Tatuoidut ovat parasta huumoria!
Tehkää lisää itseänne naurunalaiseksi, niin minä nauran ja nautin! Tehkää te muutkin niin!!!
Kommentit (17)
Mua naurattaa enemmän tyypit, joiden elämä pyörii muiden ihmisten tatuointien ympärillä. Sitä vaahtosuista ja kiilusilmäistä arvostelua voisi verrata jonkin fundamentalistihihhulin touhuihin.
En naura enkä nauti (omituinen ajatus), mutta kieltämättä tulee joskus mieleen, onko ajateltu ihan loppuun saakka kuvia, tekstejä, kokoa ja paikkaa valitessa.
Ei edes naurata sellainen rumuus ja tyylittömyys kuin tatuoinnit. Pikemminkin tulee "Hyh!" -reaktio.
Eivät naurata yhtään, päinvastoin. Ne ovat kuvottavia.
No onneksi jokaisella on oikeus omaan ihoonsa. Varsinko kuin kyse on sellaisesta asiasta, joka ei oikeasti aiheuta kenellekään toiselle mitään _oikeaa_ haittaa - mielipiteet sitten erikseen, jokaisesta meistä löytyy jotain mikä on toisen mielestä kuvottavaa tai naurettavaa tai mitä tahansa.
Kiva että voin tuottaa iloa ja hyvää mieltä ympärilleni pelkällä olemassaolollani :)
Hauskimmat.
1. Hevibändien maskotit ja saatanakuviot.
2. "Tarinat" ukillani oli puumaja pienenä...
3. Urheilijoiden, poliitikkojen yms naamakuvat.
4. Exän nimet ihossa :)
5. Naamatatuoinnit
Varmaan kamalaa olla niin huonoitsetuntoinen, että ventovieraiden ihmisten naureskelu on kamalinta mitä voi kuvitella. Mä voin kulkea vaikka potta päässä ulkona jos huvittaa, eikä hetkauta tippaakaan kuka katsoo ja naureskelee.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan kamalaa olla niin huonoitsetuntoinen, että ventovieraiden ihmisten naureskelu on kamalinta mitä voi kuvitella. Mä voin kulkea vaikka potta päässä ulkona jos huvittaa, eikä hetkauta tippaakaan kuka katsoo ja naureskelee.
Mutta, onko sinussa tatuointeja? Entä potassa?
Ei sinua oikeasti naurata vaan harmittaa.
Hanki elämä niin ei jaksa muiden iho noin paljon vaivata
Vierailija kirjoitti:
Tatuoinnit on pahinta wt-touhua
Sano tuo sama vaikka Lola odusogalle tai vaikka mel B:lle, mutta ai niin, ne ei ole valkoisia. Olet omahyväisyydessäsi ja typeryydessäsi ihan omaa luokkaa.
Vierailija kirjoitti:
Tehkää lisää itseänne naurunalaiseksi, niin minä nauran ja nautin! Tehkää te muutkin niin!!!
On suomessa huumorin taso laskenut sitten speden aikojen, vaikkei sekään aina tähtiä hiponut.
Taitaa olla muija lähestymässä viittäkymppiä :)
Lääkkeet