Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uusi suhde missä seksi ei toimi

Vierailija
15.08.2017 |

Tapasin puolisen vuotta sitten miehen jonka kanssa olemme alkaneet rakentaa parisuhdetta. Asiat ovat edenneet omalla painollaan ja kaikki on muuten hyvin, paitsi että en koe tyydyttäväni makkarin puolella :(

Mies on ehkä hieman kokemattomampi kuin minä, mutta on kyllä ollut parisuhteissa eli täysin harjoittelusta ei voi olla kyse. Alkuun hän tuli todella (siis todellatodella) nopeasti, minkä pistin alkujännityksen piikkiin. Niin nopeilla sessioilla oli vaikea ehtiä itse mukaan ja siksi en pitkään aikaan tajunnutkaan jonkin olevan vinossa. Vasta nyt kun seksi jo kestääkin sen verran, että sitä voi seksiksi kutsua, olen tajunnut etten saa siitä tyydytystä. Tilanne on sikäli uusi, sillä pystyn yleensä tulemaan ihan yhden illan jutuissalin, mutta hänen kanssaan en ole tullut kertaakaan koko 6 kuukauden aikana :/

Olen kyllä kertonut mistä pidän ja pyytänyt miestä tekemään/toimimaan joskus niin, mutta hän ei ole tehnyt sinne päinkään. Ei edes yrittänyt. Hän ei myöskään halua seksiä kovinkaan usein, ehkä kerran viikkoon, ja sitä saa lähes ruinata häneltä. Ja sitten tämä kynnyskysymys.. Miehellä on ihan tosi pieni :/ Olen ollut ennenkin keskivertoa pienemmän kanssa ja hyvin tyytyväinen.. En ole koskaan ajatellut, että koolla oisin väliä; sitä täytyy vain osaa käyttää. Mutta nyt tuntuu, että hän ei tosiaan tiedä miten sitä käytetään tai sitten me idän vekottimet on ihan eri paria?? Ja ikävä kyllä olen alkanut viimeaikoina vertaamaan häntä eksään, jolla oli monta kertaa isompi, jolta ei tarvinnut vinkua seksiä tai saanut aina pakkeja, ja jonka kanssa tehtiin muutakin kuin oltiin pimeässä peiton alla.

Kuulostanu ihan kamalalta, sillä tämä mies on oikeasti todella kultainen ja ihana. Olen vain alkanut nyt miettiä, että ei se seksi olekaan parantunut.. joten haluanko viettää mahdollisesti loppuelämäni harrastaen ok seksiä mistä en edes yrittämällä tule (mikä on todella poikkeuksellista) kun tiedän niin paljon paremmastakin? :( En toisaalta haluaisi jättää häntä puolen vuoden jälkeen huonon seksin tai pienen munan takia, jotenkin tuntuisi paskalta ihmiseltä ja sotii arvoja vastaan noin muutenkin. Varmaan katuisin menettäneeni monta muuta hyvää asiaa.. Mut mitä mä teen kun kaipaan nyt jo mielettömästi sitä, että saispa yhet hyvät kyydit :(

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet nyt miehen kanssa, josta tulee hyvä isä lapsille. Sen jälkeen tulee ero, ja kaipaat miestä, et parisuhteeseen vaan seksisuhteeseen.

Vierailija
22/52 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse myös erosin lapseni isästä huonon seksin takia. Mies alkaa vain ällöttää ajan kuluessa. Mies saa aina, nainen ei ikinä ja tulee sellainen fiilis että on prostituoitu joka vaan antaa aina äijälle orgasmeja saaden korkeintaan palkaksi tyytyväisen hymyn ja kiitokset. Parin vuoden jälkeen äijän naamakin jo vituttaa.

Miehiä on maailma pullollaan, älä valitse väärin, valitse tarkasti. Jos teillä on tuollainen keskusteluyhteys seksin alueella, ei kuulosta tulevaisuus hyvältä.

Siis rikkooko joku oikeasti perheensä tämän takia? Ei ole todellista

Tuohan on nyt vaan klitoriksen huppu valtameressä. Kannattas pitää parisuhteesta huolta, niin ei tulisi eroja "typeristä syistä".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vaan miehiä joita ei kiinnosta kuin oma saaminen. Tuskin ne siitä muuttuu. Oma exäni oli tällainen. Puheet kovat mutta teot nolla. Ei esileikkiä,suoraan sisään vaan. Lisäksi pieni..Oli kyllä luokattoman huonoa seksiä.

