Mikä pahinta työelämässä
Kommentit (13)
Se on ylivoimaisesti nuo esiintymiset.
Palkka, jolla ei pysty maksamaan kaikkia laskuja.
Nipottavat työkaverit, jotka pyrkivät tekemään elämän hankalaksi.
Tässä on yli vuoden verran ollut jo parin kuukauden pätkää peräjälkeen (kaikki samassa firmassa). Kyllä epävarmuus tulevaisuudesta on pahin. Jos olisi valityö, työelämässä pahinta olisi juuri kaikenmaailman palaverit ja koulutukset yms.
Antasivatkin potkut niin saisi köllötellä ansiosidonnaisella vähän aikaa rauhassa.
Olen työtön, onnellisia olette noine huolinenne.
Työelämän rajoittavuus! Siksi en töissä olekaan. Ei voi vapaasti itse päättää tekemisistään ja menemisistään.
Tylsyys. Tiedän tarkkaan miten tuleva vuosi tulee menemään. Blaa.
Se että koska ollaan tiimi, niin kaikki tekee kaikkea. Vaikka monet ei osaa. Sitten jonkun joka osaa pitää yrittää paikata.
Vierailija kirjoitti:
Se että koska ollaan tiimi, niin kaikki tekee kaikkea. Vaikka monet ei osaa. Sitten jonkun joka osaa pitää yrittää paikata.
Kannattaa opettaa niitä osaamattomia. Raskasta hetkellisesti, mutta palkitsee pitkässä juoksussa.
Jatkuva vaihtuvuus (tekniikoiden, asiakkaiden, liiketoiminta-alojen jne), uuden oppimisen jatkuva pakko, yleensä liika vaativuus. terveisiä it-alalta
Kyllä kun on tehtaassa töissä niin rasittavinta on ne tai SE sama työtehtävä päivästä ja kuukaudesta toiseen, ei siis mitään vaihtelua... Pää räjähtää siellä kun tekee sitä samaa "aivot narikkaan" tehtävää. Ennen kuulemma siellä oli mielenkiintoista tehdä töitä kun tehtiin pari viikkoa samaa hommaa ja lähetettiin toiseen paikkaan tekemään toista ja sitten kolmanteen. nykyinen työnjohto om niin yksinkertaista sakkia ettei pystytä näkemään hyötyjä tällaisessa työnkierrossa.
Kyllä, olen ajatellut vaihtaa työpaikkaa...
Up