Soita musiikkia stereoista kerrostalossa puoleen yöhön ja näin onnistun siinä
Kuuntelen ainoastaan klassista musiikkia. Kukaan ei kehtaa mainita asiasta vaikka soitan kovaa. Hehe.
Kommentit (9)
Minä taas onnistun siten, että käytän kuulokkeita.
Ja klassinen musiikissa on dynamiikkaa eli kaikki ei soi jatkuvasti täysillä toisin kuin 90-luvun jälkeinen nyky ei klassinen musiikki.
Vierailija kirjoitti:
Johtuisikohan siitä että klassinen musiikki harvoin jumputtaa kuten Wt:n musiikki.
Kuuntele Stravinskia, Bartokia tai Shostakovitshia, niin kyllä jumputtaa! Ja kirskuu ja kitisee ja mölyää muutenkin. Uudemmista säveltäjistä puhumattakaan.
Olen valittanut naapurimummon jumalanpalvelussessioista ja mummohan lopetti virsien revittelyn. Joten ei tekisi kipeää valittaa sinustakin, mölyterroristi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johtuisikohan siitä että klassinen musiikki harvoin jumputtaa kuten Wt:n musiikki.
Kuuntele Stravinskia, Bartokia tai Shostakovitshia, niin kyllä jumputtaa! Ja kirskuu ja kitisee ja mölyää muutenkin. Uudemmista säveltäjistä puhumattakaan.
Stravinsky kyllästyttää ja Shostakovich. Suosikkini on Brett Dean.
Ap
Wagneria kannattaa kokeilla erityisesti Tannhäuseria ja sen alkusoittoa. Semmonen 8 krt peräkanaa.
Minäkin soitan klassista täysillä lukuhuoneen stereoissa - niissä ei vaan ole kajareita....(Ovat pojalla lainassa.)
Minä voin kuunnella kerrostalossa mitä musiikkia vaan, milloin vaan ja valituksia ei ole tullut. Miten? No siten että talossa on muutenkin hyvä äänieristys, tämän lisäksi olen yhteen huoneeseen sitä lisäillyt melko reippaasti. Lisäksi asun ylimmässä kerroksessa, alakerran asunto on tyhjillään ja se huone jossa kuuntelen musiikkia on kauimpana naapuriasunnosta. Eikä sitä ääntä nyt muutenkaan tarvitse pitää täysillä.