Pieni flunssa - perunko treffit?
Minulla on viime viikonlopulta, telttailun jälkeen, pieni nuha ja kurkun käheyttä. Ei paha, ei kuumetta, en juuri huomaa arjessa. Minulla olisi Su treffit, miehen kanssa on jo menty suuteluun ja seksiin saakka. Olisi noloa olla "en voi suudella". En usko tämän olevan tarttuvaa, mutta toisaalta noloa saada yskäkohtaus kesken seksin. Mitä teen?
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
Miten päättelet ettei se olisi tarttuvaa..? Ihan mielenkiinnosta.
Ei ole tarttunut muille lähipiirissä. Ja sain sen kylmässä teltassa nukkumisesta, ns. vilustuin.
Vierailija kirjoitti:
Seksi voisi parantaa ;)
Minä paranin flunssasta joskus juomalla viinaa. Oikeasti. Se oli jännä. Tappaahan alkoholi pöpöt iholtakin, niin miksei sisuskaluistakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksi voisi parantaa ;)
Minä paranin flunssasta joskus juomalla viinaa. Oikeasti. Se oli jännä. Tappaahan alkoholi pöpöt iholtakin, niin miksei sisuskaluistakin.
Joo, Mene kännissä treffeille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tarttunut muille lähipiirissä. Ja sain sen kylmässä teltassa nukkumisesta, ns. vilustuin.
Sinulla on sitten maailmanhistorian ensimmäinen tarttumaton flunssa. Onneksi olkoon. Oletko muuten blondi?
Itselle tulisi mieleen tällainen tosi arkipäiväinen ja äärimmäisen tylsä mutta sitäkin tehokkaampi konsti: kun tapaatte, sanot heti että sinulla on flunssa etkä sitten halua tartuttaa. Jos mies on normiälyllä ja alkeellisilla perustiedoilla varustettu, hän tajuaa mistä se voi tarttua. Sitten hän voi itse päättää ottaako riskin. Jos pelkäät että mies hyökkää suutelemaan puskasta heti kun olet lähellä tapaamispaikkaa, voit kertoa tilanteen jo etukäteen tekstarilla, puhelulla, sähköpositilla, kirjekyyhkyllä tai savumerkeillä.
Vierailija kirjoitti:
Itselle tulisi mieleen tällainen tosi arkipäiväinen ja äärimmäisen tylsä mutta sitäkin tehokkaampi konsti: kun tapaatte, sanot heti että sinulla on flunssa etkä sitten halua tartuttaa. Jos mies on normiälyllä ja alkeellisilla perustiedoilla varustettu, hän tajuaa mistä se voi tarttua. Sitten hän voi itse päättää ottaako riskin. Jos pelkäät että mies hyökkää suutelemaan puskasta heti kun olet lähellä tapaamispaikkaa, voit kertoa tilanteen jo etukäteen tekstarilla, puhelulla, sähköpositilla, kirjekyyhkyllä tai savumerkeillä.
Tämä.