Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kakkosauto on naisella?

Vierailija
12.08.2017 |

Oletteko huomanneet että jos perheessä on kaksi autoa, mies ajaa ykkösautoa ja nainen kakkosautoa. Tämä siis siitä huolimatta että nainen kuskaa lapsia useammin kouluun ja harrastuksiin, saattaa ajaa pidempää työmatkaa etc. Hän siis juuri tarvitsisi turvallisemman auton.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on iso 7-paikkainen maastoauto ja pienempi urheiluauto.

Se otetaan alle joka paremmin sopii kulloisellekin reissulle.

Vierailija
22/28 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska nainen on niin miehen kuin itsensä silmissä kakkoskansalainen. B-luokan ihminen .Lisääntymiskone ja miehensä jatke. Yhteiskunnassa on paljon vastaavia piiloviestejä, joilla tämä asia ilmaistaan, vaikka virallinen tasa-arvohöpinöiden viesti on aivan toinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on siksi näin että mulle ei oo sillä autolla oikeasti mitään helkatin merkitystä, mies taas haluaa niitä erikoisominaisuuksia. Mutta jos on kyse taas asiasta jolle mulla on väliä enemmän niin siitä saan päättää minä ja mies tyytyy vähempään. Ei koeta mitään eriarvoisuutta tässä, meistä on ihan luonnollista ja mukavaa toista kohtaan että se voi pitää sen "paremman" jolle se enemmän merkkaa. Eikö sitä yleensä rakkaalle tahdo??

Vierailija
24/28 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska nainen on niin miehen kuin itsensä silmissä kakkoskansalainen. B-luokan ihminen .Lisääntymiskone ja miehensä jatke. Yhteiskunnassa on paljon vastaavia piiloviestejä, joilla tämä asia ilmaistaan, vaikka virallinen tasa-arvohöpinöiden viesti on aivan toinen.

Tuota ongelmaasi et korjaa edes ykkösautolla.

Vierailija
25/28 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä nainen, joka lähe spoikkeuksetta on ajanut perheen ykkösautolal työmatkan pituudesta riippumatta. Tosin ykkösauto on vuosien saatossa ollut perheen rahatilanteesta riippuen hyvinkin suhteellinen käsite :)

Vierailija
26/28 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei ole kummallakaan autoa, niin ei tarvitse miettiä tuollaista asiaa :) Jos tulevaisuudessa muutetaan ja hankitaan auto, niin se sillä todennäköisesti kulkee, jolla on pidempi tai hankalampi työmatka ja lapset kuskattavana. Kahta autoa tuskin hankitaan...

Vierailija
27/28 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ostaisin miehelle auton, minun pitäisi olla miljonääri, että ostaisin jonkun bemarin tai audin eli saisi tyytyä 10 - 15 000 e autoon. Yleensä mies ei tarvitse rahoitusta vaimoltaan ja ostaa mitä haluaa itselleen. Pahimmillaan koko perhe kärsii puutetta jostain muusta, kun mies toteuttaa autoviettiään.

Vierailija
28/28 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi blondi ajaa mieluiten Volvoa? Ratissa lukee Volvo, joten blondikin tietää kumpi puoli on vasen ja kumpi oikea.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kuusi