Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mummon kännykkä menee itsekseen äänettömälle ja soittelee aakkosissa ekalle kesken puhelun.

Vierailija
13.08.2017 |

Onkohan vika puhelimessa vai mummossa?
(Mummon mielestä minä olen syyllinen..)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten sinä olet syyllinen. Onko älypuhelin vai perinteinen kalikka?

Vierailija
2/7 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksesta tiedän että vika on yleensä käyttäjässä ei laitteessa varsinkin jos laitetta käyttää iäkäs henkilö.

Yhdessä tapauksessa puhelimen puheääni oli hiljentynyt ja omistaja luuli viaksi. Kun tarkistin asian äänenvoimakkuus oli säädetty (vahingossa) pienelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luettelossa ensimmäiseksi kannattaa laittaa pelkkä A.

Mummosi ei nyt vaan osaa käyttää puhelimen yhteystiedot-luetteloa, ja soittaa sitten vahingossa ensimmäiselle luettelossa.  Omalle mummille piti tehdä niin, koska soitteli vahingossa.   Kesken puhelun? No, ehkä sekin on mahdollista.

Kyllä mummoille kaikki on mahdollista!

Vierailija
4/7 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On älypuhelin. Mummo käyttää kuulolaitetta, voisko sillä huomaamatta tökkiä puhelun aikana?

Tietokonettakin käyttää ja lähes joka viikko pitää käydä jotain säätämässä kun skype menee hukkaan tai aareenasta kadonnut äänet.

Ap.

Vierailija
5/7 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vika oli mummossa. :)

Vierailija
6/7 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätini soitti minulle ja kysyi minun puhelinnumeroa. Hänellä ei kuulemma ollut sitä, mutta puhelimessa se oli. En tiedä kummassa oli vika.

Vierailija
7/7 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätini soitti minulle ja kysyi minun puhelinnumeroa. Hänellä ei kuulemma ollut sitä, mutta puhelimessa se oli. En tiedä kummassa oli vika.

Puhelimessa oli sun nimi jolla voi soittaa. Ei varmaan osannut katsoa sitä numeroa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi seitsemän