Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siunaan Trumpia

ApostolWilkerson
11.08.2017 |

on hienoa että uskovainen mies on paikallaan ja pian aloittaa sodan pohjois koreaa vastaan tod näköisesti

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
11.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

pääsevät kaikki uskovaiset pikavauhtia herransa luo, kun Tuomiopäivä koittaa pian.

Vierailija
2/4 |
11.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

tempauksen aika voi liittyä ydinsotaan

https://www.israelprofetiassa.fi/4

Mutta Herran päivä (ahdistuksen aika) on tuleva niinkuin varas, ja silloin taivaat (kr. uraanit) katoavat pauhinalla, ja alkuaineet kuumuudesta hajoavat, ja maa ja kaikki, mitä siihen on tehty, palavat. (2. Piet. 3:10)

Profetia Norjasta vuodelta 1968

Näyn kirjannut: Emanuel Minos.

-Eräs 90-vuotias Norjan Valdres´issa sai näyn Jumalalta vuonna 1968. Evankelista Emanuel Minos´illa oli kokouksia siellä, missä hän asui. Minos´illa oli tilaisuus tavata hänet ja nainen kertoi hänelle, mitä oli nähnyt. Hän kirjoitti sen ylös, mutta ajatteli sen olevan niin älytöntä, että pani lipastoon. Nyt lähes 30 vuotta myöhemmin hän ymmärtää, että hänen on jaettava näky toisten kanssa........viimeinen osa:

4. Ihmisiä köyhistä maista tulee virtaamaan Eurooppaan. (Vuonna 1968 ei ollut sellaista termiä kuin maahanmuutto) Heitä on oleva niin paljon, että ihmiset alkavat vihata heitä ja tulevat koviksi heitä kohtaan. Heitä käsitellään kuin juutalaisia ennen toista maailmansotaa. Sitten syntiemme mitta tulee täyteen. (Kirjaaja E.Minos protestoi tässä maahanmuuttoasiassa. Hän piti ajatusta ihmisten massamuutosta naurettavana)

Kyyneleet virtasivat vanhan naisen poskilla. “Minä en tule näkemään sitä, mutta sinä tulet. Sitten yhtäkkiä ylöstempaus tapahtuu, ja kolmas maailmansota puhkeaa. Se on oleva lyhyt sota.”

Kaikki, mitä aikaisemmin olen nähnyt sodasta, on vain lastenleikkiä verrattuna tähän ja se tullaan lopettamaan atomipommilla. Ilma on niin saastunutta, ettei voi vetää henkeään. Se tulee kattamaan useita mantereita, Amerikan, Japanin, Australian ja rikkaat maat. Vesi tulee saastumaan. Emme voi enää viljellä maata. Seuraus on oleva, että vain vähän ihmisiä jää jäljelle. Jäännös rikkaissa maissa yrittää paeta köyhiin maihin, mutta he ovat meitä kohtaan yhtäkovia, kuin olimme heitä kohtaan.

“Olen niin iloinen, etten tule näkemään sitä, mutta kun tuo aika lähestyy, niin sinun täytyy olla rohkea, ja kertoa tämä. Olen saanut sen Jumalalta, eikä siinä ole mitään Raamatun vastaista”

“Se, joka on saanut syntinsä anteeksi ja jolla Jeesus on vapahtajana, on turvassa.”

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla että vain pkorea ja USA temmataan, koska muut ei varmaan halua sotkeutua näiden pellejen sekoiluihin.

Vierailija
4/4 |
11.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä on pelle ellei ateisti Kim?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yksi