mitä kivoja yllätyksiää teet miehellesi?
Kommentit (3)
Toi on paha jos rajaat seksin pois:)
No, teen ihania herkkuillallisia.
Mietin huolella ja rakkaudella, mistä mies tykkää, teen illallisia joissa kynttilät palavat, miehen lempimusiikkia taustalla.
Tunnelmoidaan. Laitan itseni nätiksi ja seksikkääksi.
Tarjoilen miehen lempiruokia, yleensä pihviä, lasagnea, paahtopaistia, valkosipuliperunoita, paistettuja perunoita, kasvisgratiinin kera, lisukkeena salaattia ja jälkiruokana kääretorttua tai mansikkakakkua , jota mieheni rakastaa. Kahvi ja konjakkia miehelleni lopuksi, itse en juo mitään väkeviä, en voi sietää niitä, toki kahvitellaan yhdessä.
Hieron myös mieheni hartioita, päänahkaa. Pussailen ja hellin. Puhun kauniita asioita hänestä aidosti, kerron miten arvostan ja rakastan:)
Syön kaapista jemmasta suklaat ja keksit, ettei mieheni tarvitsisi syödä niitä, ja kuorin hänelle porkkanoita.
Kun hän on istunut tietokoneella ja lähtee vessaan, menen itse koneelle ja vaihdan uutiset tai sään ja jään sitä katseleman, ettei mieheni tarvitsisi koko päivää istua koneella.
Hän kaateli itselleen äsken kahvia ja otin samalla salaattitarpeita kaapista, joten ojensin hänelle myös maidon.
Hän oli otettu, kun tuommoisen yllätyksen hänelle järjestin.
Mitä hittoa? Enkö mä oikeasti häntä yllätä, kun se tuosta oli niin huomioitu. Pisti miettimään.