Vierailija
24/52 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paha.. Väittäisin, että eroatte ennemmin tai myöhemmin jos seksielämä ei tuosta parane. Todennäköisesti jossain kohtaa turhaudut ja se alkaa näkymään suhteen muillakin osa-alueilla. Voi päättyä tylsästi kaveruuteen tai katastofaalisesti esim pettämiseen, mutta päättyy joka tapauksessa. Avaa suusi, kyllä se siitä tokenee vaikka alkuun järkyttyisi. Kysy suoraan onko hän epävarma liikkeissään vai vaan välinpitämätön?

Vierailija
25/52 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet nyt miehen kanssa, josta tulee hyvä isä lapsille. Sen jälkeen tulee ero, ja kaipaat miestä, et parisuhteeseen vaan seksisuhteeseen.

Ja sen jälkeen seniilisuhteeseen.

Vierailija
26/52 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli kantsii pysyy yhdessä ja käydä piristää perhearkea vieraissa. Kuitenkin seniilinä kadut miehen lemppaamista, joten parempi roikottaa mukana ;D taaaai sit vaan teet ne lapset sellasen ihmisen kanssa joka pitää sut alunperinki tyytyväisenä.

Vierailija
27/52 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli kantsii pysyy yhdessä ja käydä piristää perhearkea vieraissa. Kuitenkin seniilinä kadut miehen lemppaamista, joten parempi roikottaa mukana ;D taaaai sit vaan teet ne lapset sellasen ihmisen kanssa joka pitää sut alunperinki tyytyväisenä.

Se, joka pitää hänet alunperinkin tyytyväisenä voi olla niin vaikea ihminen, ettei lapsia kannata edes tehdä. Tai paljastuu vasta lasten teon jälkeen vaikeaksi. Molempia tapahtuu, ja paljon.

Vierailija
28/52 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se, joka pitää hänet alunperinkin tyytyväisenä voi olla niin vaikea ihminen, ettei lapsia kannata edes tehdä. Tai paljastuu vasta lasten teon jälkeen vaikeaksi. Molempia tapahtuu, ja paljon.

Antaisin sata peukkua tälle jos pystyisin.

Vierailija
29/52 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on sitä mieltä, että pitäisi lempata mies? Mielummin heti koska ainoa vaihtoehto on lempata se jossain kohtaa? Tai vaihtoehtoisesti ensin hyötyä miehestä elättäjänä ja sitten lempata kun lapset on pyöräytetty?

Me naiset ollaan petoja, sanonpahan vaan. Ethän jätä sitä ennen kun oot ihan varma.. Niin kauan kun se huono seksi ei peittoa alleen suhteen kaikkia muita hyviä puolia, tai tunteitasi miestä kohtaan, on tyhmää tehdä peliliikkeitä. Elämien ja arjen yhteensovittaminen on paljon hankalampaa ja vaikeammin saavutettavissa kuin orgasmin tai ison munan löytäminen. Mieti, paljon sua kaduttais sen ekan baari-illan jälkeen kun oot saanu haluamas ja laahustat aamulla darrassa yksin kotiin syömään pitsaa. Aivan varmasti mietit tätä miestä etkä sitä miten hyvä olo on viimeyöstä.

Näin sinkkuna olen huomannut, että on melkein mahdotonta löytää ihminen joka on "oikeassa elämäntilanteessa", josta oikeesti kiinnostun, joka oikeesti kiinnostuu takaisin, joka kykenee sitoutumaan, jolla on saman suuntaisia tulevaisuudentoiveita tai suunnitelmia, joka jakaa samoja arvoja tai mielenkiinnonkohteita, joka ei oo ihan fucked up, jonka eksä ei oo ihan fucked up, jonka äiti ei oo ihan fucked up, tai joka kattoo ja rakastaa sua vaikka oot itse ihan fucked up.

Vierailija
30/52 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki on sitä mieltä, että pitäisi lempata mies? Mielummin heti koska ainoa vaihtoehto on lempata se jossain kohtaa? Tai vaihtoehtoisesti ensin hyötyä miehestä elättäjänä ja sitten lempata kun lapset on pyöräytetty?

Me naiset ollaan petoja, sanonpahan vaan. Ethän jätä sitä ennen kun oot ihan varma.. Niin kauan kun se huono seksi ei peittoa alleen suhteen kaikkia muita hyviä puolia, tai tunteitasi miestä kohtaan, on tyhmää tehdä peliliikkeitä. Elämien ja arjen yhteensovittaminen on paljon hankalampaa ja vaikeammin saavutettavissa kuin orgasmin tai ison munan löytäminen. Mieti, paljon sua kaduttais sen ekan baari-illan jälkeen kun oot saanu haluamas ja laahustat aamulla darrassa yksin kotiin syömään pitsaa. Aivan varmasti mietit tätä miestä etkä sitä miten hyvä olo on viimeyöstä.

