Vierailija

nimimerkillä haluton jo 10v....ja sinkku..

• ylös 13
  • alas 1

Sivut

Kommentit (28)

Vierailija

Turhaa ajanhukkaa. Voi käyttää ajan paljon paremminki lkemalla esim kirjaa. Ylimainostettua hommaa.

• ylös 42
  • alas 18
Vierailija

En osaa sanoa... En tunne himoa sillätavalla mitä normaalisti tunnetaan. Näin. En ole koskaan elämässäni tuntenut.  

Voin periaatteessa psyykata itseni siihen, mutta se vaatii töitä mielen kanssa, ei tule itsestään. Ja minua kutsutaan mitä ilkeimmillä nimillä, Eikö kamalaa?

Vaikken ole sen tyylin ihminen. 

• ylös 43
  • alas 1
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Haluan seksiä silloin, kun olen oikein ihastunut ja viehättynyt toisesta seksuaalisesti. Tällöinkin se on oikeasti lähinnä ajatustasolla. Minulle ei ole ongelma elää ilman seksiä, masturboin pari kertaa viikossa ja se riittää. Toisen ihmisen kanssa en niin välitä, tuntuu pakkopullalta.

Syitä:
1. Olen kosketukselle tosi herkkä. Kutian helposti, myös alapäästä. Jos vaikkapa mies menee nuolemaan minua, on ensihetket usein lähinnä piinallisia.
2. Alapääni on altis kaikenmaailman kutinalle ja kuivuudelle. Kostun muutenkin huonosti, vaikka olisin kiihottunut, ja siihen vielä päälle esim. ruokavalion aiheuttama limakalvojen kuivuus tai milloin mistäkin johtuva arkuus tai kutina. Seksi tuntuu kovin ikävältä, jos kroppa ei ole messissä.
3. En pidä suihinotosta, en runkkaamisesta, enkä juuri yhdynnästäkään. Jos olen vain vastaanottavana osapuolena esim. sormettaessa, se on ok. Muu tuntuu pakkopullalta, enkä ole koskaan osannut samaistua siihen, että joidenkin mielestä parasta on tuottaa kumppanille nautintoa. En minä saa siitä mitään kiksejä.
4. Rentoutuminen ja estottomuus on vaikeaa, ellei ole pitkäaikaista kumppania. En vaan jaksa lähteä hakemaan uutta kumppania ja alkaa opetella hänen kanssaan toisiamme.
5. En yksinkertaisesti näe mitään järkeä harrastaa seksiä vuositolkulla vaikkapa pari kertaa viikossa. En minä jaksa. Olen mieluummin iltaisin rauhassa vaikkapa netissä tai luen kirjaa tms. Ahdistava ajatus, että pitäisi päivän päätteeksi alkaa vielä viihdyttää miestä ja olla joku seksipeto.

Siispä olen sinkku, koska 99,9 % miehistä vaikuttaisi haluavan seksiä säännöllisesti.

• ylös 77
  • alas 11
Vierailija

Pidän seksistä, en miehistä. Tarkistapa sinäkin ap mikä olikaan syy siihen, ettet seksistä pidä.

• ylös 11
  • alas 4
Vierailija

Traumatisoiduin lapsena lääkärissä kun alapäätäni ronkittiin. En ole koskaan päässyt siitä yli. Joka kerta seksiä harrastaessa on tukahdutettava samalla tsistele- tai pakene -reaktiota. Se on hirveän raskasta.

• ylös 32
  • alas 1
Vierailija

En tunne halua seksiin. En mitenkään inhoa ajatusta. Paremminkin se tuntuu turhalta. Jos pakottaisi niin itseni harrastamaan seksiä, tottakai se onnistuisi, mutta sitten siitä tulisi varmasti myös ällöttävää. Olen naimisissa homomiehen kanssa. Rakastamme toisiamme, mutta emme romanttisesti ja seksuaalisesti.

• ylös 25
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Pidän seksistä, en miehistä. Tarkistapa sinäkin ap mikä olikaan syy siihen, ettet seksistä pidä.

Minulla sama.

Neiti

Ihan mielettömän hyvä kommentti!. Vilpittömästi oon nyt sitä mieltä että vau, osasinpa itsekin noin selkeästi ilmaista siitä usein niin kauhean monimutkaisen pulmasta jotain.

Seksi on mielestäni jotenkin kiusallista ja harvoin niin hyvää kuin oman pään sisällä masturboidessa. Saa ponnistella ettei mene ajatukset muualle taikka juuri huonoihin/traumatisoiviin muistiin taikka mielikuviin. Vaikka kumppani kauhean huomaavainen. Alapää kuivuu ja muu kroppa palelee ilman peittoa ni yritäppää siinä nauttia ja heittäytyä hetkeen kun pienikin virheasento sattuu/ei tunnu hyvältä/tuntuu tylsältä. Kestää kauheen kauankin että tulisin, eli tätä henkistä taistelua pitäisi sitten kestää sen 45min vähintään kun siihen sit kerta ryhtyy. (Omalla kädellä riittää se muutama minuutti) Silloin myöhästyy jo töistä tai se on pois yöunista.

