Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kyllä tupakoinnin rajoittaminen saa jotkut ihmiset järkiinsä ja lopettamaan polttamisen

Vierailija
14.08.2017 |

Itse kuulun heihin. Kun aikanaan ei saanut enää baareissa polttaa ja värjöttelin aikani tuulessa ja tuiskussa baarin edessä röökillä, ajattelin, et ei hitto, tässä ei ole tämän(kään) takia mitään järkeä! Ja lopetin. Muutama kaveri lopetti myös ja olemme olleet vuosikausia savuttomia :)
Kun sanotaan, ettei tupakoinnin rajoittaminen saa ihmisiä kuitenkaan lopettamaan, niin olen eri mieltä. 'Bilepolttajat' usein lopettavat, kun polttamisesta tehdään hankalaa. Itse kadun tupakkavuosiani, mutta onhan tässä kohta yksi vuosikymmen oltu savuttomana, on sekin sentään jotain se :)
Jos parveketupakointi kielletään, kyllä se saattaa taas jouduttaa ihmisten lopettamispäätöstä.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan käsittämätöntä, että ennenvanhaan sai polttaa missä vaan. Lentokoneessa, junassa, baareissa, ruokaravintoloissa, työpaikalla omassa työhuoneessa... vaikka samassa tilassa olisi ollut savuton työntekijä! Hyvä ettei sairaalassa...

Vierailija
2/3 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö opettajanhuonekin ollut ennen ilma savusta sakeana ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä tiedä... itse lopetin 16v kun sitä sai jo itse ostaa... eli kielletty kiinnosti... saatanpa alkaa uudelleen kun siitä riittävän hankalaa tehdään.