Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko koskaan tunnistanut ketään Av:n tarinan perusteella?

Vierailija
10.08.2017 |

Kiinnostaa tämä, koska monesti olen miettinyt itse jotakin juttua kirjoittaessani tunnistetaanko minut kenties kirjoituksen perusteella ja siksi muuttelen yksityiskohtia kuten lasten ikiä, lukumäärää ja sukupuolia.

Oletko sinä koskaan tunnistanut täältä ketään tavan kansalaista tarkan kertomuksen perusteella ja jos olet niin millaisesta jutusta oli kyse?

Kommentit (7)

1/7 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen tunnistaneeni yhden ystäväni yhdestä aloituksesta. En ole muistanut tarkistaa asiaa häneltä.

Vierailija
2/7 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ja olen tehnyt selväksi myös että tunnistin stalkkaajani ja juorujen levittelijät. Tei lopun siitä kuvaamalla ellit videolle ja levittämällä videon laajalle kun kerran sitä kerjäsivät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kerran tunnistanut raskaana olleen ystäväni raskautensa kuvauksesta. Kerroin kyllä hänelle tunnistaneeni hänet.

Kerran myös synnytyssairaalassa tajusin huonetoverini olleen yksi odottajien (tyyliin elokuiset 2017) ryhmän äiti. Siitä en hänelle maininnut.

Vierailija
4/7 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En täällä,mutta 2+lla tunnistin kaksi ystävääni jutuistaan. Niin ja ellit-palstalla joskus tunnistin myös yhden tutun. Tylsää miten pieni maa Suomi on...

Vierailija
5/7 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, sinut ap.

Vierailija
6/7 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

http://tnsmetrix.tns-gallup.fi/public/

Vauva 7. sijalla. Täällä käy ja kirjottaa ihan hemmetisti porukkaa. Ja ei me olla näköjään niin kauhean ainutlaatuisia ongelminemme.

Vierailija
7/7 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

äitini nillitti täällä alkoholinkäytöstäni. näin kun hän näpräsi suu vaahdossa keskustelua pystyyn puhelimellaan :'D (asun kotona)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yksi