Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetteko yhtään miehekästä blondia miestä?

Vierailija
12.08.2017 |

Ovat niin poikamaisen innomiehiä kaikki.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Innomiehet on just ihania. Terveisin ihana valkoinen koti.

Vierailija
2/18 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sellaista olekaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vaikka se Bätselör Juha!

Vierailija
4/18 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen, useita.

Vaaleat miehet ovat seksikkäimpiä ja monet ovat erittäin hyvännäköisiä!

Vierailija
5/18 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoittaa miehekäs?

Vierailija
6/18 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoittaa mies, senkin cispasca!

Vierailija
7/18 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylipainoinen, kiskoo kaljaa ja röökaa, hiukset kammattu päälaen yli, vastustaa suihkua?

Vierailija
8/18 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Seppo Rätykin innomies?

Vierailija
9/18 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määritellään miehekäs ap ensi jookos viidellä adjektiivilla tai adverbillä? Sitten vahvistan että esimerkiksi poikaystäväni on. Ja tämän paras kaveri.

Vierailija
10/18 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä, kuinka blondi määritellään. Esim. intialaisten mielestä suurin osa suomalaisista on blondeja.

Vierailija
11/18 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikun mitä tarkoittaa mies? Senkin CIS-PASK4!

Vierailija
12/18 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen montakin, mm kaikki neljä enoani olivat vaaleita perusäijiä Harrikoineen ja muine rekvisiittoineen.

Vierailija
13/18 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehekäs = lihaksikas, v-vartaloinen, itsevarma rennolla tavalla, huumorintajuinen, ei turhantärkeä tai omasta ulkonäöstään obsessoitunut. Varsinkin tuo viimeinen on tärkeä.

Vierailija
14/18 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole olemassa yhtä rajattua miehekkyyden määritelmää. Tällainen keskustelu luo vain pahaa mieltä. Suurin osa miehistä ja naisista on kuitenkin ns. tavallisia ihmisiä, vikoineen ja puutteineen.

Vierailija
15/18 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bradd Pitt taisi joskus voittaa jonkun "palkinnon".

Sinkkumies

Vierailija
16/18 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä pidän itseäni ihan komeana ja miehekkäänä. Kädet on isot ja karvaiset, rintakehä ja jalat myös, sekä leveät hartiat. Kantikkaat kasvonpiirteet, tumma sänkiparta, ja kirkkaat silmät, jotka tuijottavat kaukaisuuteen kuin olisivat nähneet keskitysleirejä menneisyydessä. Asuntoni on huonosti sisustettu ja päällä on yleensä farkut ja t-paita. Mieluummin olisin enemmän naismaisempi, karvaton, nätillä kämpällä, pukeutuisin paremmin. Tai kaikista paras kun voisi ruveta vain naiseksi. Miehenä oleminen on raskasta työtä, ja yksinäisyydestä ei pääse eroon paitsi tekemällä kovasti työtä suhteiden eteen. Aina eka virittääs deittiä, aina ylläpitämässä keskustelua, aina tehostamassa omaa uraa ja toimintaa, kilpailemassa maailmalla, varallisuuden kasvatusta ja selvittämisestä. Olisi mukava joskus vaan rentoutua ja olla pantavana, ja joku muu soittais mulle ja kutsuisi kylään, hieroisi hartioita ja kuumottelisi, että saanhan mä varmasti orgasmin sinä iltana, vaikka en olisi mikään erityinen, vaikka vain kaupan kassalla töissä ja luovuttanut urahaaveet jo, ja pelaisin vaikka pelejä päivät pitkät. Ja jos valittaisin jostain, niin toinen panikoisi ja tekisi kaikkensa mun eteen. Sellainen olisi niin rentouttavaa vaihtelua elämässä. Mutta ei, kun olen tällainen karvainen miesjuntti, ja joudun tekemään kovasti töitä, josta kiitokset aika laimeita ja tavatut naiset ei niin kauniitakaan paitsi se yksi, jota en tietenkään saanut. Sitä saa mihin pystyy.

Kaikki kunnia ahkerille ja tienaaville miehille. Ne on kyllä ihania ja tärkeitä. Ei sitä tajuakaan ennen kuin miettii, että kyllä ne joutuu sykkimään sen menestyksen eteen. Mutta ei se niin autuastakaan ole. Jos lipsuu, ja menestys ei kestä ajan hammasta, ja toinen on edelleen turbohottis 50-vuotiaana, niin ero voi tulla vielä silloinkin, jos nainen hakee jonkun salskean ja menestyvämmän 35-40 vuotiaan miehen. Että kyllä se paras olisi kun voisi löytää sen kestävän suhteen koko loppuelämäksi, ja jotenkin oppia luottamaan siihen ja itseensä, että kyllä tämä kestää myös kriisissäkin (=lue talous). Siinä ei sillä miehekkyydellä ole kai niin paljon roolia, kuin ihan itse henkilöllä, ja keskinäisellä sopimisella. Tulevaisuuden mies määritetään kai enemmän itsenäisenä vahvana linnakkeena, jolla on oma agenda, ja jonka saaminen pysyvään parisuhteeseen avioliittoineen tulee olemaan vaikeaa, koska he eivät halua sitoutua mihinkään, mikä ei ole riittävän kestävä rakenne. Tämä taitaa olla yksi kulmakivi, miksi syntyvyys ei kasva, kun talous on epävarmaa. Ahh.. taisin mennä ohi aiheesta. Mutta miehekäs olen.

Vierailija
17/18 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun poikaystäväni. Miehekäs ja kuuma ;)

Vierailija
18/18 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

David Beckham oli englannin 3 komeimmaksi valittu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän seitsemän