Mummon kännykkä menee itsekseen äänettömälle ja soittelee aakkosissa ekalle kesken puhelun.
Onkohan vika puhelimessa vai mummossa?
(Mummon mielestä minä olen syyllinen..)
Kommentit (7)
Kokemuksesta tiedän että vika on yleensä käyttäjässä ei laitteessa varsinkin jos laitetta käyttää iäkäs henkilö.
Yhdessä tapauksessa puhelimen puheääni oli hiljentynyt ja omistaja luuli viaksi. Kun tarkistin asian äänenvoimakkuus oli säädetty (vahingossa) pienelle.
Luettelossa ensimmäiseksi kannattaa laittaa pelkkä A.
Mummosi ei nyt vaan osaa käyttää puhelimen yhteystiedot-luetteloa, ja soittaa sitten vahingossa ensimmäiselle luettelossa. Omalle mummille piti tehdä niin, koska soitteli vahingossa. Kesken puhelun? No, ehkä sekin on mahdollista.
Kyllä mummoille kaikki on mahdollista!
On älypuhelin. Mummo käyttää kuulolaitetta, voisko sillä huomaamatta tökkiä puhelun aikana?
Tietokonettakin käyttää ja lähes joka viikko pitää käydä jotain säätämässä kun skype menee hukkaan tai aareenasta kadonnut äänet.
Ap.
Tätini soitti minulle ja kysyi minun puhelinnumeroa. Hänellä ei kuulemma ollut sitä, mutta puhelimessa se oli. En tiedä kummassa oli vika.
Vierailija kirjoitti:
Tätini soitti minulle ja kysyi minun puhelinnumeroa. Hänellä ei kuulemma ollut sitä, mutta puhelimessa se oli. En tiedä kummassa oli vika.
Puhelimessa oli sun nimi jolla voi soittaa. Ei varmaan osannut katsoa sitä numeroa.
Sitten sinä olet syyllinen. Onko älypuhelin vai perinteinen kalikka?