Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~~VILTTIKETJU vko 14~~

03.04.2006 |

Huomenta kaikki vilttisläiset. Kp 2 eli tunteet varmaan tiedätte ilman sen kummempia selityksiä. On tosiaan totta niinku joku kirjoitteli, että oli oireita tai ei, niin mitään se ei kerro. Mulla ei ollut mitään menkkaoireita kp 27 tai en ainakaan tajunnut ja silti...No, clomukuuri 4. alkaa huomenna ja katellaan sit taas, jos pääsiäisnoita vaikka tekis positiivisia taikojaan. Aion kans lopettaa kaikki oireitten kirjaamiset ym. kalenteriin tuijottamiset, se vaan lisää tuskaa. Ovista joutuu vaan tikuttamaan sen piikin takia. Ei voi muuta sanoa, ku et " elämä on" . Mutta se jatkuu.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä juuri kotiuduttu kuopuksen kaa kylästä. Ja kuopus nukkuu nyt päiväuniaan. Mä piinailen edelleen. Menkkamaisia mahakipuja ei oo nyt ollu ollenkaan sen toissapäiväisen jälkeen. Kaikkia muita tuntemuksia löytyy. Tässä rupee jollain lailla oleen toiveikas, et mitä jos se täti ei tuliskaan. Mut toisaalta vaan pelkää et tää on kumminki vaan sitä et tulee pidempi kierto ja täti tulee sit viikonloppuna. Eli jos kierto menee ton pisimmän mukaan, niin tädin pitäis tulla viimeistään sunnuntaina. Mitään testejä en ainakaan tässä rupea tuhlailemaan ennen ensi viikon maanantaita. Mut tuskinpa pääsen tässäkään kierrossa testailemaan.

Shannon kp 27/24-29

Vierailija
22/37 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa näyttää hyvältä nuo Shannonin kp:t! Hyvä jos Senniinalla se ovis tekee nyt tuloaan. Muuten minkäs takia sä niitä clomeja popsit? Siis onko sulla selvä syy tähän tärppäämättömyyteen? Entä muilla vilttiksillä? Onko lääkärissä todettu jotain syytä tai epäilystä? Mulla siis tuo endo, mut kuulemma pitäis olla vaan hidaste. Niin, toistaiseksi, vaan kun se endo etenee ja pahenee koko ajan...

Mulla on tosi ankea mieli edelleen... Kp siis 2/25-28.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovasti peukut pystyssä, että saadaan seuraava plussa listalle!!

Vierailija
24/37 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä käynyt lukemassa ketjua, mutta en oo saanu sit aikaseks kirjoittaa mitään.

Shannon: Täälläkin pidetään peukkuja! Aika lupaavalta kuulostaa munkin mielestä.

Mulla on rinnat heti kasvanu yhden kuppi koon. Piti käydä ostaa jo uudet rintsikat. Muuten on kyllä aika oireeton alkuraskaus. Välillä iltapäivästä saattaa vähän etoa. No väsymys kyllä on rankka välillä.

Toivottavasti niitä plussia nyt tännekin lisää tulisi.

t,Ria rv5+4

Vierailija
25/37 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpäs nää viikot menee nopeesti. Piinaviikkokin tuntunut edistyvän vauhdilla. Täällä siis piina jatkuu. Testi polttelee tuolla kaapissa, mut yritän malttaa odottaa vielä muutaman päivän. Oireita riittää. Ja ne mitkä mut eniten saa epäilemään et oiskohan vihdoinkin käynyt niin onnekkaasti et ois tärpänny ovat rintojen mieletön arkuus, palelee koko ajan. Kädetkin ovat ihan jäässä. Ja sit tänään runsaampaa valkovuotoa, vähän sellaista kuin ovulaation aikaan. Ja sitä ei oo kyllä aikaisemmin ollu kertaakaan ennen tätiä, vaan valkovuoto ollut tosi vähäistä. Tuntuu, et alkaa oleen aika toiveikas olo, mut jos täti tulee, niin sit tiputaankin korkealta ja kovaa. Tässä kierrossa puuhasteltiin niin ahkerasti oviksen aikoihin, et kaikkemme on ainakin tehty sen puolesta, et ajoitus ois voinu osua nappiin.

Hyvää viikonloppua kaikille. Mua jännittää tosi paljon, et miten tässä käy!!!!!!!!

