksyn tullen.

Säilytystila ratkaisuihin voitte itse vaikuttaa ja heiluviin sälekaihtimiin.

Vierailija
13/17 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sälekaihtimet ovat pinta-asennuksena niin siirtäkää ne ikkunan sisään. Tuuletusikkunoiden kaihtimien alareunoihin magneetit tai koukut.

Vierailija
14/17 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sälekaihtimet ovat pinta-asennuksena niin siirtäkää ne ikkunan sisään. Tuuletusikkunoiden kaihtimien alareunoihin magneetit tai koukut.

Ja joka huoneeseen kattotuuletin jos on kuuma.

Vierailija
15/17 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä toinen jota naapurit ärsyttää, suoraan sanottuna vituttaa niin että kasvaa sarvet päähän- joka päivä saa kuunnella aivan helvetillistä jytinäkolinaa n. Ilta viidestä aamu kahteen tai kolmeen. Oon päättänyt että jos mä en saa nukkua yöllä niin KOKO muu rappu saakin sitten herätä joka saatanan aamu mun imurointiin, hanojen, kaapinovien ym. paiskomiseen. Samalla huidon kyynärpäällä "epähuomiossa" seiniä mahdollisimman kovaa ja välillä avaan ulko-oven jotta voin paiskata sen täysillä kiinni- kuten muutkin tässä rapussa tekevät. Ole huomannut että siivous aamujen jälkeisinä päivinä on hetken rauhallista , sitten taas parin päivän jälkeen jatkuu apinaorkesteri joka jatkuu aamu kolmeen...

Vierailija
16/17 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä toinen jota naapurit ärsyttää, suoraan sanottuna vituttaa niin että kasvaa sarvet päähän- joka päivä saa kuunnella aivan helvetillistä jytinäkolinaa n. Ilta viidestä aamu kahteen tai kolmeen. Oon päättänyt että jos mä en saa nukkua yöllä niin KOKO muu rappu saakin sitten herätä joka saatanan aamu mun imurointiin, hanojen, kaapinovien ym. paiskomiseen. Samalla huidon kyynärpäällä "epähuomiossa" seiniä mahdollisimman kovaa ja välillä avaan ulko-oven jotta voin paiskata sen täysillä kiinni- kuten muutkin tässä rapussa tekevät. Ole huomannut että siivous aamujen jälkeisinä päivinä on hetken rauhallista , sitten taas parin päivän jälkeen jatkuu apinaorkesteri joka jatkuu aamu kolmeen...

JA alapeukutuksesta päätellen, joku on sitä mieltä että jatkuvaa aamu kolmeen asti kestävää kolinaa on pakko sietää- ja kolistelevien maailman parantajien( eli kävelevien kasojen kusta ja paskaa) pitää antaa saada nukkua pitkälle puoleen päivään, JOTTA heillä on energiaa mekastaa, kolistella ja sompottaa taas koko seuraava yö- onhan se heidän elämänsä sisältö.... vaikka joidenkin pitää herätä AAMULLA TÖIHIN

Vierailija
17/17 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin jos sairaana käy katsomassa, ei oikeastaan jaksa katsoa kun pintapuolen, että on siisti. 

Asunut nyt täällä kuitenkin, en viihdy, enkä tule viihtymään.  Siihen ei voi itseään pakottaa, eikä siihen totu. 

Koti on sellainen, että kun sinne astuu ensimmäisen kerran, niin sen pitää tuntua heti kodilta. Jos ei sitä tunneta tule heti niin ei se tule ikinä. Minulla on kyllä aina ollut hyvä tuuri, että asunto on tuntunut heti kodilta.

On siis tullut muutaman kerran muutettua elämän aikana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä neljä