Mies keittää liian laihaa kahvia
Olen löytänyt luoaavalta vaikuttavan miehen.
Ainoa ongelma tähän asti on kahvinkeitto. Kun pyydän häntä keittämään, tuloksena on laihaa litkua! Mä keitän aina niin, että vettä saman verran kuin kahvia, eli siis jos laitan vettä 4, laitan myös 4 lusikallista puruja. Tai 6 vettä niin 6 purua.
Mies keittää puolilla vähemmän, eli esim 4 vettä ja 2 lusikallista purua. Tai 6 vettä ja 3 lusikallista purua.
Hän kuitenkin juo minunkin keittämäni kahvin, eli mistä tässä voi olla kyse? Onko mies pihi? Olen muutaman kerran sanonut, että onpas laihaa kahvia, ja hän vastaa vain "ai ohoh, enpäs huomaakaan" tai jotain vastaavaa....
Kommentit (16)
Minä laitan kuppia kohden yhden ja vielä pannua kohden yhden lusikallisen puruja.
Minä laitan esim. 4 vettä ja 3 lusikallista purua.
Minä en paljoa laskeskele. On sen verran monta pannua tullut elämän aikana keitettyä, että osaan jo silmämääräisesti määrän katsoa.
hän ei todennäköisesti osaa myöskään ruokaa tehdä. pyytä häntä tekemään jotain yksimkertaista ruokaa ja katso miten hän selviytyy hommasta.
Itse nuolen pannun kuin pannun. Ei ole laimeaksi sanottu.
Yksi mitallinen per kuppi ja siihen yksi mitta päälle pannulle, vanha määre kahvinkeittoon.
Vierailija kirjoitti:
Yksi mitallinen per kuppi ja siihen yksi mitta päälle pannulle, vanha määre kahvinkeittoon.
Onkohan tuo tarkoitettu pannukahville?
Minä laitan aina yhden mitan vähemmän.
Itse laitan aina puruja saman verran kuin vettä miinus puoli lusikallista.
Vierailija kirjoitti:
Tai 6 vettä niin 6 purua.
Aika vähän, miten saat edes mitattua 6 purua?
Vittu mikä ongelma, nyt et nää häntä enää koskaan!
Onko sinulla exäni? Hän keitti ihan uskomattoman laihaa kahvia, en voinut ollenkaan juoda sitä. Arvelin kyllä, että syynä oli se, että hän joi joka aamu koko pannullisen kahvia. Siitä määrästä saisi varmaan sydänkohtauksen, jos keittäisi normaalin vahvuista.
Keitä sinä tästälähtien se kahvi. Problem solved!
Jos se koittaa olla pihi? Sanot suoraan asiasta ja vaadit vastauksen miksi kahvi keittyy noin. Tuollaista voi kysyä ja mielestäni ihan voi odottaa vastaustakin. Jos mies sitkeästi haluaa ikuisesti keittää kahvin noin, keitätte omat kahvit. Siis jos et itse halua juoda lirua :)
Jssap.