Naisystävän kahvittelut varatun duunikaverin kanssa
Meikälle paljastui vahingossa, että ns. kirjoituspöytähommia tekevä naisystäväni oli sopinut kahvitteluista työpaikkansa aulavahdin kanssa. Kysyin, että mitähän hittoa, niin ovat kuulemma kahviautomaatilla välillä törmäilleet, ja mies olisi halunnut jatkaa keskustelua kahvin parissa.
Mies on omalla tahollaan kihloissa naisystävääni huomattavasti tavallisemman muijan kanssa. Sitten selvisi, että tämä aulavahti oli viestitellyt naisystävälleni fb:ssä, että tämä on hauska, helposti lähestytävä, avoin ja mielenkiintoinen, johon naisystäväni taas, että tämä mies on ihailtavan lämmin ja positiivinen ja jutustelu hänen kanssaan koukuttaa.
Meikä oli vähän wtf. Ollaan molemmat korkeakoulutettuja omalla alallamme, nyt asutaan 3 kk 500 km päässä toisistamme mutta on nähty viikonloppuisin. Tämä näyttää alkaneen nyt ensimmäisen kuukauden aikana kun olen ollut pois vakituiselta asuinpaikaltani. Vastaus tietysti oli, että yritän rajoittaa hänen tutustumistaan uusiin ihmisiin, ja "käynhän minäkin kahvilla naisten kanssa". Joo, entisten opiskelu- ja duunikaverien, ja ehkä kerran puolessa vuodessa. Uusia tuttavuuksia en suhteessa ollessani hae muista naisista.
Hyvää suhdetta ei viitsisi heittää hukkaan, mutta kun omakaan markkina-arvo ei ole pienimmästä päästä, niin mitenköhän hitossa tähän kahvitteluun aulavahdin kanssa pitäisi suhtautua? Ei ole aiemmissa suhteissa tällaisia tarvinnut mietiskellä.
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
No huhhuh. Jos mun mies olis noin kontrolloiva, niin olis entinen. Onneksi ei kitise kun menen kaljalle miespuolisten ystävieni kanssa.
Naisille ominainen tapa puhua asioista. Kun mies hämmästelee sitä, että nainen käy jossakin kahvilla jonkun toisen miehen kutsumana ja puhuu tuollaisia kuin aloitusviestissä facessa/whatsappissa/missä vaan, nainen alkaa puhua kontrollista.
Ei se ole kontrollia, jos on aidon kiinnostunut siitä mitä toinen tekee. Ja onhan se outoa jos miehen ollessa muualla pitää alkaa tutustumaan uusiin miehiin.
No jos itse kävisin vaan kahvilla ihmisen kanssa, siis ystävän/tms, jonka kanssa ei siis olisi virityksiä, niin kyllä siltä mainitsisin. Ihan siksi ettei toiselle tulisi siitä mitään mieleen eikä se mahdollisesti loukkaisi.
N26
Kyllä tuo minustakin nyt kuulostaa vähän siltä, että jotain on kehitteillä. Muutakin kuin pelkkää kahviseuraa.
t. nainen
Sori, kun luin "meikälle", en pystynyt enää jatkamaan lukemista eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Sori, kun luin "meikälle", en pystynyt enää jatkamaan lukemista eteenpäin.
TEIKÄ-MEIKÄ, TEIKÄLÄINEN-MEIKÄLÄINEN. MEIKÄLÄISELLE SOPISI PULLO LIMESSAA!
Eli luitko sä kumppanisi mailit tai viestit?
Jospa teikäläinen lähtisi mittauttamaan sitä markkinarvoaan nyt vaan sinne real worldiin ja antaisi naisen kahvitella rauhassa.
Mies
Markkina-arvoista viis, tuo on väärin.
Naisesi ei kykene terveeseen suhteeseen kerta janoaa naapuritontillekin. Kyllähän tuo touhu tiedetään, ja siihen päälle viestittely. Selvä keissi.
Itse sanoisin kumppanilleni, että jos he alkavat tapailemaan, niin meidän juttumme päättyy siihen. Sen verran itseään tulee arvostaa.
N24
Kyllä toi nyt vähän ihastukselta kuulostaa. Mulla oli tilanne, että olin ihastunut työkaveriin, enkä oikein itsellenikäön sitä suostunut myöntämään. Oma mies on oaljon tasokkaampikin, en tiedä mikä hulluus iski. Ehkä se, että sain ihailua ja huomiota, kun oma suhde oli aika kuollut ja mies oli arvostellut ulkonäkläni jne ja itsetunto laski. Mies huomasi, mitä oli tapahtumassa ja käski valita, pwlasi vähän upporikasta ha rutiköyhää. Valitsin tietenkin mieheni ja päätin yrittää panostaa meidän suhteeseemme. Täydellistä ei tietenkään ole, mutta se toinen mies on unohtunut täysin, enkä ole häntä ajatellut sen koommin. Eli kyllä kann6 puuttua ajoissa, ettei pääse syntymään suhdetta ja enemmän tunteita.
Voihan olla, että nainen on kuullut talossa pyörivän juorun. Että sillä on aivan valtava se.
No huhhuh. Jos mun mies olis noin kontrolloiva, niin olis entinen. Onneksi ei kitise kun menen kaljalle miespuolisten ystävieni kanssa.