Miten H&M:llä voi kestää niin kauan verkkokaupasta tehtyjen tilausten toimitus? huhhuh
Tilasin kesäkuun lopulla jo yhden erän kun tulikin ilmoitus, että peruuttivat tilaukseni. Sain hyvityksenä 20 % alennuskoodin ja ilmaiset toimituskulut seuraavaan tilaukseen. Tein sitten uuden tilauksen, jonka piti lähteä matkaan 31.7, mutta paketti ei seurantatunnuksen perusteella ole liikkunut yhtään mihinkään.
Mitä hittoa, H&M? Ymmärrän että kyseessä on rikas yritys jolla ilmeisesti on varaa menettää asiakkaita, mutta ei tämä kovin arvostettavaa toimintaa ole. Ajattelin pistää koko lafkan boikottiin.
Onko muilla samoja kokemuksia?
Kommentit (9)
Palautuksen takaisinkirjaamisessa vasta kestääkin (2-4 viikkoa ainakin itselläni ollut), sitten yritetään karhuta vielä pelkkää laskutuslisää vaikka olisi palauttanut kaikki vaatteet eli silloinhan sitäkään ei tarvitse maksaa. Silti sortuu tilaamaan välillä halpojen hintojen vuoksi.
Kyllä yllättävän kauan usein kestää, jotain pari viikkoa.
Onko noin vaikea käydä siellä myymälässä mistä saisi ostokset heti mukaan?
Vierailija kirjoitti:
Niin, koska HM löytyy jokaiselta Suomen paikkakunnalta, ja kenelläkään ei voi olla vaikkapa yli 100km matka myymälään.
Mä tilailen HMltä muutamia kertoja vuodessa, eikä ongelmia ole olleet. Viikossa on tuotteet tullut.
Niin ja asun Vantaalla ja käyn duunissa stadissa. Se vaan on mukavampaa tilailla suoraan kotiin, kun ravailla kaupoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, koska HM löytyy jokaiselta Suomen paikkakunnalta, ja kenelläkään ei voi olla vaikkapa yli 100km matka myymälään.
Mitä, eikö kaikki suomalaiset asukaan Helsingissä?!
Mulle on tullut HM:n paketit viikossa , joskus nopeamminkin.
Mulle on aina tullut H&M:ltä kaikki alle viikossa, kaikki muut tuntuu valittavan että niillä kestää ikuisuus :D