Shannon kp 28/24-29

Vierailija
26/37 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pientä tuhrua tuli, joten eiköhän se täti tänne taas saavu. Harmittaa niin vietävästi ja vielä pitäis jaksaa pari tuntia töissäkin kärvistellä. Viikonloppuna ollaan vielä menossa anoppilaan kylään ja nyt tässä mielentilassa en kyllä millään jaksa niitä anopin vihjailuja toisesta lapsesta.

Vierailija
27/37 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoilun merkeissä täällä... Ja vesisateen =( Mutta kp:stä ei tietoa.. Nyt on olo, että se suurin epätoivo on ohi. Meillä on kaikki hyvin näin. Koitan tavallaan suunnata katsetta eteenpäin ja toisaalta nauttia täysillä tästä hetkestä, tästä elämän vaiheesta pienen ihanan poikani kanssa (ja ison ihanan mieheni). Mutta, nyt tuntuis että olen hyväksynyt asiat näin. Uskon, että meille vielä toinen lapsi suodaan, joskus. Mutta nämä päivittäiset kp:t ym saa nyt riittää.

kuka teistä mahdollisesti haluais päivitellä sitä meidän listaa?? Jos mä malttaisin pysyä vähän täältä pois. Tai voin mä sitä päivittää, eihän siinä niin kauheesti mitään ole, mut jos nostelette välillä sitä ylös. Eli mä voisin hiukan koittaa ainakin siirtyä täältä pois. Käyn varmasti silloin tällöin kertomassa kuulumisia, mut en päivittäin. Ainakin nyt tuntuis tältä, saa nähdä onnistuuko, kun ovisajat ja piinailut taas tulee eteen.

Painostetaanko vähän Shannonia tekemään testi ;) Jänskättää niin sun puolesta!! Oireet kuullostaa niin lupaavilta. Ei muuta kun viikonlopun kunniaks testaamaan. Kyllä tälle viikolle plussa on saatava!! Eli jännityksellä odotamme tulosta =)

Suumalle pahoittelut, jos säkin nyt " sait" taas tätiläisen :( Kurja akka se on!

Viikonloppuja!! Palaan illemmalla lukemaan, sitä Shannonin tulosta ;)

Vierailija
28/37 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se on viikko taas pulkassa. Arvostan Selmiina vetäytymispäätöstäsi ja toivon, että itsekin pääsisin jotenkin tasapainon ja hyväksynnän tilaan. Yritys on kova, mutta aina ne piinat iskee päälle. Sepustukset " muusta tekemisestä" ovat vaan keino yrittää huijata itseä ja ajatuksia pois vauvamaailmasta. Kalenteria en ole tutkaillut, mutta pillerien määrä purkissa muistuttaa kp:stä, samoin tulevat ovistikutukset. Nyt en kuitenkaan piikitä, jos ovistesti ei ole selkee plussa. Säästyypähän nekin rahat.

En ole enää ihan niin maissa, mutta alavatsakipuja on edelleen ja toivon sen merkitsevän positiivista toimintaa muniksissa. Kipuilusta voisi melkein luulla, että aikainen ovis tulossa/menossa. No, pupuiltu on pari kertaa tädin jälkeen...sekin on muuten jo tullut mieleen, että meillä pupuillaan liian usein. Joskus nimittäin tuntuu, että ukkokulta on ovispäivänä jo niin kuiviinlypsetty, että siimahäntiä ei ehdi kunnolla muodostua. Välillä ei nimittäin tule ulos just mitään. Toisaalta, kun meillä touhutaan touhamisen ilosta, niin ei viittis jättää väliinkään, jos siltä tuntuu..Sorry nämä touhuelämän kuvaukset, mutta kun kaikki mahdolliset " viat" pyörii päässä.

Shannonin puolesta jänskättää tosi paljon!!Mulla oireet (valkkarit, palelut, pahoinvointi, huimaus, tissiarkuus jne..) valitettavasti ovat tähän asti merkanneet tätiä, samoin oireettomuus. Eli en luota enää mihinkään muuhun kuin siihen, että täti ei tule.

Olen ensi viikon lomilla ja koneen ääressä vähän. Tekee varmaan ihan hyvää pitääkin hiukan paussia palstailusta. Käyn kyllä välillä lukemassa toiv. plussauutisia ja loppuviikosta ilmoittelen, päästäänkö piikille vai ei.

Pääsiäispupuiluja aiotaan kuitenkin harrastaa, kun oletettu ovis on pääsiäispe-la. Viikonloppuja ja tsemppiä kaikkiin kp-vaiheisiin!

