Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi työttömät naiset ovat niin harvoin sinkkuja?

Vierailija
15.08.2017 |

Tunnen monia sinkkunaisia, ja heitä kaikkia yhdistää työssäkäynti. Eikö työtön sinkkunainen pärjää omillaan?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska naisille on n. 4,3 kertaa helpompaa bongata itselleen mies. Nainen saa aina kun haluaa, toki jos ei kelpaa muut kuin 190cm alusvaatemallit niin sitten voi jäädä ilman.

Vierailija
2/9 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska naisille on n. 4,3 kertaa helpompaa bongata itselleen mies. Nainen saa aina kun haluaa, toki jos ei kelpaa muut kuin 190cm alusvaatemallit niin sitten voi jäädä ilman.

Ja ovatko töissä käyvät naiset sitten muita nirsompia teoriasi mukaan, vai miten tämä liittyy ap:n kysymykseen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Mä olin kyllä sinkku ollessani työtön ja tunnen useita muitakin naisia jotka ovat olleet työttömiä ja sinkkuja yhtä aikaa. Perustuuko tää nyt ap:lla ihan mutuun vai onko oikein jotain tilastoa, että työttömät naiset ovat useammin parisuhteessa kuin työssä käyvät?

Vierailija
4/9 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömällä naisella on aikaa pitää miestä hyvänä ja keskittyä suhteeseen.

Vierailija
5/9 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

What? Musta tuntuu että oon just sinkku sen takia ettei ole duunia. Ekaksi kysytään treffeillä että missä oon duunissa ja kun vastaan etten missään, niin näkee että pisteet laskee. 

T. N24

Vierailija
6/9 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä parisuhteessa olevat naiset uskaltautuvat heittäytyä helpommin työttömäksi, tai pysytellä allalla jossa työnsaanti on hankalaa. Sinkku ei voi turvautua kuin itseensä, ei uskalla olla työtön ja pakko vaihtaa alaa jos ei töitä löydy omalta alalta.

Vierailija
7/9 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömillä naisilla ei ole ymmärrettävästi niin tiukat kriteerit miesten suhteen kuin korkeakoulutetulla ja itsestään huolenpitävillä naisilla. Tai se pointti on se, että työttömän naisen kriteeristö täyttyy helpommin kun "samantasoista" on pilvin pimein tarjolla.

Vierailija
8/9 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömällä on enemmän aikaa ja energiaa etsiä sitä kumppania kuin työssä käyvällä.

Vierailija
9/9 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen työtön ja sinkku. Eikä kelpaa kuin 190-senttiset alusvatemallit, joten pysynkin sinkkuna :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kuusi