mahtava vela-viikonloppu edessä
Saa herätä silloin kun haluaa, mennä minne haluaa, ei mitään aikatauluja, ei rasittavia lapsen kavereita tai vanhempia joita pitäisi ymmärtää.
Kommentit (8)
Joo, semmoista. Tosin vela en ole vaan lapseni ovat jo lentäneet pesästä. Yllättävän nopeasti se emoaika meneekin. Veikkaan että jos alusta alkaen olisi tällaista ollut, olisin jo kyllästynyt "itsellisyyteeni" . Nyt voin jos ei tähdellisempää menoa ole, käydä lapsenlapsia moikkaamassa. Rakkaat.
Niin me ihmiset olemme erilaisia. Itse en luultavasti koskaan kyllästy itsellisyyteeni, ja harrastuksissa ja mökillä riittää puuhaa.
Meillä sama ohjelma. Lapsi jo aikuinen.
Samanlainen viikonloppu, mutta ei velana. Lapsemme ovat kouluikäisiä. Viikonloppuisin ei yleensä koskaan kutsuta kavereita ja nukutaan niin kauan kuin kukin tahtoo. Menot sen mukaan, mitä kukin tahtoo ja voidaan jakautua useaan ryhmään, jos tahdotaan eri juttuja.
Näin se homma toimii. Ai mutta hitto sentään, minulla on kaksi kissaa (lue: lapsenkorvikkeet) jotka kyllä herättää aamulla kun ruokaa haluavat. No jatkan kyllä silti unia!
Sama. Teinit kotona ja minä mökillä, huomenna siskon kanssa minifestareille.
Sama. En aio tehdä koko viikonloppuna mitään. Ihanaa kun ei ole pakko yhtään mitään. Kukaan ei vaadi mitään, ei velvoita mihinkään, saan vain olla rauhassa. Ja hiljaisuudessa, ah.