Vierailija
29/37 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, mäkin varmaan vetäydyn hiukan takavasemmalle, etten varmaan joka päivä käy täällä kurkkimassa. Enkä aina ehdikään kyllä. Mäkin tosiaan aioin rauhoittaa tätä tilannetta ja onhan se kyllä jo rauhoittunutkin jo luonnostaan kun sitä positiivista tulosta ei tule. Viime kesänä varsinkin oli kauhea vauvakuume ja " tekemisen" meininki, mut nyt tosiaan jo luonnostaan " kuume" on laskenut. Noista oireista... olen itsekin ihmetellyt miten kroppa voikin eri kierroissa antaa niin eri signaaleja, että tosiaan on joskus jopa pahoinvointia ennen menkkoja, samoin palelua, väsymystä jne.Mut ne ei kuiteskaan oo koskaan merkannu raskautta. Esikoisesta ei ollu mitään oireita, menkat vaan oli myöhässä .

Shannonille paljon peukutuksia mahdolliseen testaukseen!!! Ja tädin yllättämille myötätuntohalit-meitä on niin monta ...

Itse tässä just ovista kuulostelen..pieniä nippailuja ja nappailuja jo havaittavissa :)Täytynee kuitenkin taas yrittää!

Stiipiliina

Vierailija
30/37 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna aikaisintaan meinaan testata. Ensin ajattelin että maanantaina, mutta tuskin maltan odottaa sinne asti. Mun tuurilla kerkeen just testaamaan ja sit täti kurvaa paikalle niinkuin kerran aikaisemmin yrityksen alkuaikoina. Sen takia odottelen suosiolla. Mielummin sitä elättelee mahdollisimman pitkään toivoa raskaudesta kuin testaa negan. Mittasin muuten lämmön, kun on palellu niin hirveästi. Ja kohollahan se oli 37.1. Saa nähdä joudunko pettymään pahemman kerran kun näin elättelen toiveita. On tää piinailu sit kamalaa!!

Shannon

Vierailija
31/37 |
08.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei alkanutkaan menkat, vaikka eilen niin luulin. Eilen siis tuli vähän sellaista rusehtavaa vuotoa, mutta se loppui iltaan mennessä, sen jälkeen ei mitään. Nyt tänä aamuna mittasin lämmöt ja 37.3, vaikka ei mitenkään flunssainen olo muuten ole. Ja noita tuhruja muutenkin ihmettelin, kun yleensä mulla menkat alkaa ihan kunnon vuodolla, ei ole ennenkään mitään tuhruja tullut. Joten nyt siis ihan positiivisen jännittyneenä taas odottelen. Maanantaina aion testata, nyt lähdetään anoppilaan.

Mukavaan viikonloppua kaikille!

Vierailija
32/37 |
08.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskaltauduin sit testaamaan apteekin omalla ja sain siis vähän haaleamman viivan kuin kontrolliviiva, mutta ihan selkeesti nähtävissä oleva viiva. Eli siis jos kaikki menee hyvin meille on tulossa vauva 16.12. Tuntuu ihan uskomattomalta plussa 9 kuukauden yrittämisen jälkeen. Nyt pitäis alkaa tekeen suursiivousta kun lapsetkin vietiin mummolaan iltapäiväksi, mut saa nähdä mitä sitä saa aikaiseksi.

Shannon rv 4+0 kai

Vierailija
33/37 |
08.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shannon, täällä ollaaan onnellisia sun puolesta!!! Hirmuisesti vauvaliimaa mukaan matkalle!! Tässä sen näkee, niin vaan niitä tärppejä tulee tänne vilttiketjuun että ropisee. Ei toivottavasti ole tällä kuumeilu puolella kesän jälkeen ketään meistä jäljellä! Niin se Shannon ehti murehtia äippärahoja ja ikäeroa ym ym. Mutta näin kävi. Hienoa! Ja taitaa suuma olla menossa heti perässä, toivotaan niin.

Minä tänne tulin siis vain kurkkimaan, mutta pakko ottaa osaa tähän iloon. Kummasti sitä taas toiveet nousi omallakin kohdalla. Ehkä sitä meilläkin voisi pian tärpätä, kun muillakin. Ja toisaalta olishan se loogista, että pian jo tärppäisi kun meillä yritystä kasassa pian vuosi. Nyt siis 11. yrityskierto menossa.... Maanantaina mulla on muuten soittoaika gynelle, ja kyselen mitä tälle endolle olis tehtävissä. Ja voisko jotain tehdä jo nyt, eikä vasta syksyllä kuten gyne aiemmin sanoi. Mutta maanantaina olen toivottavasti viisaampi asian suhteen..