Aluksi oli hirveän kiihkeää, usein, rentoa ja nautinnollista mutta nykyään monen vuoden jälkeen muistan harvemmin milloin viimeksi. Harmittaahan se vähän suhteen kannalta.

• ylös 13
  • alas 0
Vierailija

Neiti kirjoitti:
Ihan mielettömän hyvä kommentti!. Vilpittömästi oon nyt sitä mieltä että vau, osasinpa itsekin noin selkeästi ilmaista siitä usein niin kauhean monimutkaisen pulmasta jotain.

Seksi on mielestäni jotenkin kiusallista ja harvoin niin hyvää kuin oman pään sisällä masturboidessa. Saa ponnistella ettei mene ajatukset muualle taikka juuri huonoihin/traumatisoiviin muistiin taikka mielikuviin. Vaikka kumppani kauhean huomaavainen. Alapää kuivuu ja muu kroppa palelee ilman peittoa ni yritäppää siinä nauttia ja heittäytyä hetkeen kun pienikin virheasento sattuu/ei tunnu hyvältä/tuntuu tylsältä. Kestää kauheen kauankin että tulisin, eli tätä henkistä taistelua pitäisi sitten kestää sen 45min vähintään kun siihen sit kerta ryhtyy. (Omalla kädellä riittää se muutama minuutti) Silloin myöhästyy jo töistä tai se on pois yöunista.

Aluksi oli hirveän kiihkeää, usein, rentoa ja nautinnollista mutta nykyään monen vuoden jälkeen muistan harvemmin milloin viimeksi. Harmittaahan se vähän suhteen kannalta.

----

Hmm... Tietenkään mitään (seksiäkään) ei pidä tehdä väen vängällä jos se tuntuu vaikealta, mutta mä jäin kyllä vähän miettimään, että miksi ihmeessä et sitten seksin aikana auta itseäsi sillä omalla kädellä? Eihän seksi/yhdyntä tarkoita sitä, että on sitten pakko tulla vain miehen avulla... itse asiassa se tuntuisi aika oudolta ajatukselta. Ota ohjat omaan käteen - voisi olla kivaa teille molemmille. Mutta joo, sen itsekin allekirjoitan, että kuivuus voi olla ongelma, vaikka olisi kuinka mukana päänsä sisässä. Liukkarilla tosin ratkaisen itse tuon pulman silloin kun se ilmenee. 

Vierailija

En edes tiedä mitä himo on. Voin harrastaa ja saan orkun mutta se on fyysistä. Helpoiten saan itse. Mies tuntuu epämiellyttävälle, painaa kroppaa ja alapäähän sattuu. Hyvälle yhdyntä ei tunnu koskaan vaan parhaimmillaan siedettävälle.

• ylös 10
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Neiti kirjoitti:

----

Hmm... Tietenkään mitään (seksiäkään) ei pidä tehdä väen vängällä jos se tuntuu vaikealta, mutta mä jäin kyllä vähän miettimään, että miksi ihmeessä et sitten seksin aikana auta itseäsi sillä omalla kädellä? Eihän seksi/yhdyntä tarkoita sitä, että on sitten pakko tulla vain miehen avulla... itse asiassa se tuntuisi aika oudolta ajatukselta. Ota ohjat omaan käteen - voisi olla kivaa teille molemmille. Mutta joo, sen itsekin allekirjoitan, että kuivuus voi olla ongelma, vaikka olisi kuinka mukana päänsä sisässä. Liukkarilla tosin ratkaisen itse tuon pulman silloin kun se ilmenee. 

Tätä itsekin mietin. Minä en tule yhdynnässä, joten sormetan samaan aikaan.

Vierailija

Sinä joka et tykkää banaanista, ostaatko sanoa miksi se maistuu pahalle? Ihan yhtä idiootti kysymys.

Vierailija

Seksiä ei pidä harrastaa kun parisuhteessa. Täytyy kokea että kumpikin kunnioittaa toistaan. Parisuhteeseen hyvään kuuluu myös rakkaus, toi sen huomioiminen, kosketus, hellyys, suukotus , keskusteleminen, yhteinen päämäärä, turvallisuus niin seksikin maittaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sinä joka et tykkää banaanista, ostaatko sanoa miksi se maistuu pahalle? Ihan yhtä idiootti kysymys.

Kyllä minä osaan sanoa, miksen pidä banaanista ja se on mielestäni hyvä kysymys, koska suurin osa tuntuu pitävän. Banaani on mielestäni hyvin mauton, mutta todella suuntäyttävä. Sitä ei saa vain nopeasti nieltynä varsinkin, kun sylkeä ei lähde kunnolla erittymään vaan mautonta muodotonta möhkälettä pitää jauhaa suussa ilman mielihyvää.

No niin! Koitas

Vierailija

Käyttäjä3474 kirjoitti:
masturboin pari kertaa viikossa --- 
3. En pidä --- runkkaamisesta,

Eikö nuo ole samoja asioita?

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.