Näin sinkkuna olen huomannut, että on melkein mahdotonta löytää ihminen joka on "oikeassa elämäntilanteessa", josta oikeesti kiinnostun, joka oikeesti kiinnostuu takaisin, joka kykenee sitoutumaan, jolla on saman suuntaisia tulevaisuudentoiveita tai suunnitelmia, joka jakaa samoja arvoja tai mielenkiinnonkohteita, joka ei oo ihan fucked up, jonka eksä ei oo ihan fucked up, jonka äiti ei oo ihan fucked up, tai joka kattoo ja rakastaa sua vaikka oot itse ihan fucked up.

Arvostan tätä kommenttia. Toivottavasti naiset ovat enemmänkin tätä mieltä.

Vierailija
31/52 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

MOT on vain pienimunaisia miehiä, naisen värkki on vakio, naisen koolla, iällä, kokemuksella, synnytyshistorialla ei ole mitään vaikutusta.  Vain norsuilla on eri kokoisia värkkejä sekä koiraalla että naaraalla. 

Kyllä se on ero nyt edessä ja annat sitten sen isonkin huseerata ympäriinsä jos sua ei aina silloin kiinnosta...näin se menee.

Uusi mies

Vierailija
32/52 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen jokseenkin samaa mieltä tämän kanssa, mutta kyllähän se seksi on tärkeää. Sanon kokemuksesta. Olin pitkään miehen kanssa, vaikka meillä ei seksi oikein toiminutkaan. Itse olen kuitenkin todella seksuaalinen ihminen ja kaipaan sitä. Kyllähän se jossain kohti alkoi suhdetta hiertämään. Se vähäinenkin seksi loppui kokonaan, koska ei sitä huonohkoa jyystöä jaksanut harrastaa. Suhde olisi varmaan toiminut ilman seksiäkin jos olisimme molemmat olleet aseksuaaleja, mutta koska seksi oli varsinkin minulle tärkeää, suhteesta tuli enemminkin kämppissuhde. Ihastuin ja himosin muita miehiä ja lopulta petin, mitä en olisi ikinä uskonut itsestäni.

Aloittajan tapauksessa seksi voisi muuttua paremmaksi, mutta ilmeisesti mies ei juurikaan halua tehdä töitä sen eteen. Aloittaja on kertonut ja ohjannut miestä mistä tykkää, mutta mies ei ole ilmeisesti järin innokas tyydyttämään naistaan. Joku siis tökkii ja pahasti. Ei pelkästään se penis, ehe. 

Vierailija
33/52 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet kertonut mistä pidät ja hän ei kuitenkaan teet niin, mikset puhu siitä? Siis että "minä olen kertonut mistä pidän, mikset tee niin?" Vaadi miestä kertomaan mikä tässä on kupletin juoni. Ei tämä sen enempää rakettitiedettä ole. Jos minä pyydän lasta tyhjentämään tiskikoneen tultuaan koulusta ja hän ei niin ole tehnyt, niin en minä tule nettiin valittamaan, että "mä pyysin, mutta se ei tehnyt". Ei. Minä kysyisin lapselta, että miksi et tehnyt kuten pyysin.

Ja oli vastaus mikä hyvänsä, niin katso seuraava kerta. Jos hän ei taaskaan tee kuten pyydät, vaadi jälleen jotain selitystä. Silloin toinen tajuaa asian vakavuuden.

Vierailija
34/52 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet kertonut mistä pidät ja hän ei kuitenkaan teet niin, mikset puhu siitä? Siis että "minä olen kertonut mistä pidän, mikset tee niin?" Vaadi miestä kertomaan mikä tässä on kupletin juoni. Ei tämä sen enempää rakettitiedettä ole. Jos minä pyydän lasta tyhjentämään tiskikoneen tultuaan koulusta ja hän ei niin ole tehnyt, niin en minä tule nettiin valittamaan, että "mä pyysin, mutta se ei tehnyt". Ei. Minä kysyisin lapselta, että miksi et tehnyt kuten pyysin.

Ja oli vastaus mikä hyvänsä, niin katso seuraava kerta. Jos hän ei taaskaan tee kuten pyydät, vaadi jälleen jotain selitystä. Silloin toinen tajuaa asian vakavuuden.

