Mihin voisi hoitoalalta nelikymppinen vaihtaa?
Tää ala ahdistaa ja vastuu tässä. Palkka huono vastuuseen nähden. Olen pari kertaa kokenut loppuunpalamisen. Loppuunpalamisen jälkeen ruvennut todella ahdistamaan ala. Ongelma on että tarvitsen nyt rahaa eli rahattomaksi en voi ruveta.
Kommentit (8)
Oletko siis sairaanhoitaja? Sopisiko sullekin paremmin bioanalyytikko tai terveydenhoitaja? Tai erikoistut diabeteshoitajaksi?
En ole sairaanhoitaja ja en halua olla veren kanssa enää tekemisissä. Eläkkeelle ei pääse.
Ap
Äskenkin asiakas rupesi raivoamaan minulle ja en kestä tuollaista enää. En ollut tehnyt edes mitään väärää. Hyvä etten ruvennut itkemään.
Ap
Samaa mietin ja olen jo irtisanoutunutkin. Vaihtoehtoja olisi omasta mielestäni paljonkin eli moni asia kiinnostaa, mutta en vaan saa opiskelupaikkaa. Tenkkapoo.
Aloitin 50-vuotiaana Mary Kay-ihonhoitokonsulttina. Jos ei pelkää ottaa ihmisiin kontaktia ja jos haluaa oikeasti tuottaa muille iloa, työ antaa paljon. Aktiivinen nainen myös tienaa hyvin. Eikä kukaan kiukuttele sinulle😃
Huippupalkoille et pääse opiskelematta mutta esim. siivoustyötä on paljon tarjolla.