Mikä siinä Almassa sinua riepoo?
Kommentit (33)
Minua ärsyttää se toisten läskien hypetys, kun vihdoinkin on joku oikeasti ylipainoinen ihminen, joka menestyy musiikkibisneksessä.
Sitten ärsyttää se ns. normaalien,, terveidenjen huutelu, kun on ruma ja läski ja pukeutuukin rumasti.
Musiikista en ole kenenkään kuullut sanovan juuta eikä jaata. Ketään ei se musiikki kiinnosta. Siis se, minkä takia hän edes menestyy.
Se mua Almassa ärsyttää, että hänen musiikkinsa, jonka hän säveltää ja laulaa itse ja joka menestyy paremmin kuin yksikään toine suomalaisen tekemä tanssilattiamusiikki, on toissijaista hänen ulkomuotonsa rinnalla.
Hiusten väri ei sovi kasvojen väriin. Ppelkällä hiustyylillä ja suhteellisen hyvällä lauluäänellä ja äijämäisen naisen olemuksella ei mielestäni pääse tahkoamaan rahaa musiikillla, ellei sitten joku takana oleva taho yritä tehdä hänestä uutta trendituotetta.
Vierailija kirjoitti:
Minua ärsyttää se toisten läskien hypetys, kun vihdoinkin on joku oikeasti ylipainoinen ihminen, joka menestyy musiikkibisneksessä.
Sitten ärsyttää se ns. normaalien,, terveidenjen huutelu, kun on ruma ja läski ja pukeutuukin rumasti.
Musiikista en ole kenenkään kuullut sanovan juuta eikä jaata. Ketään ei se musiikki kiinnosta. Siis se, minkä takia hän edes menestyy.
Se mua Almassa ärsyttää, että hänen musiikkinsa, jonka hän säveltää ja laulaa itse ja joka menestyy paremmin kuin yksikään toine suomalaisen tekemä tanssilattiamusiikki, on toissijaista hänen ulkomuotonsa rinnalla.
Menestyykö hän musiikkinsa takia, vai sen takia mistä kaikki vaahtoaa?
Virkistävää vaihtelua näiden muiden perustähtösten rinnalle
Itseä riepoo ainoastaan se kiroilu. Muuten mielelläni menisin keikalle, mutta en jaksa kuunnella sellaista teinimäistä kielenkäyttöä.
Osa kommenteista on niin lapsellisia että voi vaan arvailla kirjoittajan ikää/kypsyyttä
Vierailija kirjoitti:
Osa kommenteista on niin lapsellisia että voi vaan arvailla kirjoittajan ikää/kypsyyttä
No, anna tulla!
Vähän vois panostaa ulkonäköön kun julkisuudessa esiintyy. Edes hiukset pestä ja laittaa ne vaikka kiinni niin ei roiku lättänänä pitkin päätä.
"luonnetta ei ole levy-yhtiö päässyt rusentamaan muotin läpi."
"Alma on aito."
En ymmärrä sitä, että kiroilua (eli huonoa käytöstä) pidetään AITOUTENA.
Harmittaa, koska Alma on tekemässä kansainvälistä läpimurtoaan, mutta käytös on moukkamaista. Moni hyvä tilaisuus saattaa mennä jatkossa sivu suun, jos kiroilee kuin merimies. Asennetta ja cooliutta voi näyttää muillakin tavoilla kuin jatkuvalla kiroilulla.
Öö, ei mikään. En oo koskaan kuullut mistään Almasta, mutta tästä nyt luin, ja ilmeisesti on joku laulaja? Varmaan tavallinen turhanpäiväinen poppari, kun en ole koskaan kuullutkaan. Juu, en kuuntele pintapoppia, räppiä tai muuta roskaa.
Antakaa noin nuoren artistin olla ja onnistua/mokata rauhassa. Pakkoko jokaista on ajaa teidän syyninne läpi.
_Vaikutelma_ täydellisestä empatian puuttumisesta.
Jaa ei vai? Kiroilu on Alman tyyli. Vetoaa teineihin. Puhekieli jo nykyään. Kuunnelkaa, kun nuoriso puhuu.