Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oikea työaika?

Vierailija
11.08.2017 |

Mitä työaikaa pitäisi tehdä, että olisi töissä silloin kun muutkin ihmiset on?
Teen tällä hetkellä töitä klo 6.30-17.15 välillä.
Olen tuolloin mihin aikaan vaan töissä, aina on jotkut vapaalla. Se on erittäin ärsyttävää.
Tänäänkin mieheni lähti jo aikaa sitten töihin ja sanoi lähtevänsä töistä pois klo 16. Joo, ihan kiva, paitsi että mä olen tuolloin vielä töissä. Kiva kun viikonloppu alkaa eriaikaan.
Mikä aika on sellainen työaika, että suurin osa ihmisistä on töissä?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
11.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtiolla ollaan töissä pääasiassa klo 6.30 - 19.30.

Vierailija
2/9 |
11.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä ongelmaasi ollenkaan. Mies pääsee töistä tuntia aikaisemmin kuin sinä? Ja nyt ette voi aloittaa viikonloppua samaan aikaan?! Varmaan koko viikonloppu pilalla..?

teet aivan normaalia työaikaa. Sellaista työaikaa ei ole olemassakaan, ettei joku olisi silloin vapaalla... Koska emme asu Pohjois-Koreassa... eikä sielläkään taida kaikilla olla täysin sama työaika...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
11.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hä?

Vierailija
4/9 |
11.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravintolakokkina olessani työaika oli 06:00 - 24:00 ja yleensä siten, että kaverit olivat vapaalla silloin, kun itse olit töissä. Viikonloput poikkeuksetta kiinni. Vapaapäivät oli yleensä haarukassa ma - ke. Se hyvä tuossa oli, että silloin ei ole amatöörit kapakoissa jaloissa pyörimässä...

Vierailija
5/9 |
11.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole valtakunnallista työaikaa

Vierailija
6/9 |
11.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh? Aika normaalilta tuo työaika kuulostaa? Et sentään tee töitä viikonloppuisin tai iltaisin/öisin. Aika moni taitaa olla töissä 8-16, ainakin näin kunnallisella työnantajalla. Onpas kauheaa päästä vasta viideltä töistä :D 

Vierailija
7/9 |
11.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi ehtii tekemään viikonlopun ruokaostokset, hakemaan lapset tarhasta tms. ennen kuin pääset töistä, niin voitte sitten aloittaa viikonlopun yhdessä. Kätevää.

Vierailija
8/9 |
11.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonostihan tää maailma toimisi jos kaikki olis yhtä aikaa töissä ja vapaalla. Sehän tarkoittaisi sitä, että kun sinä olet vapaalla, niin myös kaikki kaupat, ravintolat, teatterit, kuntosalit jne. olisivat kiinni, kun niidenkin henkilökunta olisi vapaalla.

Vierailija
9/9 |
11.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikäs tässä nyt oli ongelma? Se, että mies lähtee töistä sua aiemmin? Ei kai sillä ole mitään väliä alkaako miehen viikonloppu 16.00 ja sun 17.15?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi