Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

PCO ja ovistikuttaminen

03.04.2006 |

Huomenta kaikille. Olen kuullut että PCO saattaisi häiritä ovistikun tuloksia. Itselläni on pco ja kp on nyt 16, perjantaina tikutin ja ei ilmestynyt viivaa (paitsi viivan paikka). Eilen tikutin uudestaan ja selkeä viivahan sieltä pukahti. Voisiko siis olla niin onnellisesti että ovuloin sittenkin? Olen ajatellut että en ovuloi, koska kiertoni ovat huidelleet hiukiessa lukemissa läpi elämäni. Nyt viime kierto oli 76 päivää ja uusi (nykyinen kierto) saatiin aikaan proveralla.

Ruu

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on vaan kuulopuhetta eikä mulla oo asiasta omakohtasta kokemusta lainkaan, mutta ymmärtääkseni monilla PCO:sta kärsivillä ovulaatiotestit näyttää jatkuvasti plussaa. Se tietysti riippuu hormonitasapainosta, joka usein viturallaan... Eli eiköhän se niin ole, että jos sulla on testi on näyttäny ensin negaa ja sitten plussaa, niin uskosin, että ainakin tässä kierrossa todellakin ovuloit! Hieno homma! Sit ei muuta kun hommiin... ;)

Sonnai, myöskin PCO-peikon riivaama.

Vierailija
2/3 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti vastauksesta. Ollaan nyt pupuiltu oikein urakalla, ja eihän se läheisyys haittaa vaikka ei ovista olisikaan ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kärsin lievästä PCO:sta ja kun tikutin ovista niin aina näytti oikeen.. välillä tuli haalea viiva ja välillä ei ollenkaan ja kun ovis oli, viiva oli tummempi testiviivaa ja kun ovuloimaton kierto ei vaan viivat vahvistunu..TSEMPPIÄ!