Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Kysymys yllä

• ylös 5
  • alas 0

Sivut

Kommentit (33)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Yletön hypetys, vaikka ei ole mitenkään erityisen laajasti lyönyt läpi. Ulkomusiikillinen markkinointi. Olisiko hoikka ja hyvännäköinen laulaja Suomesta otettu voimasoittoon samoilla biiseillä?

• ylös 9
  • alas 29
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Saarafaneilla risoo.

Saara on samanlailla tyhjän päällä hypetetty, joten nämä kaksi on aika samanlaiset itse asiassa.

• ylös 8
  • alas 10
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saarafaneilla risoo.

Saara on samanlailla tyhjän päällä hypetetty, joten nämä kaksi on aika samanlaiset itse asiassa.

Höpölöpö. Toista soitetaan isoilla radiokanavilla ja soitetaan spotifysta enemmän kuin ketään suomalaista ja toinen hävis xfactorin finaalin ja vieläkin odotellaan, että tulis sellaista materiaalia, että joku suostuisi maksamaan siitä.

• ylös 15
  • alas 4
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Noku se on kuuluisa ja mä en vaik oon hoikka ja kaikkee.
Mietin tätä samaa, vähän eri sanoilla. :D Kyllähän se ihmetyttää ja riepookin, kun joku ainakin omasta mielestä ulkonäöllisesti todella paljon kehnompi saa ihailua ja menestyy. Kun aina lohduttelee itseään, että hyvinhän tässä on ulkonäköasiat kun en ainakaan oo LÄSKI, niin sitten joku juuri sellainen singahtaa parrasvaloihin ja kaikki on hänestä aivan kuumissaan.

• ylös 8
  • alas 14
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Epäsiisteys. Hiukset on kuin pissan väriset.

Löysyys, olemus on vetelä. Kyllä, ylipainoinen. Eikä se mitään jos ylimääräisiä kiloja on, mutta hän on löysä. Vrt. Queen Latifah. Isokokoinen, mutta upea ja näyttävä! Eikä löysää missään.

Puhetyyli. Jatkuva kiroilu on moukkamaista. Käytös on rumaa.

Vaatteet. Onko pakko pukeutua kuin jätkät?

Eli juu, kyllä ärsyttää. Ei kun ihmetyttää miksi joku haluaisi olla tuollainen??

Kerrankin on artisti, jonka persoonallista ulkonäköä ja luonnetta ei ole levy-yhtiö päässyt rusentamaan muotin läpi. Minä samaistun, vaikken olekaan ylipainoinen eivätkä hiukseni ole neonväriset. Alma on aito.

• ylös 34
  • alas 9
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saarafaneilla risoo.

Fanilla

Tai sitten SAARAN fanilla. Heitä valitettavasti on kaksi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saarafaneilla risoo.

Fanilla

Kaksi fania vai Saaraa?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jatkuva kiroilu, jota hän selittää AD/HD:lla...

Mikä se sairaus on, kun huutelee rivouksia, eikä pysty lopettamaan. Ei tule mieleen nyt.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saarafaneilla risoo.

Fanilla

Kaksi fania vai Saaraa?

Niin? Hmmmn

Vierailija

V-tyyli riepoo. Alma on vielä nuori ja ehkä lapsellinen, mutta siltikin sopisi Miettisen miettiä, mitä päästää suustaan. Ja kun se veetuilu on siis ihan jatkuvaa, tuntuu, ettei hän osaa puhua kunnollisesti ollenkaan.

Idolsissa oli ehdoton suosikkini ja  harmitti vietävästi,kun putosi ennen aikojaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
V-tyyli riepoo. Alma on vielä nuori ja ehkä lapsellinen, mutta siltikin sopisi Miettisen miettiä, mitä päästää suustaan. Ja kun se veetuilu on siis ihan jatkuvaa, tuntuu, ettei hän osaa puhua kunnollisesti ollenkaan.

Idolsissa oli ehdoton suosikkini ja  harmitti vietävästi,kun putosi ennen aikojaan.

Matti Nykäsen V-tyyli on hyvä..

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jatkuva kiroilu, jota hän selittää AD/HD:lla...

Mikä se sairaus on, kun huutelee rivouksia, eikä pysty lopettamaan. Ei tule mieleen nyt.

Jaa Tourette vai? Ei Almalla sitä ole.

• ylös 10
  • alas 2
Vierailija

Se kyllä joskus riepoo kun sitä hirveää ääntä ei pääse mihinkään pakoon. On se nyt jo vähentynyt mutta vielä joku aika sitten sitä honottavaa määkimistä joutui kuulemaan vähän joka paikassa. Itse tyyppi ei herätä juurikaan mielipiteitä, vaikka eihän sitä kyllä mielellään katsele...

• ylös 8
  • alas 13
Vierailija

Mua ei toisten kilot kiinnosta tms. Hänessä ei vain ole mitään, joka vetoaisi minuun. En oikein edes tiedä, mikä hänessä ärsyttää. Ja koska en pysty ymmärtämään hänen "hienouttaan", se muiden vouhkaaminen alkaa tökkiä (esim. jo tuomarit Idolsissa hehkuttivat).

• ylös 10
  • alas 4
Vierailija

Minulla ei hänessä ärsytä mikään. Ei kovin paljon rieku hömppäjulkisuudessa, niin en ole edes kyllästynyt.

• ylös 10
  • alas 0

Sivut