Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä muut ihmettelevät sinulla olevan? Porakone? Lapsi?

kaksikolmeneljä
13.08.2017 |

Tulipas tuosta vaan taas mieleen kun enoni ihmetteli kun vihdoin auton rengasta, että onko sinulla muka rengasavain, ja tunkkikin vielä! No vähän pakko olla jos meinaa rikkoutuneen renkaan vaihtaa.
Sain 19-vuotiaana lapsen, ja muutamakin hyvänpäivän tuttu on ollut sitä mieltä että minulla ei voi mitenkään olla lapsia. Syytä kysyessä on sanottu vain että "ei sinulle sovi lapsi". Okei, kiitos!
Miestä on myös ihmetelty. Miten minulla voi olla mies? Noh, tavattiin, ihastuttiin, rakastuttiin, eli ihan niin kuin monella muullakin :D Miten meillä voi olla oma talo kivalla asuinalueella? Ei ikinä uskoisi! Miksiköhän ei? Kuulemma en ole sen tyyppinen ihminen :D
Mitenhän tätä vetäisi yhteen? Olen ihminen joka inhoaa lapsia tai on huono äiti jo päältäpäin katsottuna, en saa miestä koska olen niin luotaantyöntävä. En omista tarpeellisia työkaluja oikein mihinkään hommaan, ja vaikutan ihmiseltä joka haluaa asua yksin/yh:na kerrostalokuutiossa.

Laittakaas omia tarinoita, mitä juuri sinulla ei uskota olevan, tai sitä ihmetellään olevaksi. Henkisiä, fyysisiä, mitä vain asioita!

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silitysrauta.. en tod. ole mikään kodinhengetär.

Vierailija
22/32 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masennus. Olen positiivinen, tasapainoinen ja hyväntuulinen kun olen ihmisten ilmoilla. Minulla on hyvät sosiaaliset taidot, miellyttävä ulkonäkö ja ilmeisesti näytän päällepäin jonkinlaiselta hyvinvoivan ihmisen mallikappaleelta. Ravasin vuosien ajan lääkärissä kuuntelemassa vähättelyä, ja sain hoitoa masennukseeni vasta kun olin menettänyt sen vuoksi työpaikan ja suurimman osan ihmissuhteistani. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisonnea. Olen ylipainoinen, kaljuuntuva keski-ikäinen mies, ja vientiä riittää hyvinkin omiksi tarpeiksi. Salilla käyviä kavereita ärsyttää, kun painoja nostelemalla ei tule taitoa tai rohkeutta puhua naisille.

Oletko massikeisari?

Vierailija
24/32 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on oma "askartelupaja". Siellä on kaikenlaisia työkaluja mm. hitsausvehkeet. Kukaan ei aluksi usko, että ne on kaikki mun vaan kuvittelevat niiden olevan miehen leluja. Mies ei osaa käyttää niistä puoliakaan.

Vierailija
25/32 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kompostoiva jääkaappi

Vierailija
26/32 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nypläystyyny nypylöineen. 😄

Se on perintökamaa, ollut jo kolmen sukupolven käytössä. Itsekin osaan nypläyksen peruslyönnit.

Vierailija
27/32 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stressi. Minulla ei kuulemma voi olla, kun minulla ei ole miestä ja lapsia.

Vierailija
28/32 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja nyt ihmetellään sitä miksi vaihdoin autonrengasta :D 

Ap

Tarkoitakko että täällä kommenteissa tuota ihmetellään? Vai siellä teillä kotopiirissä? Varmistan kun tuolla yksi ihmetteli miksi v-i-h-d-o-i-t autonrengasta  :D

Vierailija
29/32 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
30/32 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on hyllymetreittäin mangaa, valehtelemaan ainakin 700 kirjaa. Plus animet päälle. Äitini kuvitteli että lopetan moiset lapsellisuudet kun sain lapsen, pitäisi olla kuulemma vastuullinen aikuinen nykyään. Kuinka monta lasta on otettu huostaan kun vanhempi on otaku? Aika harva tosin kokoelmastani tietää, juuri siksi koska herättäisi kummastusta. Aikuinen ihminen joka lukee sarjakuvia, ajatella!

Vierailija
31/32 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävettää tunnustaa, että minulla on kolmesataa paria kenkiä ja huolehdin niistä kunnolla.

Vierailija
32/32 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun tilanteeni on päinvastainen ja jos jokin vempele puuttuu, niin siitä ollaan hämmästyneitä, sillä kuvitellaan että minulla on ihan kaikki mahdolliset laitteet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kaksi