Ei voi kun ihmetellä, eihän siitä oo ku muutama viikko kun koko Vilttiketju perustettiin, ja sinä aikana on saatu jo kolme plussaa, me epätoivoiset! Ovisajat taitaa olla monella käsillä, joten lemmekästä viikonloppua [color=deeppink][size=4]♥ [/color][/size]!!

Ja Shannon, olisi kiva jos ainakin välillä käyt täällä kertomassa kuulumisia ja kannustamassa meitä!! Onnea vielä!!

Vierailija
34/37 |
08.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ketjussa taitaa olla jotain taikaa, kun me pitkään yrittäneetkin aletaan heti saamaan plussia. Toivottavasti muutkin pian plussaavat.

Tulin nokka tukossa kurkkimaan pinoa ja ihania uutisia.

T.Ria rv5+5

Vierailija
35/37 |
09.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta nyt piti tulla toivottelemaan shannonille oikein paljon onnea ja vauvaliimaa!!!!

Mullakin täti tuli viime keskiviikkona kylään.Ei mitenkään yllättävää, koska oltiin päätetty että nyt loppu tää stressaaminen eikä sit puuhasteltukaan kun kp9 ja kp16. No, mies lähti nyt reissuun ja ovis osuis just ehkä ens viikonlopulle jolloin ollaan miehen mummolla.En tiiä viittisinkö ovulaation varjolla pyytää mistä aikasemmin kotia.Tai sit voisin matkustella mummolle kanssa jos vaikka ihan hiljaa puuhailtas;)

Tuntuu tosi typerältä järjestellä menojaan ovulaation mukaan, jota mulla ei edes pariin kuukauteen oo tapahtunut mikäli testeihin on luottaminen.Eihän sitä nyt voi sanoo että sori on ovulaatio, ei voida tulla kylään ja sit jos sukulaiset soittelee ni kattellaan kotona telkkaria eikä tehä mitään erikoista ni on siinä selittämistä miksi ei kylään vaivauduttu...huh..on tää elämä vaikeeta tän " lapsettomuuden" kanssa.

No, ehkäpä lähden sinne mummolle kyläileen niin jos vaikka sais oviksen hyödynnettyä, mikäli se tapahtuu:)

Plussatuulia meille kaikille vilttiketjulaisille!

Vierailija
36/37 |
09.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kun alkaa Vilttiketjulaisia päästä tositoimiin :o))

Itsellä menossa kp mikälie, en ole vielä tarkkaan laskenut vaikka koitinkin päässälaskien hakea tämän päivän kp-lukemaa. Eihän se tällä matikka päällä onnistunut. Ovis oli ja meni kuitenkin. Hiljaisissa merkeissä tosin. Keskiviikkona tuli se vahva plussa ja tietty jalkapalloa illalla telkusta. Ei tehonnut vikittelyt mieheen... torstaina olin väsynyt ja perjantaina alkoi ottaa päähän koko mies, joten hiljaista oli vilttien alla meidän perheessä :o/ joten jos loppukuusta selviää että viime maanantainen vilttien tehokas heiluttelu tuotti tulosta aion hetimiten lotota.. Vieläkin kiukuttaa tuo pihtari mies ja eritoten jalkapallo -lähetykset..

Mutta ihanaa alkavaa viikkoa kaikille, minä palailen taustailemaan :o))

Vierailija
37/37 |
09.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkin on vaikea sisäistää sitä, et raskaana ollaan.Oireita tosin on niin paljon, et vaikea ois kuvitella muutakaan. Täällä käyn varmaan edelleen kurkkimassa, mihinkäs sitä täältä osaa lähteä. En oo vielä käyny ilmoittautumassa tonne odotuspuolellekaan. Pitäis varmaan pikkuhiljaa... Mä toivon tosiaan kaikille teille paljon plussasäteitä+++++++++Nyt varsinkin kun kevättä kohden mennään. Kummasti ne asiat sitten meidän kohdallakin järjesty.Vaikka tosi epätoivoiselta jo vaikutti koko touhu. Toivottiin tosin pienempää ikäeroa kuopukseen, mut nyt on tosi hyvä näin.Ja ollaan molemmat miehen kaa todella kiitollisia meidän pienestä joulun ihmeestä. Ikäeroa on tulossa n.2.v.10.kk. Siis jos kaikki menee hyvin.

Shannon rv 4+1 (tuntuu oudolta kirjoittaa tota)