Samaa minäkin ajattelin. Toisaalta monet naiset varmaan haluavat, että mies ikäänkuin itse osaisi tehdä oikeat asiat ja näyttäisi ihan omasta tahdostaan olevan halukas tekemään niin. Jos toinen joutuu aina ohjailemaan, kysymään syytä tekemättömille asioille jne, niin lähteekö siitä fiilis koko touhusta?

Vierailija
35/52 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa minäkin ajattelin. Toisaalta monet naiset varmaan haluavat, että mies ikäänkuin itse osaisi tehdä oikeat asiat ja näyttäisi ihan omasta tahdostaan olevan halukas tekemään niin. Jos toinen joutuu aina ohjailemaan, kysymään syytä tekemättömille asioille jne, niin lähteekö siitä fiilis koko touhusta?

Lähtee. Miksi mies ei itse ole halukas tietämään, mistä nainen pitää? Luulisi, että ihastuneelle/rakastuneelle miehelle on tärkeää, että nainenkin tyydyttyy seksissä ja haluaa tehdä tälle asioita, mistä toinen tykkää. Miksi mies ei itse tee asialle mitään. Edes kysy ja kokeile? Alkuun menee jännityksen piikkiin, mutta jos seksiä on harrastettu jo pidempään, niin kyse varmaan jostain muusta. Ovatko entiset suhteet olleet sellaisia, että seksiä ei ole juuri harrastettu? Tai seksi on ollut sellaista, että mies on saanut ja nainen ei ole halunnut orgasmia? Miehelle on sitten jäänyt tällainen tapa vähän päälle. Tai sitten ei vaan yksinkertaisesti osaa, se hävettää ja jättää tekemättä, koska pelkää mokaavansa. Puhukaa asiasta kunnolla. 

Vierailija
36/52 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja.. No nyt en kyllä oikeastaan edes tiedä. Kuulostaa ihan idiotismilta, mutta ei ole tullut edes mieleen kysyä noin simppeliä kysymystä..! Kai sitä tulee niin sokeaksi kun katsoo ongelmaa liian läheltä ja pyörittelee sitä itsekseen.

Olen muutaman kerran meinannut kertoa ajatuksistani, mutta kai sitä sitten on vaikeaa nostaa kissaa pöydälle asian suhteen.. kyse on kuitenkin sen verran intiimeistä ja henkilökohtaisista asioista,että aina on tuntunut olevan "huono hetki" moiseen. Ei vain ole kovin helppoa kertoa toiselle, että hän on pettymys sängyssä.

Yleensä pystyn puhumaan seksistä hyvinkin avoimesti ja suoraan, mutta tuntuu tavallaan pahalta kertoa toiselle, ettei nauti. Se on ihan eri asia kun puhua kokemuksista, seksistä, mieltymyksistä, tai ohjeistaa niihin.. Enkä ole vastaavaa keskustelua joutunut ennen käymään, ja me vasta rakennamme pohjaa suhteellemme. Helpompi on puhua vaikka pitkässä suhteessa syistä miksi sitä ei ole tms.. En kuitenkaan halua loukata tai painostaa. Itsestä tuntuisi ainakin pahalta ja epäonnistuneelta, jos kumppani sanoisi puolen vuoden jälkeen, että teen kaiken väärin enkä tunnu missään / ensimmäistä kertaa elämässään hän ei kykene saamaan orgasmia. Ja vaatisi päätäni pölkylle jos en jatkossa toimisi erilailla ja paremmin. Tuossa keskustelussa on niin paljon elementtejä mitkä voi mennä vikaan ja ne viimeisetkin itsetunnon rippeet ropista samalla seisomalla..

Mutta! Miksi! Sen mä voin kysyä :) nerokasta ja turvallista, ja ah, niin simppeliä. Ehkä onnistun väistämään luodin tämän avulla.

Vierailija
37/52 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lähdin kanssa liitosta 15 vuoden jälkeen huonon seksin takia...nyt kohta pari vuotta uudessa suhteessa ja seksiä on edelleen useasti päivittäin ja miehellä on mulle just sopivan kokoinen, ja seksi on erittäin huomioivaa puolin ja toisin. Päivääkään en ole katunut! 

Vierailija
38/52 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kerran viikossa laukee niin nopeasti siinä tulee. mikä ikäisiä ootte. runkkaako hän.

Vierailija
39/52 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiä olette? Ettei vaan ole ns fyysistä ongelmaa?

Vierailija
40/52 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erotkaa ja pidä hänet kaverina. Ei hänestä ole sinulle rakastajaksi.