Kaupallinen tuottaja, rekrykoulutus Creamentors
Hei, Onko kenelläkään kokemusta ko. rekrykoulutuksesta? Onko hyödyllinen ja onko realistiset mahdollisuudet työllistyä toimeksiantajayritykseen? Minulla on suoritettuna vastikään työn ohella kaupallinen AMK-tutkinto ja olen vakituisessa työpaikassa, mutta työnkuva melko suppea ja pitkä työmatka miinuspuolena.
Kommentit (9)
Riippuu täysin siitä toimeksiantajayrityksestä, onko koulutuksella mitään arvoa. Itse "oppitunnit" tuskin tarjoaa sun pohjakoulutuksella mitään uutta ja mullistavaa, mutta mukavahan se on asioita kertailla. Opinnot perustuu paljon keskusteluun. Tutki tarkkaan kumppaniyrityksesi sekä ole aktiivinen haastattelussa myös niin päin, että kyselet itse mahdollisuuksistasi firmassa.
Sitä mietinkin, että onko vain työttömille työnhakijoille? Siitä ei ollut ilmoituksessa mainintaa. ap
Voikohan yrittää hakea paikkaa yrityksestä suoraan? Ilman tuota kaupallinen tuottaja- koulutukseen hakua? Ap
No ei todellakaan, mutta voit uskoa vaikka joulupukiin jos haluat.
Muistaakseni aiemmin oli työttömille sekä työttömyysuhan (tms. termi) alla oldville tarkoitettu koulutus. Taisi olla, että pitää olla te-tston sivuilla thönhakujana (joka ei sis vaadi työttömyyttä).
En usko että pääset suoraan firmaan töihin ilman koulutukseen osallistumista. Firma näkee koulutuksen aikana, olisitko hyvä työntekijä heille ja sä olet tietenkin koiluyuksen ajan heille edullista työvoimaa.
Vierailija kirjoitti:
No ei todellakaan, mutta voit uskoa vaikka joulupukiin jos haluat.
Mietinkin, että onko koulutus vain kusetusta😀ajattelin kysellä kokemuksia tästä, ennen kuin haen ollenkaan. Ap
Doh kirjoitti:
Muistaakseni aiemmin oli työttömille sekä työttömyysuhan (tms. termi) alla oldville tarkoitettu koulutus. Taisi olla, että pitää olla te-tston sivuilla thönhakujana (joka ei sis vaadi työttömyyttä).
En usko että pääset suoraan firmaan töihin ilman koulutukseen osallistumista. Firma näkee koulutuksen aikana, olisitko hyvä työntekijä heille ja sä olet tietenkin koiluyuksen ajan heille edullista työvoimaa.
Kiitti vastauksesta. Eli viiden kk:n päästä tietää saiko paikan vai ei eli melkoinen riski lähteä koulutukseen, jos ei ole valmiiksi työttömänä. Ap
eikös noi ole tarkoitettu vain te-toimiston asiakkaille?