Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen niin suomalainen

Vierailija
12.08.2017 |

Pääti ryhtyä airnbnb-majoittajaksi, mutta nyt vieraiden kanssa oleskellessa tuntuu niin vaivaannuttavalta. Mitä jos antavat tämän takia huonot arviot? Tää ei oo mun juttu tää tämmönen vieraiden palveleminen ja tuikituntemattomien kanssa omassa kodissa seurusteleminen. Voi hele....englannin puhuminenkin ärsyttää.

Olen suomalainen, haluan olla rauhassa omissa oloissani, mutta samalla saada rahaa majoittamisesta...voi hele kuinka tökkii. Mun mielestä olen siis ihan ok, mutta vieraiden naamoista näkee, että toivoisivat paljon paljon ystävällisempää ja sulavampaa kommunikointia. Ei onnistu minulta.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinne itse jäädä kun vuokrataan.

Vierailija
2/5 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinä itse oikein siellä teet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sinä itse oikein siellä teet?

Minä vuokraan huonetta, en koko asuntoa.

Vierailija
4/5 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano että haluat antaa majoittujille oman rauhan. Suurin osa varmasti arvostaa sitä ettei vuokraaja hypi koko ajan silmille. 

Vierailija
5/5 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sano että haluat antaa majoittujille oman rauhan. Suurin osa varmasti arvostaa sitä ettei vuokraaja hypi koko ajan silmille. 

Olen kyllä ilmoituksessani jo maininnut etten tykkää pahemmin "sosialisoimisesta", ja että toivon meidän molempien kunnioittavan toistemme yksityisyyttä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kuusi