Onko Johnny Depp mielestänne komea tai seksikäs?
Kommentit (44)
Tää on jännä mies. Tää jakaa mielipiteet niin kahtia. Joidenkin mielestä on TODELLA seksikäs, jotkut ei tykkää yhtään. Mies, jota joko vihataan tai rakastetaan.
Ei, ei ole komea tai seksikäs, mutta jotain merkillistä karismaa hänessä kyllä on - ja paljon.
On. Se on se sex appeal jota joissain vain on, eikä se suoraan korreloi edes ulkonäön kanssa.
Minusta hän ainakin on erittäin huono näyttelijä, ulkonäköön kantaa ottamatta. Roolihahmot eivät vaikuta itseltään, vaan aina vaan Deppiltä.
Ei komea, ei seksikäs(onneksi), mutta ulkonäkö jää kyllä mieleen.
Ei enää, karisma katosi jonnekin, nykyään se on kuin tyhjä kuori.
Vähän alkaa huumeet ja viina jo verottaa ulkonäköä, mutta kyllä hänellä edelleen karismaa piisaa.
mikä siitä tekee niin seksikkään?
Oli vielä muutama vuosi sitten, ei ole enää.
Nuorena oli komea ja kiinnostava, vähän kuin eurooppalainenkin. Vanessasta erottuaan tuli vastenmielinen pulsumaisuus ja jenkkijunttius.
On, mutta varsinkin oli nuorempana. Nykyisin on liikaa deekiksellä. Kyse ei ole pelkästä ulkonäöstä vaan joku vetoaa hänen olemuksessaan.
Vierailija kirjoitti:
Tää on jännä mies. Tää jakaa mielipiteet niin kahtia. Joidenkin mielestä on TODELLA seksikäs, jotkut ei tykkää yhtään. Mies, jota joko vihataan tai rakastetaan.
Näin on. Mun mielestä ei ole seksikäs eikä omaa oikein mitään erityistä vetovoimaa. Kaikki elokuvaroolitkin on vähän sellaisen kumman miehen osia. Mutta parikin samanikäistä naisystävää taas on vuosien varrella sanonut, että tykkäävät hänestä ja elokuva on sitten valittu sen mukaan.
Olen pitänyt sitä aina komeana ja seksikkäänä, mutten kuitenkaan sillä tavalla että olisin suorastaan "sulanut". Ehkä oon jotenkin niin tottunut sen naamaan, että ajattelen et se on sellanen ehkä vähän kliseekin. Tai se on liian tunnettu, että siitä osaisi ajatella mitään erikoista. Vähän kun Brad Pitt, vaikkakin Johnny on mielestäni paremman näköinen. Oikeastaan olen ihmetellyt, miksi Bradia pidetään ikään kuin komeuden huipentumana, saattaa päästä johonkin sanontaankin kuten "että ei tuo nyt mikään Brad Pitt ole, mut ihan jees". Ehkä Brad on jotenkin vaan niin perus, sellainen komea versio valkoisesta perusmiehestä? Kun taas Johnny on vähän erikoisemman näköinen, siksipä häntä ei voi pitää tasaisesti melkein kaikkien mielestä komeana niin kuin "keskiverrompaa" Bradia, vaan mielipiteet vaihtelee enemmän.
On!