Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ajattelevatko naiset itse "antavansa" seksiä miehelle?

Vierailija
14.08.2017 |

Varmaan naiset itsekin ymmärtävät olevansa se pullonkaula seksin harrastamisen suhteen. Eli kihahataako tuo kova kysyntä sitten hattuun, ja nainen kuvittelee antavansa jotain miehelle ja miehen saavan jotain, kun he harrastavat seksiä?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin jo toisilla treffeillä saman miehen kanssa ja petyin, kun seksiä ei ollut. Mitä siitä ajattelet; olenko antaja vai saaja..

Vierailija
2/12 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin jo toisilla treffeillä saman miehen kanssa ja petyin, kun seksiä ei ollut. Mitä siitä ajattelet; olenko antaja vai saaja..

Olet saaja, mutta vain siksi, että olet koko ajan seksiä kinuamassa ja siitä riippuvainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan käytännössä nainen antaa siinä vaiheessa, kun avaa ne jalkansa. Sen jälkeen onkin sitten saantipuolella, eikö totta. Kihahtamisia en jaksa ajatella just nyt.

Vierailija
4/12 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain onnettomissa parisuhteissa on "antaja" ja "saaja". Onnellisissa parisuhteissa on kaksi saajaa.

Vierailija
5/12 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ihan käytännössä nainen antaa siinä vaiheessa, kun avaa ne jalkansa. Sen jälkeen onkin sitten saantipuolella, eikö totta. Kihahtamisia en jaksa ajatella just nyt.[/quote

Miten niin nainen antaa ihan käytännössä? Eikö nimenomaan mies anna käytännössä ja nainen vain ottaa vastaan mitä annetaan?

Vierailija
6/12 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä koen harrastavani seksiä miehen kanssa yhdessä, haluan ja "saan" mieheltä seksiä. Jos puhuisin itseni kohdalla antamisesta, seksi olisi vastenmielinen suoritus ja uhraus. Siksi en ymmärrä naisia, jotka sanovat antavansa miehelle seksiä, se on joko uhraus tai kaupankäyntiä.

Vierailija
7/12 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen haluaa ja saa seksiä. Vasta suhteen myöhemmässä vaiheessa nainen huomaa, että hän on  antanut ja mies saanut, joten mies on velkaa.

Vierailija
8/12 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ihan käytännössä nainen antaa siinä vaiheessa, kun avaa ne jalkansa. Sen jälkeen onkin sitten saantipuolella, eikö totta. Kihahtamisia en jaksa ajatella just nyt.[/quote

Miten niin nainen antaa ihan käytännössä? Eikö nimenomaan mies anna käytännössä ja nainen vain ottaa vastaan mitä annetaan?

No juujuu. Mies antaa sen jälkeen kun nainen on avannut jalkansa (mutta ei sitä ennen). Eli nainen on loppujen lopuksi se saaja ja mies antaja. Kyllä tämä penetraatioasia nyt ymmärretään.

Vierailija
9/12 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paremmin toimii kun nainen joutuu antamisen sijasta suorastaan antautumaan. Molemmat nauttii.

Vierailija
10/12 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

saan, tai antaa, mitä väliä jos ottaa väkisin.

Vierailija
11/12 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä annan ja saan, mies antaa ja saa...kunnolla ; )

N42

Vierailija
12/12 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluu saada on pakko antaa?

Kyllä mä annan ja mies saa..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kaksi